X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Paint er væk ö !


Svar
TKTKSkrevet 29/08-04 21:35 
Hehe..jah tror jeg har slettet paint , det helt alm. program man tegner i. Det irriterer mig bare da jeg ska bruge det lige nu. Hvor får jeg det igen ?
JmogJmogSkrevet 29/08-04 22:18 
Siden det er en del af windows er det nok noget så simpelt som at smække Windows CD'en i og tilføje programmet.
SumezSumezSkrevet 30/08-04 09:01 
Had skal man bruge Paint til? Ethvert freeware tegneprogram er langt bedre. Jeg forstår slet ikke hvordan Microsoft har båret sig ad med atlave sådan et simpelt program så tungt..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkenDarkenSkrevet 30/08-04 11:52 
paint er nice nok til at smide prntscrn ind, lidt trist at åbne photoshop for et lille SS =)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
SumezSumezSkrevet 30/08-04 11:58 
Heh, Paint er næsten ligeså tungt at åbne. (og Paint Shop Pro er lettere end begge)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 30/08-04 12:22, rettet 30/08-04 12:23 
Paint har nu aldrig været tungt på min pc. Paintshop Pro 8, som jeg har på min pc her på arbejdet, tager i hvert fald længere tid at åbne.
What is the Matrix?
LingobarLingobarSkrevet 30/08-04 15:54 
Sumez>
Had skal man bruge Paint til?

Der er mange pixelartists der sværger til Paint, pga. det simple interface. Jeg er IKKE en af dem. Jeg synes de er tossede. Mest fordi paletten er så latterlig ringe.
Dine dage er salte...
MrCaseMrCaseSkrevet 30/08-04 17:41 
Paint Shop Pro er ikke lig med Photoshop... grande difference!

Men men... når det nu er sagt, skal man ikke kimse af paint. Det er som sagt super godt til 'pixel-tegning' . Men det er også det... :)
Have you considered sucking less?
jaesjaesSkrevet 30/08-04 18:46, rettet 30/08-04 23:37 
Din pc er forhekset, Sumez. På alle de pc´er jeg har haft gennem tiden, er Paint åbnet på mindre end fem sekunder, i modsætning til Photoshop og Paint Shop Pro, der altid har taget min. 3-4 gange så lang tid om at åbne :)

Bruger selv Paint, når jeg lige skal nappe et enkelt screenshot, men eksempelvis Hypersnap er også hurtigt.
HardballerHardballerSkrevet 30/08-04 19:18 
Paint er et gudeprogram..
www.fre4kzone.dk er stort set kun designet i paint.
Siden er dog ikke opdateret igennem lang tid, sååh :)

Men paint er da mega hurtigt. Har selv photoshop, hvilket jeg holder mig fra medmindre der skal tegnes skrå linier.

Paint er i øvrigt også god til hvis man skal have lavet ting der ligner at de er runde. Starte med mørk inderst og så ellers køre ud i lidt lysere farver. Man skal lege lidt med det så er det faktisk kanon.

En af mine venner som både er programmør og HP designer blev helt overrasket over da jeg engang viste ham et design. Tager man tid og feks. åbner andre billeder, forstørrer og kikker på hvordan pixels er sat, ja så lær man det hurtigt.
LingobarLingobarSkrevet 30/08-04 19:41 
Hardballer>
Paint er et gudeprogram..

En dag så går det op for dig, hvad du går glip af. ;D

Kig bare hvad folk går og hygger med: http://www.idigitalemotion.com/tutorials/digital_creation.html

Du har da evner. Hvorfor spilde dem på paint? ;P

Har I forresten stadig alle de ting i shoppen?
Dine dage er salte...
HardballerHardballerSkrevet 31/08-04 14:22 
Jo tak ;)
Men nej, har vi desværre ikke.. Vi har dog mange ting endnu, ror lige jeg laver en liste engang, for det fylder sgu :D

Har overvejet at køre siden op igen, men ved dog ikke..

Er i øvrigt også ok til PS, men paint er bare hurtigt.. Men ok, kunne nok godt bruge lidt mere tid før jeg giver/gav op :D
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig