X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Officielt Live til Pro Evo. Soccer 4


Svar
Per SPer SSkrevet 07/09-04 13:45, rettet 07/09-04 13:52 
Xbox Live for Pro Evolution Soccer 4

Konami of Europe confirms full online compatibility for Xbox version of its legendary football title.

Konami of Europe has confirmed what every Xbox owner has been waiting to hear: its much vaunted Pro Evolution Soccer 4 will be compatible with the Xbox® Live™ service, allowing users to play against rival fans in real-time online matches.

Due for release for Xbox® in November, Pro Evolution Soccer 4 will mark the Xbox debut of what is rightly regarded as the definitive football simulation for any video game system. Developed by Konami Computer Entertainment Tokyo, the series is renowned for featuring all the moves, flicks and intricacies of football, whilst giving the player full control over a host of instantly recognisable world stars. The previous PlayStation, PlayStation 2 and PC versions have been hailed as classics for each format, and the Xbox version is certain to follow suit.

The release of the Xbox game will be the first time the series has been playable online. Via the easy-to-use Xbox Live service, players will be able to play against Pro Evolution Soccer 4 fans all over the globe in real-time matches while the service will also be able to facilitate a rating system, allowing players to form mini-leagues. It marks a huge advance for the series, and follows Konami of Europe’s successful implementation of the Xbox Live service to facilitate full online play in Dancing Stage Unleashed.

Pro Evolution Soccer 4 sets new standards for realism and intuitive gameplay, adding a wealth of new ideas to the established series. Players now have more individuality to their movements and appearance, with famous players instantly recognisable through their speed, the way they run and even the way they receive and pass the ball. Likewise, a host of new free kick and set piece systems have been implemented, while the passing and shooting systems have been enhanced to allow for more one-touch play, chipped through-balls and first-time strikes.

The Xbox game also features club teams from Holland, Italy and Spain leagues under official license from them, with the world’s best players beautifully realised via the game’s stunning graphics. Pro Evolution Soccer 4 also benefits from an on-screen referee for the first time, with the official running up and down to track play, and breaking up heated disputes as tempers flare. With a Master League system allowing users to create their own dream team of star players, and an extensive training mode on hand to refine free kicks, close control and first-time passing, it is easy to see why Pro Evolution Soccer 4 enjoys its reputation as the definitive football game.

“The inclusion of Xbox Live in Pro Evolution Soccer 4 is another example of Konami of Europe listening to its consumers,” commented Kunio Neo, President, Konami of Europe. “The ability to play this incredible online will introduce Pro Evolution Soccer 4’s many subtleties and intricacies to a whole-new audience, and further expand its reputation as the ultimate football experience.”

“We’re very excited that Pro Evolution Soccer 4 will include Xbox Live functionality,” said Michel Cassius, senior director, Xbox platform and marketing. “Xbox Live will bring a whole new level of football excitement to Pro Evolution Soccer 4 fans and we welcome its debut on Xbox as it joins the ever-growing lineup of Xbox Live titles coming to Xbox this Christmas.”

JFA ©1996 JAPAN FOOTBALL ASSOCIATION ©2002 JFA.MAX

KFA ©2001 Korea Football Association.

adidas, the adidas logo and the 3-Stripe trade mark are registered trade marks of the adidas-Salomon group, used with permission. Roteiro is a trade mark of the adidas-Salomon group, used with permission

the use of real player names and likenesses is authorised by FIFPro and its member associations.

Officially licensed by Eredivisie NV

Gioco ufficialmente concesso in licenza della LEGA NAZIONALE PROFESSIONISTI

Campeonato Nacional de Liga 04/05 Primera y/o /Segunda Division Producto bajo Licencia Oficial de la LFP

All other copyrights or trademarks are the property of their respective owners and are used under license.

KONAMI® and PRO EVOLUTION SOCCER™ are either registered trademarks or trademarks of KONAMI CORPORATION. ©2004 KONAMI & Konami Computer Entertainment Tokyo

Pro Evolution Soccer 4 will be released for the Xbox video game system from Microsoft in November.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
PoulPoulSkrevet 07/09-04 14:15 
Dejligt endeligt at få det officielt bekræftet. Lidt ærgeligt vi skal vente en måned ekstra på XBox-udgaven, men tanken om online-play gør ventetiden lidt lettere...:)
ChronoChronoSkrevet 07/09-04 15:02 
Er det så samtidigt bekræftet at de to andre udgaver ikke bliver online?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
APHAPHSkrevet 07/09-04 15:17 
Nej det er endnu ikke blevet bekræftet.

Konami
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
3of193of19Skrevet 07/09-04 15:18 
The release of the Xbox game will be the first time the series has been playable online.
APHAPHSkrevet 07/09-04 15:23, rettet 07/09-04 15:23 
Den sætning bed jeg også mærke i. Men derfor kan man vel ikke helt udelukke at nogle af de andre versioner også bliver online..selvom det nok er tvivlsomt.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PoulPoulSkrevet 20/09-04 20:34, rettet 20/09-04 20:36 
Ikke ligefrem XBOX relateret, men PS2-udgaven er nu officielt sat til 15. oktober. XBox udgaven er stadig sat til november, men der er stadig ikke nogen konkret dato. Med annonceringen af releasedaten, er det vist også næsten sikkert nu, at der ikke bliver online-play i PS2-udgaven. Må være en KÆMPE skuffelse for PS2-only folkene.
APHAPHSkrevet 20/09-04 21:32 
Da Konami annoncerede understøttelsen af Xbox LIVE, nævnte de at xbox versionen bliver det første PES spil, der er online. Dette udelukker automatisk at PS2 versionen er online, da spillet bliver udgivet en måned før xbox versionen. Men om PC versionen bliver online, er stadigvæk et åbent spørgsmål..men intet tyder på det.

Som du selv nævner, så er xbox versionen sat til udgivelse til november. Dog har jeg op til flere steder læst, at spillet forventes at blive udgivet den 5/11, hvilket jeg også tror bliver udgivelses datoen. Det vil i hvert fald ikke være ret smart at udgive spillet senere, og dermed skulle konkurere om forbrugernes penge med Halo2. :)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PoulPoulSkrevet 20/09-04 21:52 
Håber det dukker op d. 5/11, så skal vi da "kun" vente cirka 3 uger. Bliver dog alligevel en lang ventetid, når man ved det allerede er ude på PS2...
APHAPHSkrevet 20/09-04 22:57, rettet 20/09-04 23:30 
PES4 er -klart- det spil i år, jeg ser mest frem til, men selvom jeg har en PS2, og dermed har mulighed for at få spillet om allerede en lille måned, så har jeg absolut intet problem med at vente til november med at få xbox versionen. Jeg har Pes3 til at fordrive ventetiden med, og på gameplay siden forventer jeg ikke at PES4 bliver meget anderledes end pes3. Det jeg ser frem til i PES4 er online delen!! (og opdateret data og en forbedret ML).
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
NaieraNaieraSkrevet 20/09-04 23:03 
Det er bestemt også i småtingsafdelingen, at PES4 afviger fra PES3.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
APHAPHSkrevet 20/09-04 23:10, rettet 20/09-04 23:12 
Lige et par spørgsmål.

Hvordan er farten i spillet samlignet med PES3?

I WE8 skulle det iøvrigt være relativt nemt som angriber at løbe fra forsvarsspillerne (hvilket nærmest er umuligt i PES3). Er det også tilfældet i PES4?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
NaieraNaieraSkrevet 20/09-04 23:13 
Forsvaret er utrolig effektivt i PES4, synes jeg. Jeg synes jeg har ret store problemer med at løbe fra dem, og jeg spiller næsten kun med England og Real Madrid, så jeg har jo ofte Michael Owen, som jo er pænt hurtig.

Den generelle hastighed kan jeg ikke kommentere. Måske er det en lille smule hurtigere, men det er over en måned siden jeg spillede PES3.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
APHAPHSkrevet 20/09-04 23:19 
Er holdene i de forskellige ligaerne iøvrigt blevet opdateret? Her tænker jeg på om de hold der rykkede ud af deres respektive ligaer sidste sæson, er blevet erstatet med dem der rykkede op? Eks. Norwich, Crystal Palace osv...
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PoulPoulSkrevet 21/09-04 09:07 
Nu har jeg ikke spillet ret meget singleplayer i PES3, men var/er der deciderede ligaer, siden du snakker om op-nedrykning??

Naiera>
Det er bestemt også i småtingsafdelingen, at PES4 afviger fra PES3.

Det er vel egentlig heller ikke så overraskende. Der er jo ingen grund til at lave de store afvigelser fra et gameplay som allerede virker så godt.
APHAPHSkrevet 21/09-04 09:19 
Nej ikke i PES3 men i Winning Eleven 8. Ligesom PES4 så indeholder WE8 den Engelske, Franske, Hollandske, Italienske, Spanske og tyske liga. Men i WE8 var holdene dem der spillede i ligaerne sidste sæson. Derfor spørger jeg om ligaerne i PES4 er blevet opdateret. :)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SumezSumezSkrevet 21/09-04 09:38 
Heh, Xbox påstod jo også at de, med Live, var den første konsol med online play. Det samme påstod PS2, så vidt jeg har hørt.

Fordi Dreamcast eksisterede jo ikke. (og så var der et par uofficielle gadgets til SNES, osv..)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PoulPoulSkrevet 21/09-04 09:42 
Er ovenstående post fejlplaceret oder was? Synes ikke rigtig den passer ind i denne tråd....hehe.
SumezSumezSkrevet 22/09-04 12:07 
Det jeg mener er at "med Xbox-versionen af PES4, er serien for første gang online!!!111OMG" ligesåvel kan være Xbox's forsøg på at promovere sig selv uden at tage forbehold for evt. muligheder på PS2'en.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 22/09-04 12:30 
Men vi er enige om, at PES serien for første gang er online?

Fatter heller ikke dit indlæg. Heldigvis er jeg ikke den eneste... :)
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 22/09-04 12:58, rettet 22/09-04 13:30 
Sumez>
Det jeg mener er at "med Xbox-versionen af PES4, er serien for første gang online!!!111OMG" ligesåvel kan være Xbox's forsøg på at promovere sig selv uden at tage forbehold for evt. muligheder på PS2'en.

Hvis pressemeddelelsen havde været fra MS, kunne det da ikke udelukkes, da de vil førsøge at fremhæve xbox versionen. Men når denne udmelding kommer direkte fra udviklerne, er der hvis ikke så meget at rafle om.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SumezSumezSkrevet 22/09-04 13:02 
Jeg var ikke under det indtryk at ovennævnte pressemeddelelse kom fra Konami.
Lød mest som en reklame for Xbox i mine ører. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PoulPoulSkrevet 24/09-04 18:25 
Nogle som er faldet over nogle videoklip fra XBox-versionen?
APHAPHSkrevet 24/09-04 18:29, rettet 24/09-04 18:29 
Jeg ligger i hvert fald inde med et par film fra xbox versionen, men jeg kan ikke huske hvor alle er downloadet fra, men jeg kan godt prøve at finde nogle links.

Xboxyde har en film
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PoulPoulSkrevet 24/09-04 19:54, rettet 24/09-04 20:03 
Cool....kan man se nogen forskel fra de tidligere PS2-versioner?? Eller ser det "bare" ud som det altid har gjort?(Ikke at det er dårligt)

EDIT:
Kunne ikke komme igennem på ovenstående link i første omgang, derfor ovenstående spørgsmål.
APHAPHSkrevet 24/09-04 20:07 
Brug BitTorrent linket.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PoulPoulSkrevet 25/09-04 13:54 
Got it now...
PoulPoulSkrevet 02/10-04 10:54, rettet 02/10-04 10:55 
Så er der online-impressions fra IGN. Det lyder umiddelbart til at køre godt over LIVE. Der er også et par skuffende nyheder i artiklen, da de rent faktisk mener at PS2 versionen ser bedre ud end XBox-versionen. Jeg er ingen graphics-whore, men det er nu alligevel skuffende at de ikke formår at udnytte XBoxens ekstra krafter. En gameplay-mæssig skuffelse er at det åbenbart kun er muligt at spille one-on-one via LIVE. Havde ellers glædet mig til at spille nogle double kampe.....:(

Er der iøvrigt stadigvæk ikke sluppet noget ud omkring en releasedate?

IGN på Live med PES
APHAPHSkrevet 06/10-04 11:05 
Der er ikke offenliggjort en udgivelsesdato, men det kan nok ikke vare så længe før spillet udkommer, da spillet efter sigende er færdigudviklet til både PS2 og Xbox.

Angående grafikken så har xbox versionen da den fordel, at den ikke lider af de slowdowns der præger PS2 versionen.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 06/10-04 13:46 
pregames siger 12/11 - men at ps2 versionen udkommer 15/10. kan man forlade sig på det?

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
PoulPoulSkrevet 06/10-04 14:58, rettet 06/10-04 14:59 
PS2-versionen kommer i hvert fald d. 15/10. Det er officielt!
PoulPoulSkrevet 16/10-04 21:38, rettet 16/10-04 21:39 
Det kunne tyde på at XBox-versionen dukker op d. 15 november. Fik oversat det nederste af en artikel på XBox-Attitude.com og der står at XBox versionen kommer d. 15 november. Ved så ikke lige hvor pålidelige XBox-attitude når det kommer til releasedates, men man har dog lov at håbe på at det holder, selvom det godt nok er en mandag...

PES4 release
APHAPHSkrevet 16/10-04 21:50, rettet 16/10-04 21:50 
PES4 udkommer i hvert fald med 110% sikkerhed ikke mandag! d. 15.
Så nej, Xbox-attityde er ikke pålidelige når det gælder releasedates. ;)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PoulPoulSkrevet 16/10-04 21:54, rettet 16/10-04 22:01 
Synes også mandag ville være en lidt mærkelig dag, men 110% sikkert?? Har du kontakter hos Konami oder was??....:)
APHAPHSkrevet 16/10-04 22:08 
Poul>
Har du kontakter hos Konami oder was??....:)

Tjaa...som nogle nok ved så ejer jeg rent faktisk Konami, så derfor er jeg 110% sikker.

Seriøst, hvor mange spil er det lige der udkommer en mandag? nada. ;)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PoulPoulSkrevet 17/10-04 10:35, rettet 17/10-04 10:36 
I know, i know....men man har jo lov til at håbe. En gang skal jo være den første....:) Måske Sony lige præcis har en måneds eksklusivitet på spillet??
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/10-04 11:21 
Jeg forstår ikke rigtig hvad problemet er. PanVision siger 19/11 for både Xbox og PC-version. Jeg er selvfølgelig klar over at den dato kan ændre sig. Men det er trods alt dem der har distributionen.
PoulPoulSkrevet 17/10-04 12:38, rettet 17/10-04 12:39 
De siger så godt nok d. 18/11....:) Men indtil vi har hørt noget officielt fra Konami kan vi jo ikke rigtig være sikre på noget...
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/10-04 16:40 
...ikke på de lister de sender ud. Du skal ikke tro på hvad der står på deres hjemmeside. De releaser også altid på en fredag. Desværre er det kun EA der har fattet at det er langt bedre om torsdagen.
PoulPoulSkrevet 17/10-04 17:24 
Konami har da også fattet det. PS2-udgaven kom jo i torsdags....
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/10-04 18:11 
Jamen, Konami distribuerer ikke selv i Danmark... det gør PanVision for dem og den officielle dato var fredag d.15. oktober :P
PoulPoulSkrevet 25/10-04 22:38, rettet 26/10-04 07:28 
Så kom der en anmeldelse fra Totalgames.net og det lover jo godt...

PES4 anmeldelse
PoulPoulSkrevet 23/12-04 14:19, rettet 23/12-04 14:21 
Så er der nyt omkring patchen. Vi må desværre vente til midt i januar på den. Nu må vi bare håbe at den lange udviklingstid gør at vi får en ordentlig løsning og ikke bare en eller anden quick-fix, som ikke for alvor løser problemet...

PES4 patch
PoulPoulSkrevet 20/01-05 21:48 
Så kom patchen endelig! Har lige downloadet den, man har ikke prøvet den endnu...
APHAPHSkrevet 16/02-05 21:25 
I dag var jeg for første gang online efter patchen er blevet frigivet. Nu prøvede jeg kun at joine ét spil, men umiddelbart virker det ikke til at patchen har hjulpet på lagproblemet.

Hvad er folks erfaringer med patchen?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SideshowSideshowSkrevet 17/02-05 00:26 
Jeg har aldrig oplevet lag i spillet, når jeg spiller online. Jeg hoster så også alle mine spil, for at undgå dette. Men sig til hvis du vil have en lagfri kamp, så opretter jeg gerne et spil.

Restless Eyes (gamertag)
>>There's only Juan Pablo Angel<<
APHAPHSkrevet 17/02-05 09:09 
Når jeg hoster, så oplever jeg overhoved ingen lag, det gjorde jeg iøvrigt heller ikke før patchen blev udgivet, men når jeg joiner spil, er sagen desværre en helt anden...
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
JimPPJimPPSkrevet 17/02-05 10:21 
Om jeg oplever lag er 50/50... Men aldrig når jeg selv hoster (logisk nok).

Gamertag: JimPP
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
Goose FrabaGoose FrabaSkrevet 18/02-05 16:41, rettet 18/02-05 16:41 
Hosten har aldrig haft problemer. Patchen gør det lidt nemmere at panorerere kameraet rundt ved frispark og hjørnespark, men det er stadigt ulideligt at spille online, og langt fra det flydende spil man f.eks. har med ESPN NHL 2K4. Synd når ellers spillet er så godt offline. :-(
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig