X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

S: Anime + 2 asian movies


Svar
la0sla0sSkrevet 06/09-04 21:01, rettet 08/09-04 21:07 
Jeg sælger følgende dvd movies (titler der hører sammen sælges sammen):
Alt er mint. Alt pånær Volcano High (reg 3) er region 1

Anime:

FLCL dvd 1
hele serien får 6/6 hos Geek Culture
http://www.geekculture.dk/arkiv.php3?reviewid=636

Neon Genesis Evangelion dvd 1,2,3 og 4.
disclaimer: de fire første dvd'er af hele serien.

Escaflowne dvd 1 og 2.
disclaimer: de to første dvd'er af hele serien.

Princess Mononoke.
film

Asiatiske film:

Volcano High.
Koreansk Eye opener. Region 3, med engelske subtitles. Den gode udgivelse, ikke koreansk crap.

Geek Culture 5/6:
"Der er lavet utallige film, hvor man har forsøgt at få manga overført til levende billeder (bl.a. The Matrix), men Volcano High er første gang, det rigtig er lykkedes. Filmen flyder over med flotte billeder og computer-effekter. Stort set hver eneste scene i filmen er et studie i smuk farvesammensætning og scenekomposition og som løftet direkte ud af en tegneserie. Når folk så begynder at slås (hvilket de gør næsten hele tiden), blændes der op for wire-effekter og CGI, der får Matrix til at ligne Matador."

citat og anmeldelse:
http://www.geekculture.dk/arkiv.php3?reviewid=1576
Hvad sker der?
NaieraNaieraSkrevet 06/09-04 21:09, rettet 06/09-04 21:09 
Volcano High kan helt sikkert anbefales. Køb den hvis du holder af (ret så temmelig) gode kampscener! Den første halvanden time er lidt kedelig, nok fordi de ikke slås hele tiden, men så sker der dælme ting og sager i den sidste halve times tid. Alle pengene værd.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
la0sla0sSkrevet 06/09-04 21:20 
Hørt!

Macross Plus ryger fra listen, da den er solgt.
Hvad sker der?
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 07/09-04 01:17, rettet 07/09-04 01:22 
la0s>
Geek Culture 5/6:
"Der er lavet utallige film, hvor man har forsøgt at få manga overført til levende billeder (bl.a. The Matrix), men Volcano High er første gang, det rigtig er lykkedes. Filmen flyder over med flotte billeder og computer-effekter. Stort set hver eneste scene i filmen er et studie i smuk farvesammensætning og scenekomposition og som løftet direkte ud af en tegneserie.

Casshern (Japan, 2004) får ovenstående uddrag til fremstå som en overordentlig stor overdrivelse. Hvis Volcano High får Matrix til at ligne Matador, så får Casshern førstnævnte til ligne Ludo og sidstnævnte et spil bilkort (med veteranbiler). Hvis så bare Casshern besad samme charme som Volcano High.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
salsalSkrevet 07/09-04 15:06 
Så konklusionen er derfor, at man bør se Volcano High først og derefter Casshern for at få den optimale fornemmelse. Med mindre man er ligesom et ulækkert barn, der spiser en hel pakke tykkegummi af gangen. Twisted.
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 08/09-04 14:27, rettet 08/09-04 14:31 
Det er den ene mulighed, men mest optimalt aht. Casshern-fornemmelsen vil da være at kaste sig ud i anime-serien fra 1973 (35 afsnit) eller de fire OVA-afsnit (1993) Casshan: Robot Hunter. Så skulle man være godt dækket ind til en mere "fuldkommen og letfordøjelig" filmoplevelse. Det er i hvert fald teorien (som jeg forhåbentligt snart vil kunne argumentere for udfra en personlig oplevelse), for alle de Casshern-anmeldelser jeg indtil videre har læst, mangler en decideret indsigt i selve anime-delen, og derfor får filmen ikke retfærdig kritik. Det er halvhjertet at anmelde filmen på egne ben - IMO - uden kendskab til animationen.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SumezSumezSkrevet 08/09-04 14:33 
sal>
Så konklusionen er derfor, at man bør se Volcano High først og derefter Casshern for at få den optimale fornemmelse. Med mindre man er ligesom et ulækkert barn, der spiser en hel pakke tykkegummi af gangen. Twisted.

Jeg anbefaler bare at spise hele pakken. Casshern ændrer ikke på hvordan man ser andre film fremover (eller, nu skal jeg ikek være for hurtig, jeg har jo ikke været i biografen siden Casshern), men Volcano High er både flot og underholdende (omend ikke så meget andet) uanset hvad du har set.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 08/09-04 14:34 
Hvad siger du iøvrigt til 150kr inkl. forsendelse for Volcano High og FLCL
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 08/09-04 15:01, rettet 08/09-04 15:02 
Princess Mononoke.
film

hvor meget skal du have for (hvilken Region er det og lige stand på kassen og dvd´en). kun godt finde på at købe den nemlig
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/09-04 15:03 
Hvor meget for FONG SAI YUK?
la0sla0sSkrevet 08/09-04 16:26 
så skulle der være sendt svar
Hvad sker der?
la0sla0sSkrevet 08/09-04 21:07 
FONG SAI YUK fjernet fra listen...

kom nu gutter.. er der ingen der vil Evangelion' den?!
Hvad sker der?
CronossCronossSkrevet 08/09-04 21:10 
Hvad vil du have?
la0sla0sSkrevet 11/09-04 12:57 
hey cronoss.. fik du min besked?
Hvad sker der?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig