X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Shadow ops.


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 25/08-04 02:59 
Andre end mig der spiller det og hvar langt er i nået? :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
nerosnerosSkrevet 26/08-04 11:30 
Jeg har spillet det lidt med en ven hvor vi sammen skulle gennemføre missioner. Skægt! Ellers kan jeg ikke sige så meget andet end at min ven har gennemført spillet!
Bashful Neophyte
Danny SallingDanny SallingSkrevet 26/08-04 15:12 
Første bane og de andre der minder om denne er total yndlingsbaner, minder jo en hel del om Black hawk down filmen :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
nerosnerosSkrevet 27/08-04 11:20 
Yes! det gør det og mit adranalin var hårdt pumpende da jeg blev sat ned på jorden fra hellekopeteren hvor efter man ser den springe i luften. Et nakke skud i hovedet og jeg måtte begynde forfra! Puha!
Bashful Neophyte
SeventhSunSeventhSunSkrevet 27/08-04 12:38 
øv - læser I slet ikke anmeldelser?

Shadow Ops er totalt skuffende spil.
AI'en er elendig.

Der findes nu 2 Ghost Recon spil, som bare er så mange gange bedre.
Island Thunder er endda billigt, og man kan downloade rigtig mange baner over Live efterhånden.

Shadow Ops - 64%
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WehnerWehnerSkrevet 27/08-04 12:44 
Island Thunder er i hvert fald årets største anbefaling herfra. Tror jeg har spillet små 100 timer online. Kan man leve med den meget middelmådige grafik, så er det virkelig en god oplevelse.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 27/08-04 21:51, rettet 28/08-04 01:28 
Havde godt læst nogle forskellige anmeldelser rundt omkring, men jeg må indrømme at jeg ville give det lidt mere end 64% jeg ville nok ligge det på 75% hvis det endelig skulle være :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
nerosnerosSkrevet 28/08-04 17:43 
Ja! okay det var da heller ikke det vildeste spil jeg har prøvet må jeg indrømme. Faktisk er jeg mere til eventyr! Men det er sjovt at prøve at lege røvere og soldater engang imellem ikke!!

Jeg kan huske en bane i Shadow Ops hvor vandet var lavet af blå beton!! haha!!
Bashful Neophyte
XBLRXBLRSkrevet 28/08-04 18:10 
Jeg må indrømme at ved første blik synes jeg også spillet var i den bedre ende, men efter en times tid synes jeg faktisk at spillet ligner noget fra ps2, og fjenderne spawner bare i uendelighed, noget som jeg synes er overdrevet dårligt i et fps, og online stinker det virkeligt da netkoden er (desværre) dårligt lavet!!
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 28/08-04 19:52 
jeg skaffede mig desværre af med islend thunder, men kunne godt tænke mig det igen.
By the power of Grayskull!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig