X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvor mange kender dette spil?


Svar
dRxLdRxLSkrevet 26/08-04 12:08 
Og hvor mange vil være enige i min vurdering af det?

Det slog mig da jeg skrev den at spillet i al sin enkelhed er virkelig genialt.

Teddy Boy
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 26/08-04 12:26 
dRxL>
Og hvor mange vil være enige i min vurdering af det?

Ingen...? :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PlaykidPlaykidSkrevet 26/08-04 12:29 
Jeg havde i sin tid købt en skod shooter til SMS, ingen kunne finde ud af det, eller li´ det for den sags skyld.
Så vores søster var nede og bytte det til Teddy boy.
Rigtigt genialt spil, jeg er ked af jeg i sin tid kom til at sælge det.
Spiller nu: Halo 3
KalicolaKalicolaSkrevet 26/08-04 19:33 
Jeg ejede Teddy Boy engang. Mine forældre spillede det hver eneste aften en årgang, de var totalt bidt af det, de nåede meget længere end mig... Kæft hvor var det spil svært og uretfærdigt... Den der bane hvor man starter inde i et lille lukket rum med de der krokodille-ting, damn det var svært.. var det bane 4? Doohh!!!
For The Love Of The Game
dRxLdRxLSkrevet 26/08-04 20:00 
Spillet er ikke uretfærdigt, hvilket i min bog svarer til inkonsekvent. Alting opfører sig på en måde så man kan forudse det hvis man kender spillet godt. Så vidt jeg husker er den bane du skriver om 5. bane =)

Se Rune, det er ikke kun mig der kan se det spils helt åbenlyse kvaliteter =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JuggernautJuggernautSkrevet 26/08-04 20:09 
For mange år siden da jeg var en lille purk, brugte jeg en del skillinger på denne titel. Det var fantastisk :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
RJKRJKSkrevet 26/08-04 22:25 
dRxL>
Se Rune, det er ikke kun mig der kan se det spils helt åbenlyse kvaliteter =)

Nu er der ret langt fra at have åbenlyse kvaliteter til at være et af historiens absolut bedste spil...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig