X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Half life 2 går guld mandag


Svar
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 28/08-04 10:02 
I hvert fald hvis man skal tro på Gabe...

http://www.hl2fallout.com/forums/index.php?showtopic=4221

Det spil bliver vildt og vådt :D
I win, you loose
HulleHulleSkrevet 28/08-04 10:33 
Lad os nu se om det endelig sker.. Har jeg forstået det rigtigt, at man kan spille HL2 på udgivelses datoen via Steam? Så man downloader spillet til sin computer?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 28/08-04 10:35, rettet 28/08-04 10:36 
JA. I øjeblikket er det muligt at hente dele af spillet ned, og så vidt jeg ved henter man så det sidste ned såfremt man køber det over steam. Jeg foretrækker dog den "gammeldags" løsning med cd/dvd æske, især efter min seneste oplevelse med steam, hvor mit nyindkøbte halflife blev erklæret ugyldigt, da en pirat havde brugt min key :(
I win, you loose
OkottaOkottaSkrevet 28/08-04 10:48 
Smukt!

Så kommer det jo i september ;-)

Uha jeg glæder mig.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
HulleHulleSkrevet 28/08-04 11:13 
Så fik du vel pengene tilbage? Selvfølgelig vil jeg også helst ha' æsken, men hvis jeg skal vente i 3 uger på en udgivelse her hjemme, så tror jeg at jeg downloader..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 28/08-04 11:32 
Nope... jeg skrev et langt brev, hvor jeg fulgte den procedure der stod i steam.com, men de svarer åbenbart ikke selvom de selv opfordrer til at man skriver såfremt lige præcis mit problem opstod.
I win, you loose
HulleHulleSkrevet 28/08-04 11:48 
Svineri.. Bliv ved og ved og ved.. Give 'em hell.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 28/08-04 12:36 
Nå, det ser ud til at det var fake. Deres forum er åbenbart blevet hacket og nogen har benyttet sig af Gabe's account til at lave en dårlig joke.

http://www.hl2fallout.com/
I win, you loose
PlaykidPlaykidSkrevet 28/08-04 12:45 
Er jeg den eneste der har problemer med at gå ind på siden?
Spiller nu: Halo 3
OkottaOkottaSkrevet 28/08-04 13:00 
Nope - den ser ud til at være nede lige nu.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
HeroldHeroldSkrevet 28/08-04 13:40 
Den er væltet pga. trafikken. De er ikke 100% sikre på at der er nogen der har hacket deres forum endnu - så det kan være rigtigt.

Jeg tror bare jeg sidder her og holder vejret til på mandag. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RonaldoRonaldoSkrevet 28/08-04 13:50 
Jeg opfordrer folk til at købe spillet over steam. Valve skal kun dele pengene med dem selv og skattefar.
tastasSkrevet 28/08-04 14:12 
Det skulle vist være sikkert at det er fake nu :(

Oh - kan se, at det er ret svært at komme ind, men det var en mail der var skrevet til Gabe, hvor han svare, at det er 100% fake.

...Men mailen kan selvfølgelig også være fake ;)

Half-life 2
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
OkottaOkottaSkrevet 28/08-04 14:46 
Ronaldo>
Jeg opfordrer folk til at købe spillet over steam. Valve skal kun dele pengene med dem selv og skattefar.

Det er umuligt at hente spillet via Steam.

Alt for mange er i færd med det, og serverne er konstant overbelastede.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 28/08-04 14:52, rettet 28/08-04 14:53 
Det er åbenbart en hoax.

"HL2 Fallout's Mr Bond has cleared up the mystery behind a recent post made by Gabe Newell's forum account claiming that Half-Life 2 will be going gold Monday. Since HL2 Fallout is having server issues, we have mirrored the news post:
After a close scrutiny of Gabe Newell's account history on the forums, we've come to the conclusion that the gold post is a fake. While we can't be 100% certain at this stage, all indicators point towards someone hacking the forum account. That said, all Gabe's previous posts on these forums are quite legitimate.

We apologize for the confusion and will be investigating further. Theoretically, an IPB forum account should be very difficult to hack. Well, that was the theory at least. We'll keep you updated."

Oh well
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
HeroldHeroldSkrevet 28/08-04 15:13 
Okotta>
Det er umuligt at hente spillet via Steam.

Alt for mange er i færd med det, og serverne er konstant overbelastede.


Det er kun en preload - ikke det fulde spil - der er masser af tid.

Jeg fik hentet det i andet forsøg, men andre har ikke været så heldige. Jeg synes nu ikke jeg kan se nogen belastning på Steamnetværket overhovedet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
OkottaOkottaSkrevet 28/08-04 17:03 
Jeg får kun beskeden om at deres steam servere er overbelastet, og at man skal prøve igen om nogle timer.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RonaldoRonaldoSkrevet 28/08-04 19:09 
Valve har ikke givet nogle datoer endnu, så der er tid nok til at få fat i preload'en. Der skal stadig hentes flere filer ved udgivelsen.

Jeg tror dog at Valve udvider røret til den tid, så der ikke er for meget kø.
OmenOmenSkrevet 28/08-04 20:30 
Okotta>
Jeg får kun beskeden om at deres steam servere er overbelastet, og at man skal prøve igen om nogle timer.

Jeg henter fint med 360kb/sek fra dem.
Vote Ficus!
OkottaOkottaSkrevet 29/08-04 13:14 
Jeg håber Valve - og i *særdeleshed* Gabe Newell - har meget røde ører i øjeblikket.

Måske er det derfor, at det var så nemt at stjæle spil-koden dengang? Gad vide hvad password'et var på serveren?

Brug Gabe's account - det er nemmere
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 30/08-04 12:08 
Så fik jeg også hentet Half-Life 2 ned, via preload.

Uha det bliver smukt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PlaykidPlaykidSkrevet 30/08-04 12:12 
Jeg har ikke helt forstået den preload ting.
Er det et lille spilbart stykke af spillet?
Spiller nu: Halo 3
OkottaOkottaSkrevet 30/08-04 12:14, rettet 30/08-04 12:15 
Det er skam HELE spillet.

Gå ind på www.steampowered.com og få mere at vide.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PlaykidPlaykidSkrevet 30/08-04 12:19 
Hmm, okay.
Så tror jeg bare jeg foretrækker et smut ned i den lokale videospils kiosk:)
Spiller nu: Halo 3
OkottaOkottaSkrevet 30/08-04 12:22 
Hvorfor ikke hente det nu, og så spille det i samme øjeblik spillet bliver frigivet?

Jeg køber det skam osse selv, i den lokale butik - vil gerne ha' et originalt eksemplar med æske og det hele :-)

Men udsigten til at kunne spille HL 2, inden det overhovedet når til landet - mums.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 30/08-04 12:23 
Jeg glæder mig SÅ meget til at se det. Vi ses senere Okotta.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PlaykidPlaykidSkrevet 30/08-04 12:27 
Jeg overlever nok ventetiden. Det gjorde jeg med Doom 3, og gør det nok også med HL2:)
Det er skam et spil jeg ser meget frem til, og glæder mig til at lege med fysikken, men jeg er ikke lige så hypet på det, som jeg er med andre spil.
Spiller nu: Halo 3
Bede-xBede-xSkrevet 30/08-04 12:35 
Det gjorde jeg med Doom 3, og gør det nok også med HL2:)

Forskellen på HL2 og Doom 3 er, at HL2 ser ud til at indeholde andet end bare flot grafik. Det ser ud til at genren igen får et hak fremad.

Doom 3 kan jeg også sagtens vente på. Får jeg ikke spillet det, overlever jeg sikkert også :P
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PlaykidPlaykidSkrevet 30/08-04 12:43 
Nu får vi se, helt personligt så jeg lige meget frem til begge spil. Jeg ville gerne se hvad spillene præsterede. På nogle punkter har Doom 3 dog skuffet...rigtig dårlig AI, og ensartede skræmmeefkter. Stemningen er dog rigtig god, grafikken kanont flot og bane designet ok.
Det var værd at vente på, og det er jeg da heller ikke i tvivl om HL2 vil være.
Spiller nu: Halo 3
OkottaOkottaSkrevet 31/08-04 20:48 
Lidt mere nyt, i "Half-Life 2, ikke gået guld" sagen.

Det havde sgu osse været lige pinligt nok, hvis Gabe Newell's password var det man troede det var.

Hvad skete der egentligt?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
HulleHulleSkrevet 18/09-04 23:55 
Så lykkedes det :)

Endelig
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 19/09-04 00:07 
Ja det er i hvert fald den første RC... lad os håbe de gode folk hos VU arbejder igennem for at teste spillet igennem, så det kan gå guld :D
I win, you loose
HulleHulleSkrevet 19/09-04 09:22 
Yeap. Det bliver cool :) Og så har de bare at proppe det på Steam med det samme det går guld. Luften ryger lidt af ballonen hvis vi skal vente på at de første eksemplarer ryger til butikkerne.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 19/09-04 09:57 
Spillet bliver tilgængeligt over steam samme dag som det kommer i butikkerne.... desværre :(
I win, you loose
HulleHulleSkrevet 19/09-04 10:16 
Der røg pointen så i Steam. Jeg mener, det er jo ikke engang billigt at købe over og samtidig mister man æsken der skulle stå hylden. Why?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
The DaneThe DaneSkrevet 19/09-04 11:00 
For at man ikke behøver at lette sin lade bagdel fra sædet, og bare kan blive ved computeren hele tiden (ja, jeg sagde ikke det var en positiv ting).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig