X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sudeki


Svar
ThealmightyThealmightySkrevet 09/09-04 11:47 
Hey, ville bare lige høre om der er nogen herinde der ejer Sudeki. Overvejer kraftigt at købe spillet da det ser kanon godt ud, men det er altid godt med andre folks meninger.
Kan det anbefales?
enfenenfenSkrevet 09/09-04 11:49 
Nu har jeg ikke selv spillet, men du kan få mere information her:

Gamerankings:
http://gamerankings.com/htmlpages2/562275.asp
What is the Matrix?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/09-04 11:56 
Jeg har spillet det i 3-4 timer, og det er ret dårligt.

Kamp systemet er virkeligt kedeligt.
Characters, og historie er kedelig og uorginal.
Voldsomt irriterende stemmer.
Og sinssygt meget backtracking.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 09/09-04 11:57 
Jeg ville holde mig langt væk, hvis jeg var dig.

Det er ikke et spil jeg vender tilbage til, sådan lige umiddelbart.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 09/09-04 12:08 
Ja, spring Sudeki over og vent på Fable....
OkottaOkottaSkrevet 09/09-04 12:10 
Jeg har kun set det, og selvom grafikken umiddelbart ser pæn ud, så ser det ud som om karaktererne skiller sig meget ud fra baggrunden; Figurene er rimeligt pæne, men miljøer / baggrunde skæmmes af lowres textures, store mængder aliasing (i et Xboxspil!) og få detaljer i billederne. Det ser sjusket ud.

Karakterene er iøvrigt frygteligt generiske og kedelige at se på. Det er tydeligt at spillet nærmest kun er designet efter, hvorledes en fokus gruppe har ønsket at det skulle se ud = Spillet mangler sjæl.

Hvor Fable ligner et action-RPG, som jeg kunne finde på at købe, så ligner Sudeki et sjæleløst samlebånds produkt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PapandPapandSkrevet 09/09-04 12:33 
Nu er jeg normalt ikke til japanske RPG'ere, men Sudeki har indtil nu været ganske underholdende for mig. Jeg har efterhånden spillet det lidt over 10 timer, og jeg må sige at især stemningen har imponeret mig. Jeg synes miljøerne er meget samme stil, som det vi kender fra Disney's Skatteplaneten. Jeg vil bestemt sige, at du bør prøve spillet inden du afviser det blankt.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
PalleJensenPalleJensenSkrevet 09/09-04 14:35 
Enig!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
RJKRJKSkrevet 09/09-04 14:37 
Snowman>
Nu er jeg normalt ikke til japanske RPG'ere, men Sudeki har indtil nu været ganske underholdende for mig.

Nu er Sudeki jo så heller ikke japansk ;))
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ComradeComradeSkrevet 09/09-04 15:17 
Kampene i Sudeki, er da spillets største lyspunkt !

Men er generelt set også tilfreds med Sudeki, selvom jeg havde forventet mig et bedre spil..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/09-04 17:03 
Kampene er kedligere end KOTORs! Det bliver lynhurtigt noget ensformet bras.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ThealmightyThealmightySkrevet 09/09-04 20:33 
Jeg siger mange tak for hjælpen, tror jeg vil låne spillet før jeg køber det ;)
PapandPapandSkrevet 09/09-04 20:38 
RJK>
Snowman>
Nu er jeg normalt ikke til japanske RPG'ere, men Sudeki har indtil nu været ganske underholdende for mig.

Nu er Sudeki jo så heller ikke japansk ;))

Stilen er japansk så. :)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
OkottaOkottaSkrevet 09/09-04 20:51 
Har alle japanske RPG'ere, virkelig sådan en kedelig og generisk karakter stil, som Sudeki? Troede netop at de japanske af slagsen, havde en charmerende og - tit - original stil.

Det kan være jeg ikke er gået glip af noget alligevel så, ved helt at ignorere denne spil-genre.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PapandPapandSkrevet 09/09-04 20:59 
Charmerende. Det er præcis det rette ord til Sudeki. Tak for det.

Det var et spil jeg lænede mig tilbage og hyggede mig med. Jeg nød omgivelserne og blev da også tilpas udfordret i de hektiske slag. Når der først er rigtig mange fjender på en gang, og alle fire characters er i kamp, sker der altså virkelig noget.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
WehnerWehnerSkrevet 09/09-04 21:02 
Bede havde Sudeki med her forbi i sidste uge. Jeg synes grafikken er lækker og meget japansk-inspireret. Man kan dog også godt se, at den ikke _er_ japansk, men det gør jo ikke noget.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/09-04 21:17 
Snowman>
Når der først er rigtig mange fjender på en gang, og alle fire characters er i kamp, sker der altså virkelig noget.

Nej så er det nemlig først det bliver noget bras IMO ;)

Det er faktisk ok, når man kæmper alene, men med alle 4... føj!
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 15/09-04 15:09, rettet 15/09-04 15:48 
Wehner>
Bede havde Sudeki med her forbi i sidste uge. Jeg synes grafikken er lækker og meget japansk-inspireret.

Uheldigvis er grafikken(minus karakter design og tearing)det eneste som holder i spillet.

Snowman>
Når der først er rigtig mange fjender på en gang, og alle fire characters er i kamp, sker der altså virkelig noget.

Ja, men primært omkring den karakter du vælger at styre. Andre steder på kamppladsen sker der til tider forbavsende lidt.

Okotta>
store mængder aliasing (i et Xboxspil!) og få detaljer i billederne.

Aliasing problemer findes faktisk i mange Xbox spil. Men i Sudekis tilfælde går man nu stadig fra maskinen med et godt helhedsindtryk rent grafisk(så længe man kan tolerere karakterdesignet).

Spil fx Riddick eller KotOR for at finde andre aliasing problemer på Xbox. Men igen er det helhedsindtrykket der tæller, og i Riddicks tilfælde bliver man nok ikke skuffet over grafikken.

At påstå at Sudekis grafik mangler detaljer, er en udtalelse helt ude af proportioner med virkeligheden, så den vil jeg ikke kommentere yderligere...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 16/09-04 09:54 
Bede-x>
At påstå at Sudekis grafik mangler detaljer, er en udtalelse helt ude af proportioner med virkeligheden, så den vil jeg ikke kommentere yderligere...

Det du vidste os, den dag, syntes jeg ikke sprudlede af detalje rigdom, men det kan selvfølgelig være at det bliver bedre, senere i spillet.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 17/09-04 14:48 
Her bliver vi ikke enige. Jeg mener spillet har masser af grafiske detaljer. Særligt pænt er dronningens have og Brightwater.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 17/09-04 16:08 
Jeg skrev jo netop, at det kunne være at spillet blev pænere, når man kommer længere ind i det.

Dit svar tyder på, at det gør det.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ComradeComradeSkrevet 17/09-04 18:27 
Hvis du vil købe Sudeki så sig til, du kan købe det af mig :-)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
Bede-xBede-xSkrevet 20/09-04 10:10 
Okotta>
Dit svar tyder på, at det gør det.

Du kan se det igen, næste gang du kommer forbi :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 20/09-04 11:30 
Hvis du vil vise mig spillet, et pænt stykke *inde* i spillet hvor der sker noget, og hvor man rigtigt kan få demonstreret kamp systemet, så er jeg klar :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 20/09-04 11:44 
Jeg har savings alle væsentlige steder i spillet, som du kan se. Kampsystemet er dog slet ikke så godt, som der siges.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
NasakNasakSkrevet 22/09-04 03:47 
Vent på Fable!!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig