X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Acclaim er gået konkurs


Svar
nullernullerSkrevet 02/09-04 15:42 
Så er det desværre slut for Acclaim og 600 menesker er blevet fyret.

læs om det her
Nu med Xbox 360
RuneSPRuneSPSkrevet 02/09-04 15:59, rettet 02/09-04 15:59 
nooooo så får vi aldrig en fortsættelse at se til vores alle sammen kære Ashley and Kate: Sweet 16!

nå....
KilroyKilroySkrevet 02/09-04 16:11 
Tja, deres bedste titler bliver jo helt sikkert samlet op af et andet (og bedre) selskab, så jeg ved ikke helt hvordan man skal have det. Naturligvis er det sørgeligt at en udvikler går konkurs, men Acclaim har aldrig rigtigt formået at lave nogen titler der siger "POW!" så måske var det bedst sådan.

(Jeg glemmer dig aldrig Acclaim, for den rædsel South Park: Austin var!)
Kilroy Was Here
ComradeComradeSkrevet 02/09-04 17:02 
Får det en indflydelse på Juiced som er lige på trapperne, og efter sigende en sjov arcade racer !?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/09-04 17:17 
Tvivler jeg på. Det er vidst allerede færdigt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/09-04 17:19 
Juiced er blevet udsat pga. Acclaims situation. De arbejder formentlig på, at finde en anden udgiver til spillet.

Mere her...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
OkottaOkottaSkrevet 02/09-04 17:21 
http://xbox.ign.com/articles/543/543167p1.html

Om Juiced udkommer, er stadig uvist.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Danny SallingDanny SallingSkrevet 02/09-04 18:00 
Jeg var nu ellers pænt glad for Turok serien og jeg mener da også at have et par arcade racere i min hukommelse, så det er lidt synd de ikke er mere :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
SideshowSideshowSkrevet 02/09-04 18:35 
De ramte nu mig med Shadow Man 1, som var en oplevelse jeg stadig værdsætter meget højt.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
OmenOmenSkrevet 02/09-04 18:43 
Juiced er godt, men The Red Star burde være den titel flest folk herinde fra vil komme til at savne... et fantastisk tribute til genren...
Vote Ficus!
ChronoChronoSkrevet 02/09-04 18:45 
Penny Arcade så det komme

...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RuneSPRuneSPSkrevet 02/09-04 18:57 
LoL!!1!!!
ValkyrieValkyrieSkrevet 02/09-04 19:44 
Tænk at nogen folk(Ingen herinde) er så barnlige at glæde sig over at andre mennesker mister deres arbejde:/

-Pingo
Well crucify the insincere tonight...
fumfumSkrevet 02/09-04 20:31, rettet 02/09-04 20:31 
Jeg glæder mig ikke over at 600 mennesker mister deres arbejde.
Men jeg har heller ikke ondt af at et firma der har lavet de mest bizarre marketingsstunt, på baggrund af i bedste fald middelmådige spil, går nedenom og hjem.
Nu mangler vi bare Atari (driv3r).
:=)
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/09-04 20:38 
Tsk tsk tsk...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 03/09-04 08:24 
Ja, og Eidos og EA. ;)
(men uden dem, hvordan skulle små danske udviklere så nogensinde få udgivet deres spil?)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ValkyrieValkyrieSkrevet 04/09-04 12:07 
fum>
Jeg glæder mig ikke over at 600 mennesker mister deres arbejde.
Men jeg har heller ikke ondt af at et firma der har lavet de mest bizarre marketingsstunt, på baggrund af i bedste fald middelmådige spil, går nedenom og hjem.
Nu mangler vi bare Atari (driv3r).
:=)

Jeg ved ikke helt. Accliam havde nogen fantastiske marketingskampagner IMO!

Ok - Så den med Shadowman 2, hvor de vil betale folk for at få plakater af spillet, på døde bekendtes gravsten, var måske lidt i overkanten.

Men den hvor de sagde at de ville betale alle far bøder, den dag Burnout ville blive udgivet var da god:-)

Og den der hvor man skulle ændre sit navn til Turok i et år, for at få Turk E og 10.000 Pund:-P
Well crucify the insincere tonight...
dRxLdRxLSkrevet 04/09-04 12:33 
Men den hvor de sagde at de ville betale alle far bøder, den dag Burnout ville blive udgivet var da god:-)
Ja for det er nemlig ikke særligt uansvarligt at opfordre folk til at køre uansvarligt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
The DaneThe DaneSkrevet 04/09-04 13:45, rettet 04/09-04 13:46 
hey hey hey, Sumez det er trodsalt Eidos som udgiver/laver "Legacy of Kain" serien :D.
EA har jeg intet problem med at de ryger ned - så længe det betyder at vi kan få et ordentligt C&C spil på markedet. Eller at de gode spil de kommer med bliver overtaget af andre.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HeroldHeroldSkrevet 04/09-04 13:59 
Det er noget fis - Eidos har ikke lavet andet end at serievoldtage deres guldlicenser de sidste mange år, og alt derudover har nærmest bare været middelmådigt.

Det kan godt være at EA serieproducerer, men de har fundet en model, hvor det kan lade sig gøre. Så længe folk køber det, så længe vil EA kunne fortsætte, og det kan ingen bebrejde dem. Det har samtidigt tilladt dem at lave en hel del ganske fortrinlige spil, samt åbne op for nye franchises.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
OkottaOkottaSkrevet 05/09-04 18:57 
Juiced udkommer alligevel.

Den gode nyhed
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ValkyrieValkyrieSkrevet 05/09-04 19:21 
dRxL>
Men den hvor de sagde at de ville betale alle far bøder, den dag Burnout ville blive udgivet var da god:-)
Ja for det er nemlig ikke særligt uansvarligt at opfordre folk til at køre uansvarligt.


HAHAH.. Det har du ret i, men du må indrømme at det er morsomt alligevel:)

Jeg kan egentlig heller ikke lide Eidos. Se hvad de har gjort med Hitman:I Og Lara Croft.. Og TS:/

Egentlig synes jeg at Ubisoft har været den eneste store publisher der har leveret en masse godt her i den senere tid(Sammenlignet med EA, Acclaim, Eidos etc)

-Val
Well crucify the insincere tonight...
DommergaardDommergaardSkrevet 05/09-04 19:40 
Se den er...

^^
ValkyrieValkyrieSkrevet 05/09-04 19:49 
lol... "IGN score based on incomplete and largely imaginary code":p
Well crucify the insincere tonight...
SumezSumezSkrevet 06/09-04 10:16 
The Dane>
hey hey hey, Sumez det er trodsalt Eidos som udgiver/laver "Legacy of Kain" serien :D.

Som sagt, Eidos har taget sig af mange udgivelser, som små udviklere (som Crystal Dynamics faktisk er) måske ikke selv har midlerne til at få ud i verden.
Men omvendt er de jo så bl.a. også skyld i at Soul Reaver 2 blev så rushed at en masse blev skåret ud.

Tjek http://www.thelostworlds.net/ for detaljer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig