X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hygge med gutterne..


Svar
HulleHulleSkrevet 31/08-04 11:48, rettet 31/08-04 11:56 
Her lørdag den 11. September holder jeg en konkurrence for fire af mine venner som jeg har valgt at kalde "Årets Gamer 2004". Hele tanken bag denne er hygge med vennerne og at have en rigtig god aften med massere nørderi og bajeri. Vi starter klokken 13.30 og kører til vi enten er for fulde til at se mere, eller vinderen er fundet (og så drikker vi lidt mere :).

Vi skal spille spil på tværs af næsten alle de formater jeg ejer, og der er nedskrevet en masse regler. Idéen er at have det sjovt, og der er lagt meget vægt på morskab men samtidig også konkurrence og derfor vil der også være præmier og føretrøje og en masse andet gejl. Derfor har jeg også valgt at jeg blot er dommer og ikke deltager i nogen af spillene. Ingen af dem er så store nørder som jeg, så ville jo nok rende med næsten det hele ;) Vi spiller mest 4 player spil, men der vil også være et enkelt eller to 2 player spil.

Vinderen får 3 point, nummer 2 får 2 point og nedefter, dette gælder for alle spil og skulle meget gerne medføre at de ligger meget tæt hele vejen igennem.

Skriver dette indlæg til hvis der nu var nogen der ville lade sig inspirere og gøre noget lignende, eller blot ville se et eksempel på regler, skulle jeg med glæde maile dem til jer. Idéer til sjove indslag/udfordringer modtages også gerne.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
LingobarLingobarSkrevet 31/08-04 12:25 
Kanon god idé! Såre simpel, og dog genial. *klasker mig i panden over at jeg ikke har fundet på det selv*

Det skal prøves. Er der nogen særlige regler? Det virker da nogenlunde simpelt...
Dine dage er salte...
SumezSumezSkrevet 31/08-04 12:43 
Bliver det ikke lidt svært at holde sig kørende på 4 player-spil?
De eneste rigtig gode 4 player-spil, jeg umiddelbart kan komme i tanker om er SSBM og Bomberman.
Måske evt. Shrek party tingen og Kung Fu Chaos? Dem er der åbenbart nogen, der også kan lide. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 31/08-04 12:52, rettet 31/08-04 12:52 
Super Monkey Ball 1-2? PowerStone 2? Micro Machines 3? Virtua Tennis? Circuit Breakers?

Bare nogle stykker, men nogle stykker der overgår alle du har nævnt (afhængig af hvilken version af Bomberman vi taler om).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
LingobarLingobarSkrevet 31/08-04 13:16 
Der er ingenting der nogensinde har overgået Super Bomberman 2 til SNES, når jeg har haft 3 venner på besøg. Det er perfekt balanceret. Ingen æg med kænguruer i, og ingen mærkelige figurer med mærkelige kræfter, som de nyere versioner er inficeret af. Det er en fryd.
Dine dage er salte...
HulleHulleSkrevet 31/08-04 13:17, rettet 31/08-04 13:20 
Jeg har indtil videre kun fået skrevet reglerne til gamecube ind på computeren, men resten er på vej. Det er meget simpelt. Stik mig din mail Lingobar, så kan jeg sende et par eksempler til dig. Alle regler bliver udspecificeret før hvert nyt spil. De eneste overordnede der er, er det med point. Såre simpelt.

Desværre har jeg ikke hverken Bomberman eller Machines 3, ellers var de da også på listen.

Jeg håber på at vi kan holde den kørende på 4 player spil som muligt, da jeg tror de vil blive for trætte af at vente for længe på hinanden. Listen ser i øjeblikket sådan her ud:

Dreamcast:
Chu Chu Rocket (4 kampe)
PowerStone 2 (4 kampe)
Rayman 2: The Great Escape (multiplayer spillet i det)
Virtua Athlete 2K (championship)
Virtua Tennis (alle skal prøve at spille sammen)

GC:
Billy Hatcher And The Giant Egg (Hatch og Survivor)
F-Zero GX (fire baner)
Mario Party 4 (20 omgange på Toad's ´Midway Madness)
Red Card (alle skal prøve at spille sammen)
Super Monkey Ball 2 (target 2 gange, bowling og 9 "outer" holes i Golf).
Rayman 3: Hoodlum Havoc (hvis jeg når at få GBA versionen hjem og teste muligheden for at linke de to versioner)

PS2:
EyeToy: Play (Kung-fu og fyrværkeri)

Xbox:
Burnout 2: Point Of Impact (alle skal prøve at spille mod hinanden)
Halo: Combat Evolved (CTF, Rockets og Oddball. Alle 2 gange)
Unreal Championship (ikke fastsat)
Dead Or Alive 3 (tag team og versus)
Wolfenstein (kun måske)

Hvis der var nogen der kunne låne mig Halo, Unreal Championship og Wolfenstein for en weekend ville jeg være meget taknemmelig. Jeg skal selvfølgelig nok betale alle udgifter og gerne udlåne mine hvis der skulle være nogen der kunne tænke sig det samme.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
D.B.M.D.B.M.Skrevet 31/08-04 13:26, rettet 31/08-04 13:30 
Der er jo masser af 4-player spil som godt kan bruges.

Nogen i længere tid end andre!

Her er et par af dem jeg lige kunne komme i tanke om:

Tiger Woods, Links eller Mario Golf
FIFA, TIF eller Pro Evo. (eller SEGA Soccer)
Mario Party eller Mario Kart
Fuzion Frenzy, TimeSplitters eller Halo
Tekken Tag Tournament
Diverse basketball og NFL spil
RallySport Challenge 2 eller BurnOut 2 (crashmode)

EDIT: Der var jeg lige lidt for langsom!
SumezSumezSkrevet 31/08-04 14:58 
RJK>
Bare nogle stykker, men nogle stykker der overgår alle du har nævnt (afhængig af hvilken version af Bomberman vi taler om).

Det er jo sygeligt så meget du undervurderer Super Smash Brothers Melee.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
LingobarLingobarSkrevet 31/08-04 15:12 
Det var ellers noget af en liste, Hulle. ö
Min mail er under min info, men skriv da eksemplerne her så alle kan bruge dem.

Husk Nelson, Mandela... ;)
Dine dage er salte...
RJKRJKSkrevet 31/08-04 15:24 
Sumez>
Det er jo sygeligt så meget du undervurderer Super Smash Brothers Melee.

Eller også er det ham, der kun kender ét godt fireplayer-spil udover SSBM, som undervurderer en masse andre spil...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 31/08-04 16:00 
host host...



Hørt!
By the power of Grayskull!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig