X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sega Naomi 3


Svar
nerosnerosSkrevet 09/09-04 16:39 
According to several Japanese gaming news sites, Sega's next Arcade machine, Naomi 3, may be based on Xbox hardware. This would mean that any and all of Sega's arcade games will basically be Xbox coded games that could be released for the console as well as in arcades across the globe. Ports to other consoles would still be possible, of course. Thanks to Gaming-Age for the tip.

Er dette en gammel nyhed? Kom tilfældigvis lige til at se det på nettet!
Bashful Neophyte
LingobarLingobarSkrevet 09/09-04 16:45, rettet 09/09-04 16:45 
Hænger det her sammen med Chihiro?: http://www.system16.com/sega/hrdw_chihiro.html
Dine dage er salte...
nerosnerosSkrevet 09/09-04 16:49 
Yes!! Er det selve hardwaren i nye sega spillemaskiner, eller er det også til hjemmebrug?
Bashful Neophyte
LingobarLingobarSkrevet 09/09-04 16:52 
Den er vist ændret lidt. Mere læsning: http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=271236

Outrun 2 bruger vist nok 512 mb ram.
Dine dage er salte...
RJKRJKSkrevet 09/09-04 17:06 
Chihiro er ikke Naomi 3. Chihiro er et Xbox-baseret system, som Triforce er GameCube-baseret og System 246 er PS2-baseret. Sega har lavet spil til alle (sidstnævnte dog sikkert kun pga. samarbejde med Namco). I øvrigt må man forvente at alle tre systemer er ved at synge på sidste vers og at der næppe kommer mange, større titler til nogen af dem. Svjv har Sega annonceret Naomi 3 og jeg formoder at det er noget de selv vil lave fra bunden, som de øvrige.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 10/09-04 13:39, rettet 10/09-04 13:41 
Definér fra bunden.

Naomi2 bygger jo på SH4 processoren fra Hitachi og en eller anden vild kombineret 3D og renderer chip fra Videologic.

Jeg synes og mindes at N3 skulle være baseret på samme slags teknologi.

(slå selv Naomi2 op for mere præcise specs)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 10/09-04 13:46 
Nu garanterer jeg vist, at der ikke findes nogen arcadeboards, hvor samtlige komponenter er customchips ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig