X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Passion of the Clerks


Svar
WehnerWehnerSkrevet 29/08-04 12:20 
www.newsaskew.com

Director Kevin Smith Plans 'Clerks' Sequel
By ANTHONY BREZNICAN, AP Entertainment Writer

LOS ANGELES - Kevin Smith is making another convenience store run.

The writer-director of "Dogma," "Chasing Amy" and "Jay and Silent... Se hele indlægget
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
63 emne(r).
« < 1 2

Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 10/01-06 05:15 
Ooooh, nu sker der snart noget:

Clerks II Teaser!
WehnerWehnerSkrevet 10/01-06 22:41 
Yeah baby! Så er Kev tilbage, hvor vi vil have ham. ViewAskew oser ud af hvert eneste klip! Jeg er klar. Så klar. Så klar.

Fik jeg sagt, at jeg er klar? Det er jeg i hvert fald. Jeg er klar.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 11/01-06 13:17 
Det er godt nok sket meget med folkene de sidste 11-12 år!

Kevin er blevet tyndere (som han burde), Jason er blevet tyndere (Hvor er hans "guns" henne? Han er jo en skinny bitch nu), Brian og Jeff er blevet bredere og mere "satte" (alderen trykker lidt) og Jennifer er blevet tyndere (selvom det næsten burde være en umulighed).
WehnerWehnerSkrevet 03/04-06 13:50 
Så er den rigtige trailer oppe, og den skuffer ikke!

B3st tr41ler evah
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 03/04-06 14:16 
L337 1nd33d.

Synes måske godt dialog og jokes kunne være lidt bedre, men god start og slutning :)
HeroldHeroldSkrevet 03/04-06 14:35 
Jeg må indrømme at jeg ikke er den store Smith-fan (undskyld), men den ser spændende ud. :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 03/04-06 17:29 
Jeg vil ikke afholde dig fra at se den, men jeg vil tro, at man får mere ud af den, hvis man har set Kevins andre film (ja, vi er på fornavn). :-)

Dog tror jeg ikke den bliver lige så snæver som f.eks. "Jay and Silent Bob Strike Back", som i høj grad spiller på, at man har baglandet i orden.
AmbyAmbySkrevet 03/04-06 23:02 
Jeg har haft lange diskussioner med Herold. I kan godt glemme det. Drengen er uden for rækkevidde :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
HeroldHeroldSkrevet 03/04-06 23:09 
Hallo, jeg rækker ud! Det er en stor gestus fra min side :D

Jeg tror endda at jeg vil se Dogma igen... snart.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 28/05-06 19:38 
Så er den fremvist i Cannes.

Jeg kan ikke - slet ikke - vente. Den SKAL have dansk bio-premiere tæt på den amerikanske.

8 minutters ståede ovation efter midnat!!!1!!one
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/05-06 21:47 
Sweetness!

Jeg har hentet alle 63 (well, 62 hvis man er lidt pedantisk) Train Wreck-blogs, men jeg har ikke set nogen af dem af frygt for at spolere for meget af oplevelsen. Jeg får det nok først set efter at have set filmen.
AmbyAmbySkrevet 29/05-06 11:53 
Jeg har set dem alle. De er meget gode til at bippe spoilers ud, men man får da en smagsprøve på en række scener.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
WehnerWehnerSkrevet 03/08-06 10:49 
Clerks II ligger efter små 14 dage og ca. 10.000 stemmer på en ret flot score: 8,2 på IMDb.

http://www.imdb.com/title/tt0424345/

Jeg er SÅ frustreret over, at der ingenting er at finde angående en dansk bio-premiere.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
63 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig