X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

KT6 / P:R 3.1


92 emne(r).
1 2 > »

Svar
RJKRJKSkrevet 23/04-03 10:54 
Så tages der i mod tilmeldinger til KT6, der hermed skifter navn til P:R 3.1.

Se mere info fra linket.

Mht. jydetransport så bliver det enten som sidste gang (KT4) eller med tog ala københavnerne til KT5. Der er tre tilmeldte til denne (KTC, Fizban og undertegnede) og to "on hold" (Regn og Naiera).

P:R 3.1
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 23/04-03 11:07, rettet 23/04-03 11:08 
Kan du uddybe navneskiftet?
P:R 3.1 lyder da smukkere, men jeg synes personligt det forvirrer at kalde det det samme som vores forum.
Men jeg er mere nysgerrig efter at vide hvad "3.1" kommer af. Syntes lige det var så flot at vi var nået helt til nummer 6. :)

Forresten vil jeg vente med at melde mig til, da jeg er lidt usikker...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 23/04-03 11:08 
Jeg er også med, hvis dette er den rette tråd til det?
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 23/04-03 11:08 
Rites >
Jeg er også med, hvis dette er den rette tråd til det?

Som skrevet på siden, skal du sende en mail til Rune..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MIKA-LMIKA-LSkrevet 23/04-03 11:10 
Sumez >
Kan du uddybe navneskiftet?

P:R - Play:Right

3 - 2003

.1 - Træf # 1
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
SumezSumezSkrevet 23/04-03 11:10 
Det vil stadig være KT6 for mig ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 23/04-03 11:12 
MIKA-L >
Sumez >
Kan du uddybe navneskiftet?

P:R - Play:Right

3 - 2003

.1 - Træf # 1

Præcist hvad jeg tænkte ;)

P:R 3/1 ville jeg så mente lød bedre.
Da jeg så topic, troede jeg at der var snakke om P:R v3.1 ;)
» a winner is you «
MIKA-LMIKA-LSkrevet 23/04-03 11:13 
Rites >
Da jeg så topic, troede jeg at der var snakke om P:R v3.1 ;)

Nu forbedrer vi jo også siden løbende, så det er sikkert ikke meget galt ;)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
RJKRJKSkrevet 23/04-03 11:19 
Rites >
P:R 3/1 ville jeg så mente lød bedre.

Det må i så fald blive P:R 3/2 :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RitesRitesSkrevet 23/04-03 11:44 
Eller for at forblive originale P:R 3!2 ;)
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 23/04-03 11:46 
Eller [´P!R`]-=-1¤2*~
Det kunne også bare være PR1 ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 23/04-03 11:47 
Det finder vi vist bare lige selv ud af... :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PlaykidPlaykidSkrevet 23/04-03 12:48 
Er det samme lokaler som sidst til KT#4?
Bare så jeg ikke vandrer i en forkert side af bygningen...igen:P
Spiller nu: Halo 3
KTCKTCSkrevet 23/04-03 13:25 
Så har jeg lige reklameret lidt ;)

Reklame
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RitesRitesSkrevet 23/04-03 13:33 
PS2 playkid >
Er det samme lokaler som sidst til KT#4?
Bare så jeg ikke vandrer i en forkert side af bygningen...igen:P

Know how you feel...
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 23/04-03 13:36 
KTC >
Så har jeg lige reklameret lidt ;)

Skal vi nu også til at have alle og enhver med? :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 23/04-03 13:39 
Nope, men der er da ingen grund til at begrænse sig unødvendigt, synes jeg...

Desuden kan der jo altid blive udsolgt.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RitesRitesSkrevet 23/04-03 13:41 
Sumez >
Skal vi nu også til at have alle og enhver med? :!

Præcist grunden til at jeg ikke gjorde det.
(Nu er besøgstallet på min side ikke så stort, så der vil jeg mene det er okay)
» a winner is you «
KTCKTCSkrevet 23/04-03 13:47 
Hmmm, jeg har nu aldrig set det som et fuldstændigt "lukket arrangement"...
Hvis det er den officielle holdning, kan jeg sagtens fjerne nyheden igen...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 23/04-03 13:52 
Det går nok - fra erfaring kommer der næppe mange flere af den grund. Folk skal have det at vide fra nogen de kender personligt, før de tropper op.

Og, ja, det er samme lokaler.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 23/04-03 14:45 
Jeg er heller ikke bange for at en "reklame" på Zantiago gør at træffet bliver overdænget med nødder der slet ikke hører til der. Det er fint. Minder bare folk om at det trods alt er et arrangement forbeholdt de virkelig interesserede ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
kimmerkimmerSkrevet 23/04-03 15:31 
Hehe... KT siden er da meget P.N.0.3 inspireret :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
RJKRJKSkrevet 23/04-03 15:38 
Ja :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MIKA-LMIKA-LSkrevet 23/04-03 15:40 
RJK >
Så tages der i mod tilmeldinger til P:R 3.1.

Hmm....det var ikke nødvendigt sidste gang, der kom jeg automatisk på listen, men så okay da, jeg vil hermed gerne tilmelde mig ;)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
RJKRJKSkrevet 23/04-03 15:52 
Done...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 23/04-03 16:15 
Jeg vil godt have at du fjerner det der igen Kenneth. Jeg har trods alt på et eller andet plan ansvaret for de lokaler vi låner, og vil derfor gerne have bare lidt overblik over hvem det er der kigger forbi.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ComradeComradeSkrevet 23/04-03 17:37 
Jeg kunne da godt tænke mig at komme med til dette træf, men jeg vil gerne høre nærmere omkring transporten fra Jylland :)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
KTCKTCSkrevet 23/04-03 20:33 
dRxL >
Jeg vil godt have at du fjerner det der igen Kenneth. Jeg har trods alt på et eller andet plan ansvaret for de lokaler vi låner, og vil derfor gerne have bare lidt overblik over hvem det er der kigger forbi.

Done...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Mati-GolMati-GolSkrevet 23/04-03 20:55 
Jeg er frisk :-)
Har sendt mail til Rune.
Betaler vi bare ved indgangen?
Og hvad betyder "handle" på http://www.playright.dk/pr31/tilmeld.php ? Er det hvis man har noget man vil handle med?
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
NaieraNaieraSkrevet 23/04-03 20:57 
Dit handle er Mati-Gol.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 24/04-03 07:36 
MSBS >
Jeg kunne da godt tænke mig at komme med til dette træf, men jeg vil gerne høre nærmere omkring transporten fra Jylland :)


også mig
Sælg mig en Xbox =)
Mati-GolMati-GolSkrevet 24/04-03 09:13 
Nåååeh... altså Nickname! :-)

Hvor mange andre kommer fra kl 20 fredag aften?
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
SumezSumezSkrevet 24/04-03 10:41 
Mati-Gol >
Hvor mange andre kommer fra kl 20 fredag aften?

Kan man ikke komme før? Det er en helligdag...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 24/04-03 12:41 
Det vender vi lige tilbage til når vi ligger tættere på arrangementet, så vi ved hvornår folk (ie. Daniel) kan være der.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Mati-GolMati-GolSkrevet 24/04-03 16:19 
Hvad gør vi med mad? Stikker en god portion færdig retter i tasken hjemmefra, eller hva'?
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
RJKRJKSkrevet 24/04-03 17:43 
Vi satser på noget fællesspisning. Måske bliver der også købt lidt varer ind som sidste gang.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Mati-GolMati-GolSkrevet 24/04-03 17:57 
Lyder godt... hvis jeg skal have mit 14" med i rygsækken sammen med et par konsoller, så kunne det også godt gå hen og blive lidt tungt :-)
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
RJKRJKSkrevet 26/04-03 21:17 
Bump :)

Der må være mange flere deltagere herinde...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RaGeRaGeSkrevet 26/04-03 21:50, rettet 26/04-03 21:54 
Jeg kommer helt sikkert denne gang!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
PlaykidPlaykidSkrevet 26/04-03 21:56 
Jeg regner da også helt sikkert med at komme, eneste problem er at efter weekenden ligger det med 1 dags mellemrum fra vores eksamer.
Men det burde ikke være noget problem, men jeg vil dog lige vente med at tilmelde mig før alt ligger fast.

Er der en sidste tilmeldings frist?
Spiller nu: Halo 3
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 26/04-03 21:57 
Anders_Jensen >
MSBS >
Jeg kunne da godt tænke mig at komme med til dette træf, men jeg vil gerne høre nærmere omkring transporten fra Jylland :)


også mig



Hmmm.
Sælg mig en Xbox =)
KoludaKoludaSkrevet 26/04-03 22:17 
Skal lige hører fra Dehli og kimmer , men vi 3 skulle gerne dukker op sammen om fredagen.

Men tjekker lige med dem ASAP.
RJKRJKSkrevet 26/04-03 22:46 
PS2 playkid >
Er der en sidste tilmeldings frist?

Ikke umiddelbart. Kun hvis vi løber tør for plads :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 26/04-03 22:46 
Anders_Jensen >
Jeg kunne da godt tænke mig at komme med til dette træf, men jeg vil gerne høre nærmere omkring transporten fra Jylland :)

Er ikke fastlagt endnu.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 27/04-03 13:33 
ok, men når det bliver kommer i så forbi Juelsminde/Horsens?
Sælg mig en Xbox =)
KoludaKoludaSkrevet 27/04-03 21:54 
Har ikke hørt fra kimmer endnu, men jeg kommer og det virker til at Dehli også kommer, tror han selv lige melder ud her.
MrCaseMrCaseSkrevet 27/04-03 22:21 
Spørgsmål: Man skal vel også selv slæbe et tv-apperat med til sin medbragte konsol, ik'?
Have you considered sucking less?
RJKRJKSkrevet 27/04-03 22:23 
Det er der skam ingen regel om. Vi prøver så vidt muligt ("vi" som i alle deltagerne) at sørge for, at der er, hvad der er behov for. Selvsagt forsøger vi at få københavnerne til at tage fjernsyn med når der foregår i København etc.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
EulogyEulogySkrevet 29/04-03 18:12 
hejsa jeg regner med at køre der over men kun måske for det kommer lidt an på om jeg når at få min nye bil klar (for den jeg har nu er ikke lige til at stole 100% på) men hvis det er så ville jeg da bare lige høre om der var intrasse for at der var noge der vil med i bilen da det jo selvføldig bliver noget billigere end hvis man køre selv ;*)jeg kan have 2 måske 3 med hvis folk gidder at sidde 3 på bagsædet :-P da der er en ven der vil med (bare til kbh)... er der stemning for det???
'Hi super nintendo Chalmers'
dRxLdRxLSkrevet 29/04-03 18:45 
Hvor i midtjylland kører du fra?

Jeg skal (selvfølgelig) ikke selv med, da jeg jo bor i KBH, men jeg synes da det lyder som et godt initiv der kan få flere jyder herover =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
92 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig