X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Burnout 3 Head2Head IGN


Svar
OkottaOkottaSkrevet 09/09-04 09:09, rettet 09/09-04 11:07 
Hvis man kan li' at snakke, imens man spiller online, så spring over PS2 versionen:

"Online Audio: The PlayStation 2 limits audio to 20-second bytes by way of holding down the R2 button to record them…as you race! It's a very uncomfortable experience. Likewise, the audio is often crackly or broken up even over broadband.

Comparably on Xbox Live, you can talk all the time -- during the loading screens, before the race starts, etc. -- and the quality is great."

Derudover, så er det interessant at læse om den grafiske præsentation, på de to platforme.

PS2'en viser bl.a bedre bloom effekter og flere gnister når man rammer vægge osv.

Xbox'en har bl.a bedre antialiasing, men ting har det med at blive blurrier pga. dette.

Hele artiklen er ret interessant læsning.

Det som primært får mig til at vælge Xbox versionen er, at man kan bruge sin egen musik; Jeg HADER simpelthen det teen-rock, som EA bruger i deres spil. Hvorfor kunne Criterion ikke bare bruge musik, som var i samme stil som det første Burnout? Irriterende.

Burnout 3 Head2Head
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KalicolaKalicolaSkrevet 09/09-04 10:57 
Jeg kan rent faktisk bedst li particle-glow effecten på xbox. I de videoer jeg har set fra spillet, virker det meget overdrevet på ps2, og den ekstra glow fylder for meget i billedet... Så jeg er godt tilfreds med at xbox ikke har den samme kraftige glow...

Jeg henter spillet idag. Og så er det tid til at burde sig inde de næste par uger.. Vi ses online. Navnet er Darknon
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 09/09-04 11:51, rettet 09/09-04 15:01 
PS2 versionen mangler vist også en 16:9 mode som ellers er tilstede i Xbox udgaven?
OkottaOkottaSkrevet 09/09-04 12:14 
Nope - PS2 versionen har 16:9 mode.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
APHAPHSkrevet 09/09-04 12:32 
Ja PS2 versionen indeholder også 16:9 mode. Det er 480p der ikke understøttes på PS2.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
HeroldHeroldSkrevet 09/09-04 12:45 
Okotta>
Xbox'en har bl.a bedre antialiasing, men ting har det med at blive blurrier pga. dette.

Hvis Xbox har bedre Antialiasing, vil jeg nødig se det på PS2. Det eneste sted jeg synes Burnout 3 ser ud til at halte, er på AA-fronten.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 20/09-04 11:41 
Okotta>
Hele artiklen er ret interessant læsning.

Yep. Det lyder til at PS2 presses mere af Burnout 3 end Xbox versionen. IGN anbefaler Xbox versionen og den vinder også alle kategorier på nær en enkelt tie, men det er ikke med så meget, som man skulle tro.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig