X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Animal Crossing


Svar
SøgAArdSøgAArdSkrevet 22/04-03 20:57 
Pga det forrige emne om dette spil gik dødt, ville jeg lave et nyt!

Har netop fået AC i dag og er totalt forvirret! Kan slet ikke finde ud af hvad og hvordan man gør de forskellige ting..

Så lad os få et ægte AC emne i gang, som kun omhandler spillets indhold!
Home is where the hardware is..
282 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6

Svar
kimmerkimmerSkrevet 14/01-04 20:24 
Kunne godt bruge lidt forskelligt geil, nogen der har lyst til at donere noget? :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
DKMethodDKMethodSkrevet 15/01-04 22:24 
Er AC ikke lidt kedeligt og temmelig børne-tegnefilm-agtigt?
Eller er det mig det tager helt fejl? har aldrig prøvet det, men har set klip fra det....
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 17/01-04 20:38 
Børne-tegnefilm-agtigt?! .. hmm, måske er det ikke helt ved siden af, men når der nu er over 250 indlæg i dette emne, hvorfor tror du så at spillet er kedeligt??
Men prøv lige spillet først, inden du gætter for meget ;-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KilroyKilroySkrevet 02/10-04 10:11, rettet 02/10-04 10:23 
Der er vel ikke nogen der vil prøve at se om man kan handle på tværs af region? Jeg ville gerne have en eksotisk frugt (Har selv pære-træer) men ville gerne have noget der smagte mere af fugl (Billedlig talt, naturligvis ;) )
Jeg har et "grønt rør" jeg gerne vil bytte med, hvis det skulle være. Eller en UFO.

Glemte at skrive at min person hedder "Asmus", og byen hedder "Midgar".
Kilroy Was Here
SumezSumezSkrevet 02/10-04 10:43 
Øv, den byttehandel ville jeg da gerne foretage, men mit Animal Crossing mistede jeg jo til P:R4.1 :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SøgAArdSøgAArdSkrevet 02/10-04 22:55, rettet 02/10-04 22:56 
Kilroy, jeg tror jeg har alle frugter, så hvis du kommer til KT, så kan vi jo finde ud af noget :)
Home is where the hardware is..
KilroyKilroySkrevet 04/10-04 12:39 
Jeg kommer desværre ikke til KT. Kan vi ikke finde ud af noget alligevel?
Kilroy Was Here
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/12-08 22:27 
Nogen der har set reklamen for det nye Animal Crossing til Wii på dansk TV? Var det dét spil vi skulle betragte som sigtet mod hardcore folket Nintendo? VAR DET? Det begynder at bløde ud af mine øre hver gang jeg ser den! Især når vi når til den direkte ulækre Wii-speak del.

Jeg ved det, der bliver hældt meget galde ud i dag :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/12-08 22:34, rettet 11/12-08 22:35 
Jeg bløder mange steder når der kommer reklamer for Nintendo i fjerneren. Noget af det bedre er der hvor damen siger at SSB er verdens mest solgte fighter serie, den er lige god hver gang :)

EDIT: Men jeg har ikke set Dyre krydsning-reklamen endnu.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/12-08 22:36 
Ahhh ja, den får også mig til at krumme tær som en kinés :)

Synes dog at det er rart at se at reklamer for spil-mediet efterhånden har vundet ind. Det må da vise mediets store fremgang rent økonomisk - eller er det bare mig der ikke kan huske, at reklamerne også var der i gamle dage?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/12-08 22:39 
Jeg kan huske der kørte reklamer for SEGA dengang jeg var barn. Siden har det næsten kun været EA men de er jo ikke et rigtigt firma så deres tæller ikke. Inden for de sidste par år er der dog begyndt blive vist en del, og fra mange forskellige firmaer.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/12-08 22:42 
Echelon VI>
Ahhh ja, den får også mig til at krumme tær som en kinés :)

Er det egentlig lovligt at reklamere på den måde i Danmark? Det de siger i reklamerne er jo ganske enkelt løgn. Det samme gælder Legend of Zelda hvor det er verdens bedste adventure spil. Gider ikke ud i en længere Zelda diskution men jeg synes ikke der var ret mange der var helt oppe og køre over det nye spil herinde?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 11/12-08 22:44 
"All I want for christmas is EA" skærer i mine ører hver gang, og jeg har lyst til at kaste ting efter mit fjernsyn. Spore og Red Alert 3 - Please...

Jeg så Animal Crossing reklamefilmen, og den sagde mig absolut intet. Især da hende tøsen får kommentarer om sit tøj til sidst, mistede jeg interessen.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/12-08 22:44 
Hehe ja den er også storslem :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 11/12-08 22:56 
Den film er som en dårlig eftersynkroniseret, tysk chokolade-film, bare uden eftersynkronisering. Hun kunne ligeså godt have synget "Wii, fordi du er til". Nintendo har jo lavet mange fede reklamer for Wii, så det er synd, at det lige er den film, som vises nu.

Du er min lille Zelda i mit eventyr.
Du er en Super Mario i min glasbutik,
og i mit ynglingsspil er du min superstar.
Wii, fordi du er til...

Du er det spil som min glæde springer fra.
I min stue er du en forårsdag.
Du er den konsol som min verden drejer om.
Wii, fordi du er til...

Se, der er ingen forskel :)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/12-08 22:59, rettet 11/12-08 23:00 
Jeg synes netop at det er skammeligt, når vi nu blev lovet at det var hardcore. Hvor er skydevåbene og blodet Nintendo, ellers er det jo ikke HARDCORE nok.

Hvorfor er det ikke en stor fed nøgen mand, med en vibrerende controller mellem benene, der får at vide at han har en pæn trøje?

ihhh hvor er Nintendo begyndt at leve op til deres renlige pusse-nusse rygte, der ikke må forarge nogen, på det sidste. Især når vi snakker deres målsætning rent mediemæssigt.

Rent juridisk tror jeg ikke det er noget man kan rejse tiltale imod. Hvordan beviser man at noget ikke er det bedste adventure spil? De kan sikkert godt få en næse for det med mest sælgende, men igen er det et spørgsmål om vurdering, f.eks. angående platforme.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/12-08 23:25 
Echelon VI>
ihhh hvor er Nintendo begyndt at leve op til deres renlige pusse-nusse rygte, der ikke må forarge nogen, på det sidste. Især når vi snakker deres målsætning rent mediemæssigt.

Og jeg kan love dig for at det virker. Størstedelen af Wii's der bliver solgt nede i forretningen bliver købt af mødre pt. Nintendo satser sikkert stort på forældre og det forklarer sikkert deres kællingekampange der startede sådan ca. med E3 i år.

Rent juridisk tror jeg ikke det er noget man kan rejse tiltale imod. Hvordan beviser man at noget ikke er det bedste adventure spil? De kan sikkert godt få en næse for det med mest sælgende, men igen er det et spørgsmål om vurdering, f.eks. angående platforme.

Ja sådan noget kan de sikkert altid få den drejet over på. Synes bare det kunne være sjovt da Nintendo normalt ikke viger for at hive andre i retten :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/03-09 15:30 
Hvor mange pædofile er der her på forummet? :-)

Eller sagt på en anden måde, er der nogen, der har spillet som kan verificere, at man kan møde "fremmede" folk... eller kan man udelukkende møde folk fra ens friends list, som man add'er til multiplayer-rummene?

Animal Crossing er for børn... og pædofile
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/03-09 15:52 
Jeg har godt nok kun spillet til Nintendo DS, og selvom jeg ikke mødt fremmede mennesker i dette spil (som er stort set identisk med "let's go to the city"), må jeg da indrømme at jeg er 95% pædofil og kun 5% børnespil entusiast :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 19/03-09 19:29 
Nå..... men så må jeg jo være pædofil :-s øv....
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/07-10 18:05, rettet 10/07-10 18:05 
Hvad skal man gøre for at få fat på NES-spillene? Jeg synes Animal Crossing virker fantastisk forfærdeligt i sig selv og det eneste der tiltaler mig bare en lille smule, er at kunne spille NES klassikere i god billedkvalitet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Alf81Alf81Skrevet 10/07-10 18:34 
Er det ikke kun i N64 spillet man kan det?
Ting om dét og pis.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/07-10 18:42, rettet 10/07-10 18:42 
Man kunne også i Gamecube versionen, og jeg mener også at det var muligt på DS.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/07-10 18:54 
Konsolkongen>
Jeg synes Animal Crossing virker fantastisk forfærdeligt i sig selv og det eneste der tiltaler mig bare en lille smule, er at kunne spille NES klassikere i god billedkvalitet.

Jeg må sige at det virker som om du er i gang med noget besværligt, hvis du ikke kan li' AC i sig selv.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/07-10 18:56 
Jeg håbede lidt at man kunne få fat i spillene inden for ganske kort tid :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KilroyKilroySkrevet 10/07-10 19:32 
Så vidt jeg husker kan du være heldig at få tilsendt et NES-spil i fødselsdagsgave :)

Her er en guide over hvordan spillene kan opnås (Tror det er Gamecube udgaven...)

IGN faqs
Kilroy Was Here
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/07-10 20:04 
Det lyder som om det vil være lettere for mig at købe en Famicom og RGB-modde den med GPU'en fra en PlayChoice ;)

Troede faktisk også Ice Climber var med i Animal Crossing så det gør mig ikke så meget mere :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/07-10 20:19 
Konsolkongen>
Det lyder som om det vil være lettere for mig at købe en Famicom og RGB-modde den med GPU'en fra en PlayChoice ;)


Det var jo det jeg sagde... på en måde :)
WikzoWikzoSkrevet 11/07-10 13:39 
Med Action Replay til GameCube kan du nemt få rigtig mange NES-spil i Animal Crossing.

Der er ingen NES-spil i NDS-versionen.
SumezSumezSkrevet 03/11-11 11:49, rettet 03/11-11 11:49 
Animal Crossing
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/11-11 11:53 
Sødt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 03/11-11 12:18 
Og rørende :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
282 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig