X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zelda-bundle pris?


Svar
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 22/04-03 14:31 
Hey, er der nogen der undersøgt hvilket prisniveau Zelda-bundlet kommer til at koste?
Jeg så det i Merlin til 2199,- hvilket jeg synes er lidt pebret!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
79 emne(r).
« < 1 2

Svar
dpldplSkrevet 22/04-03 21:20 
RJK >
Én der jævnligt frekventerer EB der kan checke præcist op på dette?

Hvad vil du have at vide da jeg skal op i EBgames imorgen (bruger alle mine fritimer i Kolding storcenter, så jeg kan da spørger)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
LWSLWSSkrevet 22/04-03 21:48 
Prøv liiige at tjekke prisen hos www.dvdcrave.com ;)
dpldplSkrevet 22/04-03 21:58, rettet 22/04-03 21:59 
LWS, hvem gider at vente længer end den 2nd maj på spillet??

Den er jo først "2003/05/09" hos dvdcrave (har vi ikke ventede lang tid nok)

:D
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
RJKRJKSkrevet 22/04-03 22:10 
dpl >
Hvad vil du have at vide da jeg skal op i EBgames imorgen (bruger alle mine fritimer i Kolding storcenter, så jeg kan da spørger)

Om der er den 5 x spil-rabat på kr. 1.000,- på Zelda-bundlet og i så fald hvilke krav der er til de fem byttespil...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dpldplSkrevet 22/04-03 22:19 
Det skal jeg nok prøve at huske (har med at glemme ting :P ).
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
LWSLWSSkrevet 22/04-03 22:49 
RJK >
Om der er den 5 x spil-rabat på kr. 1.000,- på Zelda-bundlet og i så fald hvilke krav der er til de fem byttespil...

Se det er noget jeg også meget gerne vil vide. :)
dpldplSkrevet 23/04-03 12:58, rettet 23/04-03 13:01 
Har dårlige nyheder angående det du vil have at vide RJK.

Først, så koster zelda bundlet 2000kr efter hvad jeg forstod. Men man kunne ikke få trakket 1000kr fra pris.(Det er ikke et tilbud, som de gøre ved GBA sp)

Men man kun godt få trakket pris fra vis man komme med et Xbox/GC/PS2/PSx/GBA spil, som de vil købe.

Men det er så kun det pris spillet er værd efter dem (så har man 5 nye PS2/GC/Xbox, så kan man måske godt få trakket 1000kr fra, vis de er det værd)

Så det er både ja og nej.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
RJKRJKSkrevet 23/04-03 13:49 
Okay, tak.

Lød også lidt for godt til at være sandt :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
LWSLWSSkrevet 23/04-03 14:53, rettet 23/04-03 14:55 
Ja. Jeg har endda lidt flere skidte nyheder. Jeg har snakket med en anden EB, og der ville de kun modregne PS2/XBox/NGC spil fra prisen, og spillene måtte ikke være mere end 1-1½ år gamle.
Jeg fik desværre slet ikke spurgt til hvilken prisnedsættelse man så fik, men det er garenteret også bare tilsvare spillets værdi.

Tilføjelse:
Så snakkede jeg lige med gutten igen, og han påstod nu, at det var en nedsættelse på 1000kr lige meget hvilke spil man stillede op med, bare de var i næsten perfekt stand og fra de tre aktuelle konsoller. (og maks. et år gamle)
RJKRJKSkrevet 01/05-03 18:54 
Naiera >
Bonus discs er med spillet. Du er kun sikret hvis du forudbestiller.

Nogen der kan bekræfte at der ER to forskellige udgaver af spillet herhjemme?

Jeg spørger fordi en bekendt har modtaget det i dag (altså "Limited Edition") og den komplette manual er på dansk - cirka halvdelen er om bonusdisc'en.

Jeg tvivler bare lidt på, at der er trykt to forskellige danske manualer...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SeventhSunSeventhSunSkrevet 01/05-03 19:01, rettet 01/05-03 19:02 
Var der ikke nogen der snakkede om at amerikanerne fik bonus discen FØR Zelda overhovedet var udkommet?
I så fald må det vel være et selvstændigt spil - med æske, manual osv??

Jeg kan fortælle at hvis man køber Zelda bundle er bonus discen inden i Zelda æsken - sealed så jeg ved ikke noget om manualen.
[EDIT] ja og det var vel det du mente med Limited RJK.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/05-03 19:04 
Bergsala har endnu ikke tilbudt mig den unlimited udgave, så jeg ved ikke... enhver logik siger jo at der "med tiden" bør være to udgaver. Ellers kan man vel dårligt gå ud og kalde den første udgave for "limited". Man skulle jo nødig få den tanke at nogen forsøgte at puste salget op? Hvis jeg blev tilbudt "unlimited" til salg nu, ville det kun være attraktivt hvis indkøbsprisen var lavere... på linje med det vi ser med dvd'er
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/05-03 19:05 
SeventhSun >
I så fald må det vel være et selvstændigt spil - med æske, manual osv??

Den danske (europæiske) udgave er én box med det hele.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 01/05-03 19:08, rettet 01/05-03 19:13 
ja - det ved jeg. Jeg har en.

Måske skulle jeg have skrevet at jeg mente at de 2 spil discs er i den samme "DVD" æske - i hvert fald hvis man køber bundlet.

Grunden til at jeg synes det er lidt interessant er at jeg købte Zelda fra USA.
Men fik ikke bonus discen med.
Jeg ringede og brokkede mig - fik at vide, at de havde fået flere bonus discs hjem, så hvis jeg lavede en ny ordre, kunne jeg få én med, gratis.
Så jeg håber lidt at det ikke bare er en Zelda bonus disc i plasticlomme ;-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RJKRJKSkrevet 01/05-03 20:28 
King Chaos >
enhver logik siger jo at der "med tiden" bør være to udgaver. Ellers kan man vel dårligt gå ud og kalde den første udgave for "limited". Man skulle jo nødig få den tanke at nogen forsøgte at puste salget op?

Tjah... :)

Jeg erindrer en hel del DVD-film der er Special Edition og enddog Limited Edition, uden at der nogensinde har været en "normal edition".

Med alt det ballade omkring bonus-discen - som tidligere omtalt - så kunne man godt få lidt på fornemmeren, at meget af det er et PR-stunt...

Folk bliver jo gejlet op til at de SKAL forudbestille for at få bonus disc'en og det presser sikkert nogle til at tage det - man vil jo ikke gå glip af noget...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 01/05-03 20:30 
Jep ;)

Men hvad fanden, I siger jo det er så skide godt, så skal den FreeLoader dælme også boote det op på min NTSC maskine :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/05-03 22:13, rettet 01/05-03 22:15 
Åh åh... har snakket med en bekendt, i dag, med US GC og PAL Zelda og det virkede ikke!
RJKRJKSkrevet 01/05-03 22:37 
Så har Naiera snart et PAL Zelda til salg til mig ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/05-03 22:51 
...måske skulle han lige teste det selv inden ;)
SideshowSideshowSkrevet 01/05-03 23:14 
coolshop er i orden. Jeg har kun oplevet dem positivt hidtil. Det gør jeg også denne gang. Jeg ringede idag til dem og fik at vide, at de havde sendt Zelda + bonus disc til mig. Så det skulle posten gerne komme med imorgen. Og så for kun 470kr. inkl. det hele. }8)
>>There's only Juan Pablo Angel<<
NaieraNaieraSkrevet 01/05-03 23:16 
King Chaos >
...måske skulle han lige teste det selv inden ;)



Har hørt det samme fra en englænder og en af Cronoss' venner.

Jeg er godt igang med at købe en PAL 'Cube.

Who wants to buy an NTSC GC?

Og jeg gad alligevel ikke sælge den til RJK, han ville ikke give nok...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 01/05-03 23:23 
;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 02/05-03 00:34, rettet 02/05-03 00:36 
Azalon >
Ifølge Nintendo.dk så indeholder bundlet:
Platinfarvet Gamecube
Platinfarvet håndkontrol
Spillet The Legend of Zelda: The Wind Waker
Bonusdics med bl.a. spillene
Zelda: Ocarina of Time og
Zelda: Master Quest

Intet Memory Card? Det er sgu cheap Nintendo - Come on! Mario bundlet havde.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
N-ZaneN-ZaneSkrevet 02/05-03 01:04 
RJK >

Med alt det ballade omkring bonus-discen - som tidligere omtalt - så kunne man godt få lidt på fornemmeren, at meget af det er et PR-stunt...


Har snakket med en af Bergsala's medarbejdere gennem mit arbejde igår, og han fortalte mig at Danmark ville modtage en sending på 4000 udgaver af Zelda's Special Ed.
Hvorvidt det så holder stik skal jeg ikke kunne sige, men han plejer at have kontrol over sine tal! :)
I kick azz for the Lord!
tastasSkrevet 02/05-03 09:39 
Vildt nok, taget i betragtning at sidste gang jeg hørte salgstal for Danmark skulle der kun være 5000 GC's i Danmark.
I hvert fald som var "solgt gennem DK".
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 02/05-03 10:17 
Born2Play >
Intet Memory Card?

Nej der er intet memory card i.


Nogen der ved om EB Games tager imod SP rabat kuponer hvis man vil købe Zelda Bundles?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 02/05-03 23:29 
Coolshop.dk har endnu engang været en rigtig god oplevelse for mig.

Jeg modtog 1 stk. Zelda Limited Edition nyt og funklende, emballeret i en dejlig bubblewrap-kuvert i dag. Ganske som de havde lovet på deres hjemmeside.

"Alt sammen" til den dejlige pris af kr. 449,-

Coolshop rating *****/***** :-)
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
SephirothSephirothSkrevet 03/05-03 08:48 
Jeg modtog den også igår som jeg skulle fra Coolshop! Og jeg synes, at servicen har været god hele vejen igennem - der er løbende sendt mails angående min ordre, og mine spørgsmål er besvaret forholdsvis hurtigt.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 03/05-03 21:24, rettet 03/05-03 21:26 
Zelda: WW (PAL) virker rigtigt nok ikke med Freeloader v. 1.6b på NTSC GCNs. Det er desuden bekræftet inde på forummet hos CodeJunkies.com. Ustabilt discount-modul. Jeg havde også mine bange anelser om, at Nintendo ville lave en freeloader-lock-out.

Til gengæld skulle spillet boote fint med Action Replay European Version 1.0 (nogle påstår at Freeloader v. 1.4 også virker):

"Load the Action Replay , select the Freeloader option , press the Y - Button , select the european Flag , open the Cover and put the Zelda disk in , close the Cover and then press and hold the B - Button , then select the 60hz option."
---
Jeg hedder i øvrigt 'powergaizer' derinde...

CodeJunkies.com
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
79 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig