X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Erfaringer med Overstock.dk


Svar
KilroyKilroySkrevet 08/09-04 15:43 
Jeg har overvejet at købe noget hos Overstock.dk, men først må jeg spørge: Hvordan er folks erfaringer med butikken? Og passer deres hjemmeside til deres sortiment?
Ville gerne købe noget i deres Ældre Maskintyper-sektion, men er deres liste præcis?
Kilroy Was Here
HulleHulleSkrevet 08/09-04 16:08 
Handel trygt med dem. Har dog været ude for at de ikke havde et spil på lager som var på deres side.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
StriferStriferSkrevet 08/09-04 16:17 
Har handlet med dem 11 gange, alle gange gik det fint.

Ingen problemer, hvis du bestiller lidt tidligt, har du spillet dagen efter.

Dem kan du trygt handle med. 9/10
XBL Gamertag: ZeNtiX
DommergaardDommergaardSkrevet 08/09-04 16:34 
Jeg var desperat den gang Zelda: The Wind Waker udkom og bestilte det med det samme. Det gik helt smertefrit og du kan roligt handle med dem!

Good Luck!
DizzyDizzySkrevet 08/09-04 16:35 
De har en rigtig god service. Jeg modtog en gang et spil som postvæsnet må have hygget sig rigtig med, med det resultat at cd'en var ubruglig. Efter at have sendt dem en mail, modtog jeg straks et nyt eksemplar af spilllet, og kunne blot smide det ødelagte cd ud. Så handle du blot trygt med dem :D
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
BlossomBlossomSkrevet 08/09-04 16:39 
Jeg har aldrig fået bedre service end ved Overstock.

Engang bestilte jeg et spil som af en eller anden grund stod til en for høj pris på nettet. (det vidste jeg ikke da jeg bestilte det)
Jeg blev ringet op en time efter bestillingen var afgivet, og fik besked på kun at skulle indbetale en mindre pris...

SERVICE og flinke mennesker.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
DarkenDarkenSkrevet 08/09-04 19:54 
Kan også anbefale dem
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
solid snakesolid snakeSkrevet 08/09-04 20:01 
Da de havde udsalg på deres Dream Cast fik jeg at vide at de havde glemt at pakke de 2 keyboards jeg bestilte, så var der en anden som fik dem :o( men okay jeg fik pengene tilbage.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
KeenKeenSkrevet 08/09-04 20:10 
Thumbs up herfra også
BobbeBobbeSkrevet 08/09-04 20:51 
Handel du trygt med dem.
Topkarakter herfra.
Spiller nu: Wii
KilroyKilroySkrevet 09/09-04 18:55 
Jeg takker for jeres erfaringer. En N64 med Mario og memorycard burde dumpe ind i min postkasse inden for det næste stykke tid:)
Kilroy Was Here
DeluxScanDeluxScanSkrevet 10/09-04 13:04 
Udelukkende rigtig gode erfaringer herfra. Kan i øvrigt anbefale deres flotte Pikachu N64 - pynter i ethvert hjem! ;)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HankyHankySkrevet 07/03-08 11:18 
Er jeg den eneste som har oplevet dem en smule sløve? Jeg bestilte nogle spil i mandags, og modtager samme dag (omkring 16.00) en bekræftigelse på, at ".. de nu er sendt afsted", men i dag har jeg stadig ikke modtaget noget, og pengene blev trukket af min konto, i mandags?

Buh :(
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 07/03-08 11:39 
Ja, sådan synes jeg tit det er med Overstock.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 07/03-08 11:52 
Det er da ekstremt utroværdigt, for ikke at tale om ulovligt, at trække pengene inden varen er sendt?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/03-08 12:07 
Nu kan varen jo godt være sendt afsted mandag, uden at du har modtaget og uden at Overstock er direkte skyld i det. Jeg ville ringe til dem. Det var før i tiden muligt at få kontakt via msn, det er måske også en mulighed.

Jeg vil så sige at i nogen af de shopsystemer jeg har været med til at bruge, var det sådan at hele send/træk penge-processen gik i gang når pakkesedlen blev skrevet ud og/eller når track n trace blev lavet. Dette er self ikke en undskyldning for at trække pengene før tid, men jeg har da oplevet problemer med det ved store udsendelser (f.eks. WoW eller GTA).

Jeg har aldrig haft problemer med Overstock og jeg ville ikke tøve med at skrive/ringe og høre inden jeg flippede ud.
SumezSumezSkrevet 07/03-08 12:23 
Herold>
Det er da ekstremt utroværdigt, for ikke at tale om ulovligt, at trække pengene inden varen er sendt?

Afhængigt af hvordan deres fremgangsmåde er mht. forsendelse, er der jo flere ting, der kan være forsinkende. Jeg tror gerne man hæve pengene når varen ligger pakket og klar til afsendelse, såfremt at den selvfølgelig bliver sendt straks derefter?

Hvis der f.eks. går over 7 dage, før man får varen på lader, kan PBS ikke garantere overførsel af pengene, og så er det vel kun forsvarligt at man hæver pengene før varen overlades til PostDanmark.
Eller??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 07/03-08 12:42 
Herold>
Det er da ekstremt utroværdigt, for ikke at tale om ulovligt, at trække pengene inden varen er sendt?

Ulovligt ligefrem? Så godt er jeg slet ikke inde i forbrugerloven... må danske firmaer ikke det? (Udenlandske er selvsagt umulige at gøre noget ved på den front)
HeroldHeroldSkrevet 07/03-08 12:51 
Jeg spørger :) Men jeg mener faktisk at de ikke må trække pengene før varen reelt er afsendt (hvornår den betragtes som afsendt, kan så diskuteres - at den ligger i en udbakke, er vel reelt godt nok). Og hvis de ikke "må", foreligger der vel også en lov om det?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 07/03-08 13:06 
Det er det, jeg mener.. Kunne jo godt være at Overstock har en "udbakke", et lille rum eller et pudehjørne, hvor Tommy ligger alle de spil, der er pakket og klar til at blive sendt, og så f.eks. hver mandag går han ned på posthuset med dem, så han ikke skal rende derned for hver enkelt lille bestilling.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 07/03-08 13:14 
Men hvis det er sandt, så må han vel reelt heller ikke trække pengene før mandag aften?

Jeg har kigget lidt rundt omkring, og jeg kan se masser af steder, hvor der står at pengene ikke må trækkes, før pakken er sendt, men jeg har endnu ikke fundet noget direkte lovord på det.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 07/03-08 13:26 
Er vi iøvrigt sikre på at pengene overhovedet BLIVER hævet i det øjeblik mailen sendes ud om at varen bliver sendt? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/03-08 13:34, rettet 07/03-08 13:34 
Jeg er nu ret sikker på at det er ulovligt (men jeg kan i dette sekund ikke finde det) . Hvis ikke, er det "i strid med god forretningsskik" og det er lige så galt :) Ring nu bare til Tommy... og spørg ved samme lejlighed om han har et lille postrum ;)
KTCKTCSkrevet 07/03-08 14:30 
Man kan ikke få E-mærket eller blive godkendt hos Dibs (betalingsportal), hvis ens handelsbetingelser ikke klart følger foreskriften om, at man først trækker pengene når varen sendes...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 07/03-08 15:02 
Det er vist godkendelse (indløsningsaftale) hos PBS du tænker på. Dibs bruger bare PBS og lign. som indløser.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
TheDukeTheDukeSkrevet 07/03-08 15:40 
Jeg har haft problemer de sidste par gange jeg har handlet hos Overstock, noget af skylden skal nok lægges hos PostDK, men det er lidt mærkeligt at der konsekvent altid er et eller andet der går galt når man bestiller derfra.

Så vidt jeg har forstået, så er Tommy Kristensen ikke den der sender spillene ud. Det er vist et lagerhotel der står for den del af det. Så hvorvidt det er Tommys eller lagerhotellets skyld når noget går galt står hen i det uvisse.
HankyHankySkrevet 07/03-08 15:45 
Nu kom posten så med pakken for lidt siden - synes stadig det lige er skrapt nok, der skal gå 4 dage fra man betaler, til det havner her. Det tager lige så længe, som når jeg har bestilt fra UK.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
TheDukeTheDukeSkrevet 07/03-08 15:54 
Der gik over en uge sidst jeg bestilte noget.
HeroldHeroldSkrevet 07/03-08 17:17 
TheDuke>
Så vidt jeg har forstået, så er Tommy Kristensen ikke den der sender spillene ud. Det er vist et lagerhotel der står for den del af det. Så hvorvidt det er Tommys eller lagerhotellets skyld når noget går galt står hen i det uvisse.

Det er i hvert fald ikke køberens problem, hvem der ejer skylden - det vil altid være forretningen, og så må de fikse deres interne problemer som de nu kommer :D

Hanky: Jeg synes nu at fire dage er okay. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dpldplSkrevet 07/03-08 17:48 
Hanky>
der skal gå 4 dage fra man betaler, til det havner her. Det tager lige så længe, som når jeg har bestilt fra UK.

4 dage lyder nu ikke til så lang tid igen?

Nå ja, england tager kun 2 dage. :P
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Bede-xBede-xSkrevet 08/03-08 12:41, rettet 08/03-08 12:42 
Jeg har ikke handlet så meget hos Overstock, men de få gange det er sket, har det været en god oplevelse på nær en enkelt ting. Deres billeder på spillene stemmer ikke altid overens, med det men får. Bestilte Metroid Prime som tydeligt var afbildet med den normale version, men endte med at få classic udgaven.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 08/03-08 12:59 
Måske ikke de hurtigste, men man har ikke noget at frygte ved at handle hos dem.

Jeg købte engang Beatmania fra Overstock - det viste sig dog desværre at controlleren ikke virkede, men jeg fik af vide at jeg bare skulle kyle den ud, og sende selve spillet tilbage. Alle pengene samt min udgift til at sende spillet tilbage blev refunderet uden problemer overhovedet. Positiv oplevelse, selvom det selvfølgelig var ærgeligt controlleren ikke virkede. Men det sker jo.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig