X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Super play udkommer i Danmark


Svar
Per SPer SSkrevet 27/08-04 14:17, rettet 27/08-04 14:18 
Det svenske multikonsol-magasin udkommer i Danmark (oversat) fra september.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
109 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
SephirothSephirothSkrevet 26/10-04 22:12, rettet 26/10-04 22:13 
Enig, synes oversættelsen er meget vellykket, men vil som Palle gerne se lidt mere fra de danske skribenter, men det kommer nok med tiden.

I det hele taget er jeg positivt stemt overfor Super PLAY, for bladet byder på et spændende og velskrevet indhold (måske lige bortset fra den irriterende Pikmin 2 anmeldelse) - men drop nu de grimme forsider og nak de svenske ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
tastasSkrevet 26/10-04 22:16 
Nu har jeg ikke læst bladet, men hvad var der irriterende ved Pikmin 2 anmeldelsen?
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SephirothSephirothSkrevet 26/10-04 22:28, rettet 26/10-04 22:29 
Den er bygget op som et digt med rim og hele molevitten! Irriterende læsning.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 26/10-04 22:53 
Hæhæ, blev også først en smugle forvirret, da jeg læste Pikmin 2-anmeldelsen :p

Ellers overvejer jeg abonnementet m. 4 numre samt en DVD (Terkel eller Kill Bill vol. 2) til 175,-. Syntes det er et godt blad, og der er meget spændende indhold.
NaieraNaieraSkrevet 26/10-04 23:31 
Jeg bestemte mig for at abonnere for længe siden, og Terkel oveni hatten er da helt i orden :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 27/10-04 02:15 
Enig med Palle og Sephiroth. Standarden er høj og non-popsmart (for det meste), med et sobert, seriøst sprog og personlig entusiasme over hele linien. Der er generelt kun få svipsere i oversættelsen. Bl.a. er en billedtekst til Out Run på side 109 (retro) ikke oversat, og redaktionens favoritspil-oversigt er også en kende fejlbefængt. Men småting. Kan en dansk redaktion ikke leve op til samme standard som den svenske, ser jeg helst kun en oversættelse af bladet.

Specielt er jeg vild med den anonyme Edge-"Red Eye"-inspirerede kronik, "Kejserens nye klæder", på side 8, der bl.a. går på inhabile manuskriptforfattere i spilbranchen. Spilkultur-artiklerne (Brick Attack og Assembly 2004), Ico-artiklen og Turbo Sliders-dagbogen så jeg som de absolutte højdepunkter i første nummer.

Alle kronikkerne fandt jeg interessante, især Jacob Riis' kronik "Volde narkomaner søges" på side 18 om Arnold Schwarzeneggers paradoksale angreb mod voldelige spil (hans filmkarriere taget i betragtning).

Anmeldelsen, der er opbygget som et rim (Oskar Skog), må da siges at være nyskabende. Men spørgslet er, om det ikke er upassende rent spiljournalistisk? Kritikken kan jo hurtigt drukne.

Retro-sektionens to siders fokus på Out Run, ja, fair nok pga. Out Run 2-anmeldelsen - men jeg savnede nu noget albuerum til Gradius-serien (Gradius V anmeldes jo også), i stedet for et ekstra stort Out Run-billede på side 109. Dét på side 108 må være tilstrækkeligt.

Åd igennem alle 114 sider i én kør, og efter få sider med liden skepsis. Ikke siden Power Player har jeg haft respekt for et konsolblad på samme måde (mht. formidling af spilentusiasme). Savner immervæk en mere saftig retro-sektion og fokus på mere japansk popkultur såsom anime. Men det er nok bare mig ;)

Håber inderligt at det her blad kan holde sig oven vande i Danmark og på sigt kommer til at rumme en kompetent danskblodet redaktion.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
HeroldHeroldSkrevet 27/10-04 09:33 
Kristian sidder og med bladet helt alene, og han kan desværre ikke skrive alle 114 sider selv. Bladet skal blive en succes, før der kommer mere dansk materiale i end de 20% der er nu.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 27/10-04 11:57 
Jeg har nu været rundt i adskillige DSB-kiosker, og ingen af dem har bladet.
Jeg aner ikke hvor jeg ellers skulle lede, for almindelige butikker har dem heller ikke, og kiosker sælger kun grøntsager, tobak, vandpiber og ulovligt importeret sodavand nu om dage.
Hvor har i fundet det? Gider ikke til at tage en omvej ind omkring Fantask..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
psychomantispsychomantisSkrevet 27/10-04 12:00, rettet 27/10-04 12:00 
Jeg fandt det i en bladkiosk på Falkoner Allé. Men om det er en endnu større omvej skal jeg ikke kunne sige...
SumezSumezSkrevet 27/10-04 12:02 
Ikke hvis den ligger i nærheden af politikontoret hvor jeg skal ind i dag.. Men falkoner allé er jo stor.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/10-04 12:04 
Sumez>
Gider ikke til at tage en omvej ind omkring Fantask..

What! Det er aldrig en omvej!
psychomantispsychomantisSkrevet 27/10-04 12:26 
Sumez>
Ikke hvis den ligger i nærheden af politikontoret hvor jeg skal ind i dag.. Men falkoner allé er jo stor.

Kiosken ligger i krydset med Godthåbsvej, man kan ikke undgå at se det er en bladkiosk. Lige overfor Kvickly.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 27/10-04 12:28 
Jeg fandt mit i en SuperBest købmand...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HulleHulleSkrevet 27/10-04 13:44 
Sumez>
Hvor har i fundet det?

Fra deres hjemmeside:

Kiosker
Føtex
Bilka
Statoil
Fantask (spilafd.)
Boomtown Netcafe
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
PapandPapandSkrevet 27/10-04 14:36 
Tror altså ikke DSB kioskerne har det. Kiggede både i Odense og Middelfart i dag.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
HeroldHeroldSkrevet 27/10-04 14:45 
Det kommer i DSB-kioskerne fra i morgen af, har jeg ladet mig fortælle.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 27/10-04 15:33 
Salling (Aalborg) har det også
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
IqonIqonSkrevet 27/10-04 16:39 
Heller ikke DSB-kiosken i Nykøbing Falster havde det, men til gengæld blev jeg overrasket over at den lokale kiosk i Eskilstrup havde det (jeg er helt sikker på at I kan bruge den information til ekstremt meget) :)
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
SumezSumezSkrevet 28/10-04 10:49 
Efter at have været rundt i adskillige DSB kiosker, en masse butikker, inkl. Brugsen, Føtex, Irma, hele Frederiksbergcentret og fem-seks små kiosker rundt omkring på Frederiksberg, fandt jeg endelig frem til én enkelt snusket indvandrerkiosk, der havde et par eksemplarer godt gemt væk blandt diverse dameblade.

Hvis Super Play skal blive en succes, skal det i hvert fald først og fremmest være muligt at opdrive for den almindelige forbruger...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Le RoofLe RoofSkrevet 28/10-04 10:52 
Hmm, fandt eller netop mit eksemplar, i første forsøg, i en kiosk i nærheden af Frederiksbergcenteret :)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
SumezSumezSkrevet 28/10-04 11:05 
Så har det nok været den samme. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KilroyKilroySkrevet 28/10-04 16:18 
Hvad synes I der har købt bladet, om det? Det er lidt strengere end jeg normalt anser for at være normen, men ud over det synes jeg det var udemærket. (Synes Pikmin 2 anmeldelsen var yderst smart fundet på!)
Kilroy Was Here
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 28/10-04 16:45, rettet 28/10-04 16:46 
"Lidt strengere"? Mener du bare mere seriøst end normen er for konsolblade? I så fald er dét vel kun godt.

Købte Super PLAY i første forsøg hos en købmand/døgnkiosk ved navn Compact. Det var det første, jeg fik øje på, da jeg kom ind ad døren, hvor bladene stod oven på isfryseren. Mere lettilgængelig kan det ikke blive.

Og paradoksalt nok beskyldes man for at bo i Danmarks endestation og så kan københavnere ikke en gang finde bladet? ;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
NaieraNaieraSkrevet 28/10-04 16:57 
SkyblazeR>
Savner immervæk en mere saftig retro-sektion og fokus på mere japansk popkultur såsom anime. Men det er nok bare mig ;)

Bestemt ikke. Retro-sektionen skal ikke kun eksistere fordi f.eks. Out Run er kommet i en ny udgave, og så kunne det være fedt med "Manga Mania", eller hvad de nu kaldte det i Power Player.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HulleHulleSkrevet 28/10-04 19:11, rettet 28/10-04 19:11 
Har ikke fået læst det så meget igennem, men det et par af anmeldelserne og artiklerne er det da blevet til. Det virker godt.

Jeg er dog ikke helt enig med dig, Kilroy, angående Pikmin 2 anmeldelsen. Den er ikke så velkommen her fra. Bryder mig ikke om den.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 28/10-04 19:18 
Så lige reklamer for bladet på TV, tror det var på Zulu. Meget god reklame de får gjort om bladet syntes jeg.
SephirothSephirothSkrevet 28/10-04 19:29 
Hulle>
Jeg er dog ikke helt enig med dig, Kilroy, angående Pikmin 2 anmeldelsen. Den er ikke så velkommen her fra. Bryder mig ikke om den.

Idéen er da sjov og udemærket, men det holder bare ikke, når den er oversat fra et andet sprog.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SumezSumezSkrevet 29/10-04 09:01 
Naiera>
og så kunne det være fedt med "Manga Mania", eller hvad de nu kaldte det i Power Player.

Mon ikke Martin efterhånden har været igennem alle sine yndlingstitler?
Jeg ved iøvrigt ikke om det er den samme Martin som dengang (men som Power Player-fanboy håber jeg det lidt), men jeg tror at Manga Mania var bedre tilpasset en tid, hvor anime var mindre populært i skandinavien end det er nu. Med det sagt, er jeg dog ikke negativt stemt overfor idéen, jeg ville gerne se det, jeg tror bare ikke det har særlig meget på sig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 29/10-04 09:24 
jeg har nu også fået læst første nummer igennem, og jeg vil da også give bladet overvejende ros. artiklerne er spændende og lay-out'et er lækkert. men at kalde sig for et multiplatformsmagasin finder jeg, ud fra første nummer, noget flabet. i artiklen om tokyo gameshow koncentrerer de sig meget om ps2-spil og psp, og nævner stort set ikke andet. ud af 10 previews talte jeg 8 om enten ps2 eller psp-spil, samt store artikler om tekken 5 og ico 2. måske de skulle skrive 'sponsered by sony' på forsiden, så man ved hvad man får?

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
NaieraNaieraSkrevet 29/10-04 09:41, rettet 29/10-04 09:42 
Pjat. Sony har jo bare flere "vigtige" titler ude, eller på vej, for tiden. (Halo 2 kommer i næste udgave...)

Sumez>
Mon ikke Martin efterhånden har været igennem alle sine yndlingstitler?

Der er jo ingen der siger det skal være præcis det samme som i Power Player. Man kunne jo "bare" lave noget nyheds/anmeldelses-halløj af anime.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 29/10-04 10:43 
Efter en halv gennemlæsning vil jeg overordnet rose bladet, som jeg helt klart synes distancerer sig.

Man bliver helt glad for detaljer som at man rent faktisk har stavet Out Run rigtigt i anmeldelsen - i modsætning til samtlige danske medier (ja, der skal være mellemrum) - men selvfølgelig knap så glad, når det så er gået galt i retro-artiklen. Selv om den i øvrigt er tilpas positiv, så ægrer det mig endnu engang at se, at man skriver spilhistorien ud fra fordomme, i stedet for at sætte sig ind i tingene og prøve dem selv. Jeg vil i hvert fald til hver en tid forsvare Space Harrier som et rigtig godt spil i sammenligning med Out Run og jeg tror simpelthen ikke på, at man har spillet det rigtigt, hvis man mener det modsatte. Men det er blot min personlige kæphest.

Noget forbløffet blev jeg dog over at læse anmeldelserne af FIFA og PES. PES er kendt som "det lystige arkadeagtige spil" og FIFA er "den tørre simulator"? Der var "slet ingen konkurrence" før PES3, fordi FIFA "havde så meget mere af alt" og PES "var klodset og fyldt med fejl"? Hvad er det lige anmelderen eller oversætteren har fået galt i halsen dér? Virkeligheden kan vel ikke være så anderledes i Sverige?

Bottom line: Super PLAY er godt, men der er stadig masser af ting at forbedre.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DenverDenverSkrevet 29/10-04 12:50 
Jeg har også lige købt det og læst det. Jeg synes at oversættelsen tit skinner igennem, bl.a. var der en artikel som var gjort helt uforståelig. Men bortset fra det så er det ihvertfald en start og det virker som om de har en ret seriøs tilgang til spil.

Jeg glæder mig til at se hvor det fører hen.

Nogen der ved hvad prisen kommer til at ligge på?
Per SPer SSkrevet 29/10-04 13:37, rettet 29/10-04 20:56 
Hvis du kigger øverst på coveret finder du normalprisen.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SumezSumezSkrevet 29/10-04 16:15 
Oversættelsen har en del svipsere ind i mellem, men jeg synes på ingen måde, det går ud over kvaliteten.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 29/10-04 16:50 
Måske er det bare mig, der kun kan læse det forkert, men jeg synes det fremgår af abonnementstilbuddet, at man får det nyeste blad, samt de tre næste?
Men det er da ret ligegyldigt når man allerede har det nyeste blad. Vil det sige at man først skal sende den ind når det næste blad er udkommet? Det lyder lidt underligt i mine ører, men jeg har heller aldrig (selv) tilmeldt mig et abonnement før (og Power Player kom automatisk med posten, da Nintendomagasinet stoppede..)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dchangdchangSkrevet 29/10-04 20:22 
Så vidt jeg forstår så får man fra nr. 2 af. Jeg har nu taget tilbuddet med 4 blade og Kill Bill 2 til 175 kr (er i bladet). Det er et godt tilbud.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 29/10-04 20:59, rettet 29/10-04 20:59 
RJK>
Man bliver helt glad for detaljer som at man rent faktisk har stavet Out Run rigtigt i anmeldelsen - i modsætning til samtlige danske medier (ja, der skal være mellemrum)

Noget off topic, men Rune, jeg føler mig en smule trådt over tæerne, når du siger, at samtlige danske medier ikke kan stave til OutRun, da jeg er en af dem i de danske medier, som staver OutRun sammenhængende.

Jeg vil gerne bede dig forklare, hvorfor du mener, at OutRun staves Out Run, når Sega, og alle de udenlandske medier jeg er stødt på, overalt staver spillene Outrun og OutRun 2 og ikke Out Run 2.

http://www.sega-am2.co.jp/en/index.html
http://outrun2.sega-europe.com/uk/base.html
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
ChronoChronoSkrevet 29/10-04 21:47 
Tror han mener at det gamle staves Out Run.

Se eksempelvis coveret her:
http://www.playright.dk/infotitel.php?id=1696

MegaDrive, Mega Drive Megadrive... Det er da vist lidt ubetydeligt sådan noget :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HulleHulleSkrevet 29/10-04 22:53, rettet 29/10-04 22:53 
Der er lige den anmeldelse af Lord Of The Rings: The Third Age. Det gik guld for 2 dage siden, men de har allerede anmeldt det i Super Play.

Ikke engang Gamerankings har nogen anmeldelser oppe endnu.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Per SPer SSkrevet 29/10-04 23:03, rettet 29/10-04 23:06 
Bare fordi Gamerankings ikke har noget oppe, er ikke ensbetydende med at der ikke er sendt tidligere anmelder kopier ud andre steder.

Det sker hele tiden og specielt til print medier.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
HulleHulleSkrevet 29/10-04 23:13 
Ok, det må Halo 2 og Half-Life 2 jo bl.a. også være et bevis på. Så fik vi det på det rene.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SumezSumezSkrevet 30/10-04 12:38 
Chrono>
Tror han mener at det gamle staves Out Run.

Se eksempelvis coveret her:
http://www.playright.dk/infotitel.php?id=1696

Nu er vestlige Master System covers jo absolut ikke på nogen måder noget at gå efter! Ys til Master System staves jo f.eks. "Y's". :P
Men jeg skal ikke gøre mig ekspert i lige netop Out Run/OutRun.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 30/10-04 14:27 
Det virker da også som en ret lige gyldig detajle..

Det er ligesom når fans diskuterer om det staves Star Wars, Starwars eller STAR WARS.
SumezSumezSkrevet 30/10-04 14:43 
Meget besynderlig fejl.
I Donkey Konga-anmeldelsen bliver han ved med at skrive Konami som udviklere, selvom det er Namco, der har lavet det.
Ligeledes skriver han om "Konamis" Taiko No Tatsujin, hvilket så vidt jeg husker også er lavet af Namco..

Men Konami står selvfølgelig for "originalen" DrumMania. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SephirothSephirothSkrevet 30/10-04 15:21 
Glæder mig til næste nummer, hvor alle julens store titler bliver anmeldt. Der MÅ blive delt en 10'er eller to ud.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
FourDFourDSkrevet 31/10-04 15:53, rettet 31/10-04 15:58 
Valkyrie>
Jeg savner N64 Magasinet.. Selvom det var simpelt og lidt off i deres reviews, og lidt biased, kunne jeg godt lide dem:-)

Hørt..
Kan huske da jeg som 9'årig altid skyndte mig ned til kiosken hver gang der kom et nyt blad.. Dengang hvor ordet "snyd" ikke rørte mig og mine venners sind.. Dengang hvor grafikken ikke betød en disse.. Men kan ikk ligefrem tillade mig at kalde det de gode gamle dage, for det er egentligt kun omkring 3 år siden :P
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
RJKRJKSkrevet 31/10-04 16:28, rettet 31/10-04 16:30 
PalleJensen>
Jeg vil gerne bede dig forklare, hvorfor du mener, at OutRun staves Out Run, når Sega, og alle de udenlandske medier jeg er stødt på, overalt staver spillene Outrun og OutRun 2 og ikke Out Run 2.

Som sagt er det en detalje - så har jeg vist heller ikke gjort et større nummer ud af det?

Lad os være enige om, at den originale Out Run er arcademaskinen, ikke? Jeg har to originale Out Run-arcademaskiner stående her hos mig. Logoet på den udelukker at det skal skrives Outrun og at der er mellemrum i navnet kan man fx se på rat-emblemet, hvor det står helt klart og tydeligt "SEGA OUT RUN". Jeg har faktisk et scan af det, som jeg godt kan sende, hvis du ikke tror mig. Jeg sidder også med den originale manual til maskinen og der står klart og tydeligt Out Run med mellemrum hele vejen igennem.

Det er muligt at Sega på et tidspunkt har fundet ud af, at amerikanerne eller hvem ved jeg, ikke kunne finde ud af at skrive det rigtigt, fordi det ikke giver mening på engelsk, og derfor selv er begyndt at sammentrække det. Ligesom After Burner, som mange også skriver som Afterburner, selvom det altså heller ikke er korrekt. Der skal også være mellemrum.

Så at skrive Out Run som det korrekt og originalt hedder, demonstrerer at man har et rimeligt godt kendskab og respekt for den originale spilhistorie - uanset hvad Sega så skriver i deres pressemateriale - og det burde gøre alle glade :)

Se i øvigt dette link, der er den officielle oversigt over Yu Suzukis spilproduktion.

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 31/10-04 17:49 
Men nu er det så også kun i overskriften, de har skrevet Out Run. Eller står der OutRun hele vejen igennem...

Og ang. N64 Magasinet, var det, så vidt jeg husker, bare en gang hurtigt andenrangsarbejde, med nogle oversættelser fra nettet og reklamer, uden nogen særlig kvalitetsværdi (og iøvrigt ekstremt indholdsløst).
Noget i stil med de der blade med NES-bagsider man fik sendt med posten hvis man var medlem af nintendoklubben dengang :) (og som konstant blev stoppet i produktion, hvorefter man kunne tilmelde sig igen og få det nyeste blad af noget andet i samme stil)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 31/10-04 21:32, rettet 31/10-04 21:34 
Sumez>
Men nu er det så også kun i overskriften, de har skrevet Out Run. Eller står der OutRun hele vejen igennem...

Hvad snakker vi nu om...?

EDIT: For hvis du snakker om retroartiklen i Super Play, så har jeg ligesom allerede nævnt dét. Jeg snakkede om anmeldelsen af Out Run 2 i samme blad - som det helt tydeligt fremgår, hvis man læser indlæggene, før man svarer... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 31/10-04 21:44 
Vi er vel enige om, at nummer to i serien hedder OutRun 2? Det er svært at diskutere med spillets titelskærm :)

Hvis I skal vi fluekneppe, så vil jeg også være med...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
109 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig