X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Burnout 3 - 9,5 på IGN!


Svar
ComradeComradeSkrevet 03/09-04 07:22 
SÅ har IGN anmeldt Burnout 3 og det har fået 9,5 ... damn!

http://xbox.ign.com/articles/544/544204p1.html
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
55 emne(r).
1 2 > »

Svar
ComradeComradeSkrevet 03/09-04 07:22 
SÅ har IGN anmeldt Burnout 3 og det har fået 9,5 ... damn!

http://xbox.ign.com/articles/544/544204p1.html
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
seebergseebergSkrevet 03/09-04 07:39 
Jeg vidste det, jeg vidste det! Hvem skulle have troet at BurnOut 2 kunne overgås? Er det d. 9/9 EU release lyder?
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
KeenKeenSkrevet 03/09-04 07:45, rettet 03/09-04 08:04 
så vidt jeg husker ja

EDIT: Der er jo selvfølgelig bestilt :)
APHAPHSkrevet 03/09-04 14:56 
Da jeg ikke har prøvet spillet kan jeg selvfølgelig ikke udtale mig om dets kvaliteter, og det kan godt være at burnout 3 er et godt spil, men hold da fast ham anmelderen går godt nok i selvsving og kaster omkring sig med begreber som Game Of The Year, bedste xbox racer, klassiker osv...det er måske lige i overkanten.

Jeg venter i hvert fald på hvad det noget mere kritiske gamespot har at sige, før jeg bestiller spillet.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/09-04 14:59 
Ditto!
Jeg har aldrig set en side give så mange spil editors choise awards som IGN. 9 ud af 10 af deres anmeldelser er overrated IMO.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 03/09-04 15:01 
Jeg er totalt ligeglad. Kvaliteten i forgængeren er høj nok til at jeg gladeligt ville spytte i kassen igen, bare som tak for det sidste spil.

Fanboy? Af Burnout 2 må jeg nok sige ja ;)

Nej, seriøst tror jeg ikke treeren kommer til at skuffe mig.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
psychomantispsychomantisSkrevet 03/09-04 15:05 
Paasch>
Jeg venter i hvert fald på hvad det noget mere kritiske gamespot har at sige, før jeg bestiller spillet.

Det endnu mere kritiske EDGE gav det 9/10 så noget tyder på at der er noget om snakken.
enfenenfenSkrevet 03/09-04 15:06 
Paasch>
Da jeg ikke har prøvet spillet kan jeg selvfølgelig ikke udtale mig om dets kvaliteter, og det kan godt være at burnout 3 er et godt spil, men hold da fast ham anmelderen går godt nok i selvsving og kaster omkring sig med begreber som Game Of The Year, bedste xbox racer, klassiker osv...det er måske lige i overkanten.

Jeg venter i hvert fald på hvad det noget mere kritiske gamespot har at sige, før jeg bestiller spillet.

Jeg har også altid ment at Gamespot er nogle af de bedste til at anmelde spil. IGN har altid en tendens til at kaste om sig med alt for høje scores i forhold til andre gamesites.
What is the Matrix?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/09-04 15:13, rettet 03/09-04 15:16 
KTC>
Nej, seriøst tror jeg ikke treeren kommer til at skuffe mig.

Siger jeg heller ikke. Jeg har da også lige spillet 2eren, og det mener jeg da er et af de absolut bedste bil spil (eller spil i det hele taget) jeg nogen sinde har prøvet.

Og 3eren ser da bestemt ikke ud til at skuffe... jeg vil bare høre det fra nogle andre end IGN.

psychomantis>
Det endnu mere kritiske EDGE gav det 9/10 så noget tyder på at der er noget om snakken.

Så er det afgjort.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KeenKeenSkrevet 03/09-04 16:57 
KTC>
seriøst tror jeg ikke treeren kommer til at skuffe mig.

Nej, jeg tror nu heller ikke at det vil skuffe fælt, de film jeg har set er nok til at overbevise mig om at jeg skal have det :)
KalicolaKalicolaSkrevet 03/09-04 17:17 
Burnout 3 rykker uden tvivl i banditten. Det er grunden til at jeg fornylig købte en xbox (incl live). 2'eren er klart det mest spillede spil i min samling, og jeg spiller det stadig meget flittigt... af det jeg har set af 3'eren, kan jeg ikke andet end savle over...
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 04/09-04 11:57 
WTF... Det er ingen replays i spillet. Dårligt træk criterion, dårligt træk!!!
For The Love Of The Game
KTCKTCSkrevet 04/09-04 19:24 
Det er vel det samme som toeren. Der kan du heller ikke gemme replays... Det havde de i etteren, så jeg undrede mig også.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DommergaardDommergaardSkrevet 04/09-04 19:27 
Jeg skal nu have dette spil lige meget hvad, har virkelig nydt af spille 2'eren!
HeroldHeroldSkrevet 04/09-04 19:43 
De fem-ti minutter jeg har haft med spillet var nok til at overbevise mig om at der rent faktisk findes bilspil jeg gider at spille. Weeeeeeeee.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 04/09-04 20:03 
der er KUN replays i chrash mode (kan ikke gemmes). I alle andre løb er der IKKE replays, ikke engang almindelig replay efter et løb.. nothing, som i NFS:U .. det er ærligt talt for ringe. Jeg nyder at se et replay af mine suveræne kørsel efter et løb, men de dage er åbentbart forbi :-(
For The Love Of The Game
KTCKTCSkrevet 04/09-04 21:11 
Okay, det er da lidt lamt... Hvorfor skal de fjerne nogle fede features når de tilføjer nye? Har de en kvote de ikke må overstige eller hvad? ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
seebergseebergSkrevet 06/09-04 19:32 
Jeg er blevet lidt forvirret omkring, hvornår det kommer. På forskellige sites står der endten d. 9/9 eller d. 10/9. Nogen der ved, hvilken dato der er rigtig?
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
fumfumSkrevet 06/09-04 19:42 
Og i Games i Århus står der den 17/9.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
psychomantispsychomantisSkrevet 06/09-04 20:01 
9/9 I EB skulle være ret sikker.
HulleHulleSkrevet 06/09-04 20:17 
I følge dvdcrave.com har de haft det på lager siden den 3/9..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HNHNSkrevet 07/09-04 15:35 
playstation´s hjemmeside står der 8/9
Per SPer SSkrevet 07/09-04 15:45, rettet 07/09-04 15:46 
Med forbehold for at visse butikker slipper spillet tidligere, så er det som regel bedre at tjekke den danske udgiver af spillet for en præcis dato.

Kommende spil fra EA
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
KalicolaKalicolaSkrevet 07/09-04 20:01 
Jeg fik lagt et til side i eb i fields. spillet udkommer på Torsdag sagde han. Så på Torsdag mine damer og herrer :-) så går det løs. Nu har min xbox også stået og samlet støv lige siden jeg købte den ....
For The Love Of The Game
XBLRXBLRSkrevet 07/09-04 20:35 
Jeg var sku så heldig at få burnout 3 i går fra dvd crave,som har haft spillet siden den 1 eller 2 kan ikke lige huske det, bestilte det selv d 2 og der stod der at de havde det on stock, men kan kun sige KØB DET det er så sindsygt SJOVT og monster fedt og flot, du sidder seriøst hele tiden og måber over hvordan de kunne lave dette kvante spring fra burnout 2, da dine crashes sker så hurtigt og ser så vildt ud, at du får lyst til at ringe til alle dine venner, bare for at sige at de SKAL se dette vilde spil, det kan virkelig ikke beskrives, også har de været så geniale at få det på xbox live, spillet passer bare så perfekt til live, fatter ikke hvordan de kan få det til at køre så smooth og HURTIGT MED trafik sammen med 6 mennesker der kører for vildt ind i hinanden over xbox live, (kørte ihvertfald over 100 live kampe igår) plus at grafikken skal opleves,har aldrig set så flotte effekter når dinne biler crasher, seriøst det kan man ikke få nok af, 1 ting man bare tænker er for nederen er at man ikke kan save sine vilde crashes, der er bare så surt når man lige har kørt over 300 i timen,der flyver en kæmpe truck ind over krydset, du når dårlig nok at se den før den sidder LIGE foran dig, du når lige at tænke NEJJJJ du er jo lige blevet nr 1, du rammer trucken, du ser bare en KÆMPE eksplosion du flyver op i luften ca 15 meter din bil er bøjet fuldstændig og du ser at nr 2 kommer tættere på du slower tiden ned på a knappen, PRØVER at styre din smadret bil lige ned i nr 2 da han kommer med 300 i timen skrider udenom den smadret truck der nu er i flammer han skimter barrieren der flyver med sparks gnister jeg ved ikke hvad (SER SÅ FEDT UD KAN IKKE SIGE DET NOK) du lander lige på siden af ham oppe fra, hans køler dykker realistisk ned mod jorden pga af din vægt oppe fra, hans bil smadrer og hopper hen ad vejen mens den ruller rundt (fed vægt følese) og smadrer fuldstændigt med glas og metal stykker flyver i alle retninger pluslig rammes han hårdt af en bus og varevogn der får ham til at skifte90 graders retning han flyver og smadrer endnu mere over på den ande vejbane, YESSSS jeg er stadigvæk nr 1 da jeg spawner,Burnout 3 i en nøddeskal,sker bare på en milliard forskellige måder, det sjove er jeg har altid synes at burnout 2 var middelmådigt, tror jeg sku ikke jeg siger om burnout IGEN.ps undskyld for de små ikke indførte ord da jeg har for travlt, skal sku på arbejde nu nederen vil spille burnout 3 lidt mere
dchangdchangSkrevet 07/09-04 20:55, rettet 07/09-04 20:56 
2 ting. Enter-knappen og punktum. Damn hvor er det hård læsning. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
PlaykidPlaykidSkrevet 07/09-04 20:57 
Ah, det kunne være værre;)

Det lyder til at blive kanont, og jeg glæder mig til snart at modtage det fra gameplay så.
Lidt skidt med den manglende save replay funktion:(
Spiller nu: Halo 3
KeenKeenSkrevet 07/09-04 21:42 
Damn, nu glæder jeg mig jo bare endnu mere!

Gameplay skulle gerne sende det imorgen såe jeg håber så inderligt at det ikke går tabt et eller andet sted så jeg kommer til at vente mere!!!
KalicolaKalicolaSkrevet 07/09-04 22:20, rettet 08/09-04 09:19 
Nu kan jeg jo slet ikke sove i nat... Jeg kan ikke vente med at få mine grådige fingre i dette vidunder af et spil... fortæl mere, fortæl fortæl fortæl.
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 07/09-04 22:24 
Men jeg forstår ikke, hvordan kan de sælge det nu.. er det en pal udgave du har fået? jamen.... der står på www.xbox.com at de først åbner op for live delen den 9/9... enlightn me
For The Love Of The Game
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 07/09-04 22:25 
Live med 6 spillere OG trafik... se nu sker der sq noget. JEg kan næsten ikke vente til fredag hvor jeg modtager skidtet fra pregames (forhåbenligt)
I win, you loose
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 08/09-04 06:39 
9. sep... oh my god...... jeg mener kommer det allerede.. jammen jeg er jo slet ikke klar endnu!
By the power of Grayskull!
XBLRXBLRSkrevet 08/09-04 07:29 
Hmm underligt har spillet og det er pal, i følge dvdcrave da jeg lavede bestillingen d 2 september stod der at it is on stock 10+, lavede bestillingen betalte det sindsyge dyre dhl for at levere det, da det kun tager ca 2 3 dage at levere, spillet kostede pludslig 530 pga dhl (DYRT), men ville bare ha spillet hurtigst muligt!!
Måske en slags prøve live ved det ikke, var nemlig nogle få server oppe, spillede det mindst i 4 timer over live,

GODNAT skal sku sove nu!!
APHAPHSkrevet 08/09-04 07:59 
Paasch>
Jeg venter i hvert fald på hvad det noget mere kritiske gamespot har at sige, før jeg bestiller spillet.

Gamespot har anmeldt spillet og minsanten om det ikke også fik 9.5 der.
Så jeg har bestilt spillet på Gameplay sammen med Chris Sawyer's Locomotion, der også udkommer på fredag.

GS
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
HulleHulleSkrevet 08/09-04 09:36, rettet 08/09-04 09:37 
Kan man spille 2 over Live?
Edit: Altså 2 hjemme i sofaen..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
ValkyrieValkyrieSkrevet 08/09-04 10:02 
9,4 fra det nyeste UK OXM!:)

Men Fable fik vist Game of the month(9,4 også)!

-Val
Well crucify the insincere tonight...
ComradeComradeSkrevet 08/09-04 15:27 
Har nu også fået det, og kan kun sige som de andre der har fået det, at det er rigtig fedt.

Jeg prøvede for sjov at gå lige fra at spille Burnout 3, til Gran Turismo 3... Det er helt vildt så stor forkskel der er på farten i de to spil.

Den eneste ting der skuffer mig en smule ved Burnout 3 er grafikken. Jo den er skam rigtig god, men jeg havde nok forventet mig noget nært perfekt, for det er den ikke. Synes godt de kunne have lavet lidt mere anti aliasing. Men overraskende nok kører spillet faktisk godt i splitscreen, stadig med masser af fart.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
SeventhSunSeventhSunSkrevet 08/09-04 15:44 
RQvsnapz>
Live med 6 spillere OG trafik...

OHHHHHH s#¤t!!!

Trafik var det jeg for alvor savnede i Midnight Club 2 over Live.

Jeg bestiller BO3 med det samme, uden nogensinde at have prøvet de andre.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
quadquadSkrevet 08/09-04 15:45 
Udover de utallige billboardsreklamer for EA-spil - har jeg endnu ikke fundet de store klagepunkter. En enkelt meget mild grafikfejl, er eneste tekniske klagepunkt efter et par timers spil.

Umiddelbart virker fartfornemmelsen suverænt bedre end noget jeg har prøvet, og grafikken følger nu rigtig godt med taget omgivelserne og trafikken i mente.
OkottaOkottaSkrevet 08/09-04 17:08 
Jeg har spillet Burnout 3 i EB i dag, og jeg var nærmest i trance imens det stod på.

Køber det first thing i morgen.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
AsseAsseSkrevet 08/09-04 17:14 
... Det er løgn..! O.O

Ser ud til at det endte med at det alligevel ikke kommer til GC?! God damn! Jeg har trofast købt de andre spil i serien, og så vil de snyde mig for det 3.?

Det kan være den Xbox skal købes før forventet :(
OkottaOkottaSkrevet 08/09-04 17:17 
Iøvrigt - kan det passe at der ikke er nogen hand brake i spillet? Syntes ikke jeg ku' finde den, imens jeg spillede.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
jaesjaesSkrevet 08/09-04 20:59, rettet 08/09-04 21:15 
Kan man regulere trafiktætheden?
Er den tværkørende trafik lettere at undgå denne gang (i forhold til 2´eren)?

Kan en svare ja til bare et af overstående spørgsmål, er jeg sikkert også på - men OutRun 2 kommer jo også snart.
quadquadSkrevet 08/09-04 21:01 
Nej.

Og kommer helt an på dine køreegenskaber. Jeg vil faktisk mene den modgående trafik er et endnu større problem, da hastigheden er ekstremt intens.
jaesjaesSkrevet 08/09-04 21:10, rettet 08/09-04 21:11 
Wagner>
Og kommer helt an på dine køreegenskaber.

Ja, det er klart. Det generede mig bare i 2´eren, at den tværkørende trafik tog fokus væk fra hvad der skete på vejen (og omvendt) - man kunne fx køre et næsten perfekt løb, for lige pludselig at blive torpederet af en tværkørende bil, som næsten var umulig at undgå, da man sekundet inden var kommet en anelse ud af kurs, fordi man skulle undgå en modkørende bil.

Det er selvfølgelig er del af charmen og udfordringen, men også næring til at man forbander spillet langt væk IMO.
quadquadSkrevet 08/09-04 21:12 
De tværkørende biler er godt og set fjernet i 3'eren.
Det eneste problem jeg anser med trafikken, er biler der til tider går ud i et med baggrunden. Dette kan resultere i uheldige frontale sammenstød.
Men siden det nu giver point og boost at køre galt på den rigtige måde, er det slet ikke nok til at ødelægge et løb.
ComradeComradeSkrevet 08/09-04 21:16 
Okotta>
Iøvrigt - kan det passe at der ikke er nogen hand brake i spillet? Syntes ikke jeg ku' finde den, imens jeg spillede.



Nej, der er ikke en handbrake, men den almindelige bremse kan føles lige som en handbrake, når du vil drifte igennem et sving, fungerer faktisk meget godt synes jeg.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
quadquadSkrevet 08/09-04 21:17 
Ja, overrasskende så godt den almindelige bremse fungerer i svingene. Desuden er tempoet konstant så højt, at en håndbremse næppe vil være brugbar.
BeanoBeanoSkrevet 08/09-04 22:38 
Den modkørende traffik er IMO ikke meget sværere i 3'eren bl.a. pga. lygterne altid er tændt på de modkørende biler og de derfor er klart nemmere at se på lang afstand.
Desuden er collision følsomheden for hvor meget der skal til før man crasher, justeret til at passe det langt højere tempo i spillet. Man kan nemt røre andre biler og omgivelserne uden det gør noget. Et godt tip er dog at følge vejstriberne da det gør ens chancer for at undgå trafikken større :)
quadquadSkrevet 08/09-04 22:41 
Ja, er jeg helt enig i.

Kan være det er mine reaktionsevner der ikke lever op til spillets tempo, dog oplevede jeg kun et par gange på adskillige timers spil at jeg overså en modkørende.
55 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig