X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Super Monkey Ball på xbox (og ps2)


Svar
fumfumSkrevet 08/09-04 13:16, rettet 08/09-04 13:16 
Eurogamer har en artikel om emnet. Det lyder rigtigt godt. Et must buy, nu hvor gc'eren står på børnenes værelse.

Super Xbox bananflip
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
OkottaOkottaSkrevet 08/09-04 13:22 
Et nødvendigt køb - hverken mere eller mindre.

Super Monkey Ball er *grunden* til at ha' en Gamecube - så godt er det.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
HulleHulleSkrevet 08/09-04 13:26 
Den serie er bare for cool. Damn hvor har jeg brugt meget tid sammen med kæreste og venner i de spil. Must have for enhver Gamecube ejer.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
OkottaOkottaSkrevet 08/09-04 13:33 
Og snart en must have titel for enhver Xbox ejer - med bare en *smule* respekt for sig selv.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KeenKeenSkrevet 09/09-04 08:17, rettet 09/09-04 08:22 
Sådan en titel skal selfølgelig ejes... så kan jeg endelig spille golf uden at skulle have en GC :)

bare ærgeligt at de ikke vil gøre det LIVE
enfenenfenSkrevet 09/09-04 09:33 
Nu har jeg aldrig fået prøvet spillet, selvom jeg har en GC. Nu må det så være tid til at få købt det, når det engang udkommer :)
What is the Matrix?
OkottaOkottaSkrevet 09/09-04 09:37, rettet 09/09-04 09:39 
Ellers køb GC udgaven nu - den koster ingen penge efterhånden.

At ha' en GC, og ikke ha' SMB, det er det samme som at ha' en PS2 og ikke ha' Rez = Fjollet.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SeventhSunSeventhSunSkrevet 09/09-04 09:59 
Enfen du er en galning.

SMB 1 kan fås for ingen penge.


Hvis øl, venner og gaming på nogen måde er noget du kan forene, skal du eje SMB.

Citat:

"Vi har i min vennekreds har stor succes med at spille Super Monkey Ball, når der skal varmes op til fest. Nogen gange bliver det festen i sig selv. For det første er det jo perfekt med de mange forskellige minispil, for det sikrer en vis variation. Det er også som om timingen af de enkelte runder er helt perfekt. Hvis man sidder fire mand og spiller monkey target, har man lang nok pause til at drikke lidt øl eller lignende uden stress. Samtidig skal man heller ikke sidde og kede sig i evigheder. Stilen i spillene er også sådan, at man nyder at være tilskuer, det er underholdende at se konkurrenterne dumme sig. Og hvis de klarer sig godt, får man blod på tanden. Men mest af alt er stemningen meget jovial...
Nu er Super Monkey Ball jo et spil, der nærmest må være udtænkt i og til en brandert..."
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig