X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Godt køb?


Svar
PlaykidPlaykidSkrevet 08/09-04 06:42, rettet 08/09-04 07:51 
Jeg er lige invisteret i 16 Mega Drive spil.

Titlerne er følgende:
Snake Rattle n Roll
Chuck Rock II: Son of Chuck
Earth worm Jim
Lotus II: R-E-C-S
Alladin
Mega Turrican
Aquatic games
Rocket Knights Adventures
Løvernes Konge
Aero Acro-Bat 2
Sonic & Knuckles
Sonic the hedgehog
Bonkers
Wiz n Liz
Jungle Book
Radical Rex

Alle med kasse og manual, pånær Radical Rex hvor manualen mangler.
På et par ituiene er plascticen gået op, og S&N har set bedre ud, ellers er alt i pæn stand.

Personligt er jeg meget glad for at have genkøbt nogle af min lidt yngre barndoms titler, men hvordan ligger købet prismæssigt?

Edit: Og jeg glemte selvfølgelig at nævne jeg gav 400 kr. for det hele. Kvit og frit.
Spiller nu: Halo 3
RJKRJKSkrevet 08/09-04 09:34 
Det er da en udmærket pris, for nogle udmærkede spil. Generelt er Mega Drive ikke særligt dyr, men alligevel...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Michael_Michael_Skrevet 08/09-04 10:01 
Det er en helt god handel du har gjort dér.
25.- pr. spil kan nok ikke gøres meget bedre, og der er nogle ganske gode titler der i blandt.

--Michael
SumezSumezSkrevet 08/09-04 10:02 
Og Aladdin, Earthworm Jim, Rocket Knight og de to Sonic spil er jo alle rigtig gode spil. Aero the Acrobat og Mega Turrican skulle også være gode.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 08/09-04 10:06 
Aero er ikke, men Turrican er selvfølgelig.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 08/09-04 10:15 
Jeg var nu personligt skuffet over Mega Turrican i sin tid. Ingen af konsol spillene lever IMO op til Turrican II på Amigaen, som var et ret godt spil ;-)

Jeg har dog ikke spillet SNES spillene i bund.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
OkottaOkottaSkrevet 08/09-04 10:45 
Turrican skal selvfølgelig spilles på Amiga - ingen tvivl om det.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 08/09-04 10:57 
Uanset hvor meget jeg måtte hade at sige det, så er faktum at Turrican 3 (AMI) er en port af Mega Turrican (SMD), med nedskåret grafik (men selvfølgelig bedre lyd).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 08/09-04 11:04, rettet 08/09-04 11:06 
Det er også kun, primært, det første Turrican jeg tænker på, som jeg helt klart synes bør spilles på Amiga'en.

Ditto gælder egentligt også for 2'eren, men den har jeg tilgengæld også kun spillet på Amiga.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SumezSumezSkrevet 08/09-04 11:43, rettet 08/09-04 11:44 
http://www.classicgaming.com/reviews/turrican/turrican.htm]Turrican for dummies, såvel som erfarne spillere[/LINK]" target="">Turrican for dummies, såvel som erfarne spillere :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PlaykidPlaykidSkrevet 08/09-04 12:48 
Det er rart at høre det ikke var helt dumt igen at invistere:)
Jeg har seriøst ikke rigtigt nogen ide om hvad SMD spil ligger i, men da det var 25 kr. pr stk. kunne jeg ikke sige nej.
Specielt ikke fordi der var så mange kære spil, som jeg altid har savnet.
Turrican specielt, men også Raket mus,snake rattle og Radical Rex:)
Spiller nu: Halo 3
SumezSumezSkrevet 08/09-04 13:28 
Langt de fleste MD-spil bliver faktisk kun solgt til omkring 25kr pr styk, men godt køb alligevel. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 08/09-04 17:14 
Turrican 3 lever heller ikke op til forgængerne hvis I spørger mig, men er da heller ikke nogen skændsel.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Michael_Michael_Skrevet 08/09-04 21:02 
PS2 playkid>
Det er rart at høre det ikke var helt dumt igen at invistere:)

Hvis du falder over ALISIA DRAGOON skal du kaste dig frådende over det med det samme.
Jeg købte det (via schweiz faktisk) tidligere på året, og spiller det endnu.
Et af de bedste SMD spil jeg nogensinde har stiftet bekendtskab med.

--Michael
crying outcrying outSkrevet 08/09-04 21:25 
Jeg plejer at give det der svarer til +/- 15 kr pr stk for MD spil - men der er selvfølgelig så også nogle gange lidt 'skod' imellem (der er jo nogle gange, hvor man husker en tittel og tænker "wow - den husker jeg, som var det igår - og så er det virkeligt skidt, når man får sat det i maskinen!)
Jusqu'a ici tout va bien....
jaesjaesSkrevet 09/09-04 20:06, rettet 10/09-04 00:49 
25 kr.? Er det hvis man køber større samlinger? I Handel er de fleste nemlig sat til salg for 75+ kr.
PlaykidPlaykidSkrevet 09/09-04 20:10 
crying out>
Jeg plejer at give det der svarer til +/- 15 kr pr stk for MD spil - men der er selvfølgelig så også nogle gange lidt 'skod' imellem (der er jo nogle gange, hvor man husker en tittel og tænker "wow - den husker jeg, som var det igår - og så er det virkeligt skidt, når man får sat det i maskinen!)

Det tænkte jeg faktisk da jeg satte Lotus II i maskinen. Det var et spil min bror og jeg brugte rigtigt lang tid på, mener det var PC(?) splitscreen.
Menuen og spillet virker genkendeligt, men jeg synes musikken er helt anerledes, som var noget at det bedste ved det.
Spiller nu: Halo 3
psychomantispsychomantisSkrevet 09/09-04 20:19 
Nu har jeg ikke prøvet MD udgaven. Men hvis det er til Amiga du har prøvet det, er der en god sandsynlighed for at lyden og musikken har været bedre.
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 09/09-04 20:27 
Jeg kan godt huske da jeg spillede Lotus på Amiga'en det var simpelthen det fedeste musik til et bil-spil..
umm de godt gamle dage..
tror faktisk lige jeg hiver en af mine amiga'ere frem og spiller lidt Lotus.. :)
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
SumezSumezSkrevet 09/09-04 22:16 
jaes>
25 kr.? Er det hvis man køber større samlinger? I Marked er de fleste nemlig sat til salg for 75+ kr.

Ja. Enten det eller eBay, hvor mange enkelte spil går til samme pris.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig