X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mortal Combat D. A!


Svar
nerosnerosSkrevet 27/08-04 12:07 
Jeg tænker på et af mine første spil til min PS2 bliver Mortal Combat D.A. Jeg har prøvet det i en butik for længe siden og synes det var rigtig fedt på grund af det fede fightersystem. Hvad synes i?
Bashful Neophyte
HankyHankySkrevet 27/08-04 16:16 
Ikke alle folk er lige begejstret for 3D-fighters, men
jeg synes personligt at det er fedt i multiplayer.
Rigtig mange slagcombos :)

Men hvis jeg var dig vil jeg vente til MK:Deception
udkommer, da Midway har taget sig en del sammen på det sidste, så man kan håbe på lidt positiv overraskelse.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
LingobarLingobarSkrevet 27/08-04 16:41 
Jeg har det til Xbox, og jeg må sige at det ikke er noget at råbe hurra for. Det er fedt at man kan skifte kampstil, men det er så det.
Det er ret kedeligt i længden, selvom de har prøvet at lave lidt historie i Quest-delen.

Jeg vil derfor anbefale Soul Calibur 2, hvis du vil have en fed 3D-fighter. Man kan spile "Weapon Master", hvor man skal lede efter sværdet 'Soul Edge', og undervejs kan man købe en masse forskellige våben man kan skifte imellem, alt efter missionen. Jeg synes at det er langt bedre udført.

MK: http://playright.dk/arkivtitel.php?id=10787
SC: http://playright.dk/arkivtitel.php?id=13926
Dine dage er salte...
nerosnerosSkrevet 27/08-04 19:43 
Jah! 2D fighters er også mega fedt. Mortal Combat D.A. har ellers fået 8.6 i score på ign.com. Jeg må sige jeg bare blev ret vild med atmosfæren i spillet dyster og faktisk end smule uhyggeligt og så skulle der være et tons at unlogge!

I det nye Mortal Combat Deception kan man også spille Chess!
Bashful Neophyte
DarklynoonDarklynoonSkrevet 27/08-04 22:21, rettet 28/08-04 09:56 
Nerosretro>
så skulle der være et tons at unlogge!



det er der, men det er .. det meste af det.
676 Kister er der at åbne, men største delen af dem er billeder,og du vil simpelhen grimme dig på programørenes vegne over hvor usle billeder de har besluttet skulle være mulige at unlocke.

ud af disse 676 kister er omkring de 40 af kisterne fyldt med secord outfits, nye baner og characters, så er resten tæt på at være spild
Mortal Kombat the mother of all fighting games
nerosnerosSkrevet 28/08-04 00:41 
Nå Okay lyder ikke til at det er så godt et spil aligevel. Jeg sidder lidt med en skuffet fornemmelse. Håber så Mortal Combat Deception skulle blive bedre så!
Bashful Neophyte
LingobarLingobarSkrevet 28/08-04 01:31 
Så så.. Op med humøret. Det er ikke direkte ringe, men det er bare overgået af mange andre Fightere. Især til PS2.
Dine dage er salte...
SaftenSaftenSkrevet 31/08-04 18:24, rettet 31/08-04 18:24 
Virtua Fighter 4 er også ret genialt, virkelig et dybt kampsystem, og man kan bruge ret lang tid på at komme op i graderne.
Men hvis der også er intentioner om at prøve en 2D-fighter, så køb Guilty Gear X2, det er det bedste nogensinde, en del bedre end Street Fighter, og så har den også nogen af de mest over-the-top fightere, helt klart et af de bedste spil til PS2.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig