X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zulu Bingo I Aften


Svar
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 31/08-04 19:28, rettet 31/08-04 19:28 
Så er der igen Zulu Bingo for dem der kan klare mosten ;)
hehe i aften 21:20...

Bingo Bingo Bingo Bingo.......
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
solid snakesolid snakeSkrevet 01/09-04 00:53 
Jeg så det desværre ikke, men hvordan klare Geo den som vært? jeg kan kun tro at han er sjovere end Jan El Høj
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 01/09-04 08:07 
Så første halve time og slukkede. Syntes det blev alt for plat med Geo, og hans vitser slog slet ikke igennem. Der var ikke samme stemning som i det gamle Bingo :(

Og hvad var det for en Thorkild? Vi vil ha' det gamle tilbage! ;)
PoulPoulSkrevet 01/09-04 08:57 
Jeg var også skuffet over den nye vært. Det er jo nok et spørgsmål om smag og behag, men jeg fandt absolut ikke ham Geo særlig underholdende.
seebergseebergSkrevet 01/09-04 08:57 
Argh... Come on guys. Det var da hylende morsomt! Den mand er jo gak nok i låget, til gøre det både uhyre plat og morsomt på samme tid ;P Det er de færreste, der hælder øl i nescafé, for derefter at drikke det. LOL

Og Thorkild som pumpet "sort", der tilmed opførte sig som fuld, var da ganske underholdene.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
OkottaOkottaSkrevet 01/09-04 09:16 
Har Zulu ødelagt et program?

Det kan jeg da slet ikke forestille mig..
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
The DaneThe DaneSkrevet 01/09-04 09:16 
Fandt det ikke sjovt før, og finder det endnu mindre sjovt nu - hvilket er derfor jeg ikke ser det (andet end når jeg tilfældigt ryger derover i to sekunder).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/09-04 10:19 
Nej, Zulu Bingo er lige med Jan Elhøj og ham tossen Geo er alt for plat. Det virker meget påtaget og er totalt anstengt...

Zulu Bingo skulle have stoppet sammen med Elhøj.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
LindpindLindpindSkrevet 01/09-04 15:49 
Nu må i da holde op.... Jan var bedre, det er jeg enig i, men programmet er sq ikk ødelagt af den grund.... Geo er gak i låget, det er det som gør det sjovt.... se f.eks daddy dd, det er så plat at man falder om af grin... Mener forresten oz at der stadigvæk er hygnos fra kneppos og kondiløberen... Så ødelagt er det ikk- mindre sjovt..
D.B.M.D.B.M.Skrevet 01/09-04 16:01 
Jeg må også nok sige at jeg savner Jan og Co. - der var sku' mere stil over det dengang de stod for programmet.

Geo er bare lige en tand for meget. Jeg synes ellers godt om Geo når jeg har set ham på StandUp.dk, men en hel udsendelse med ham er bare for meget efter min mening.
FourDFourDSkrevet 01/09-04 17:47 
Syntes heller ikke at det var hylende morsomt, men der var dog visse lyspunkter.
"L.O.C. kan konstatere at Ghita Nørby er byens mest liderlige rapper. Det står i Se og hør, så det må jo være sandt!"
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
seebergseebergSkrevet 01/09-04 18:20 
Hehe dvs. at jeg er den eneste, der synes at Geo er sjov. Hermed intet ondt ord om "Jan-mand" men det lader da til at Zulu har skuffet sine bingo-fans :\
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
majjohamajjohaSkrevet 01/09-04 20:19 
Seeberg - Tror vi fynboere bedre synes om Geo ;p
CronossCronossSkrevet 01/09-04 20:32 
Jeg fik ondt i hovedet...

Jeg kan godt lide at se stand up shows med Geo, men i længden er det sgu det samme han laver, og det bliver mere end almindeligt trættende i længden.
nullernullerSkrevet 01/09-04 21:07 
jeg fik også ondt i hovedet, og det var bare efter 1 minut, er det ikke noget med at små hunde gøér højst
hans talent rækker ikke til et helt bingo show,
stik mig 10 treo og 8 guldøl, så kan jeg lave det mindst lige så godt.

og ja de skulle have lukket Zulu bingo sammen med Jan E.

(hvofor stoppede han i grunden ?)
Nu med Xbox 360
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 02/09-04 00:04, rettet 02/09-04 00:04 
Jan kommer med et nyt show nu her engang, hvor kræmmer-willie er med :)

Jeg så selv kun de sidste 20min og jeg ville da nok ikke råbe hip-hurra over den nye vært geo.. så syntes jeg nu det var bedre før med jan elhøj... men lad os nu se om det måske ikke bliver bedre! håber jeg da...
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
The DaneThe DaneSkrevet 02/09-04 10:46 
For at føje til tideligere kommentar:
Jan Elhøj er ikke andet end en Ali G Wannebe :) (med alle hans "originale" figurer). Men han virkede da nogenlunde som vært.
Geo virker mest som et dampbarn på speed (sløv i sind, og med fuld fart), og overdriver det generelt - så det ikke er til at holde ud (ihvertfald ikke for alle). Personligt synes jeg heller ikke han er så god til stand-up.

Men det er bare min mening.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
solid snakesolid snakeSkrevet 15/09-04 13:03 
Nu har jeg så set 2 afsnit af Zulu Bingo jeg synes Geo bliver mere og mere sjov for hver gang, Det er godt nok skørt. Men jeg kan dog ikke li den nye (Thorkild) The Bomb, han er godt nok for latterlig. Jeg håber snart de afskaffer ham. Men hvad synes i andre om ham?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig