X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Indy 4


Svar
The DaneThe DaneSkrevet 24/08-04 11:59 
Det er muligt dette er "gammelt" nyt - men jeg så det først lige nu :).
Men hvad tror I den kommer til at handle om - og hvad ville I helst have den handlede om.

Personligt vil jeg helst have de tager handlingen fra "Fate of Atlantis", da den historie rykker - men der er selvf. en risiko for at den ligner de tidligere film for meget (med nazister, etc.).

Prøv derudover at se på nogen af de emner fra IMDB om, at andre skulle spille Indy. Hvis de skiftede Indy ville det nok minde om en Pitfall Jr.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 24/08-04 12:34 
Jeg håber egentlig mest på at de skodder hele projektet :)

Jeg elsker de gamle Indy film, de er intet mindre end fantastiske alle tre, og netop af den grund, tror jeg ikke at den nye vil kunne leve op til dem. Ideen om "Fate of Atlantis" filmatiseret kunne nu være meget sjov, men jeg tror stadig ikke det vil holde.
PaenPaenSkrevet 24/08-04 15:11 
jeg elsker indiana jones og ser nok også helst, at man lader trilogien hvile i fred. Dog skal det siges, at jeg blev meget overrasket over "adventures of young indiana jones". De var efter min mening fremragende og meget underholdende.
Forventningerne til en mulig Indy 4 ville være skyhøje, og mange ville sikkert blive skuffet.

den bedste indiana jones film er "the last crusade".

You dont think, that my son would be that stupid and bring the book all the way back here?
you didnt, did you?
you did!!
I should have mailed it to the Marx Brothers.
"sean connery"
Lóriens blade falder ikke forgæves
DizzyDizzySkrevet 24/08-04 17:09 
Man kan vel sige problemet med Indy 4 bliver at H Ford er ved at være pensionist. Så alle de stunt man brugte i de 3 første, vil komme til at se latterlige ud. Fate of Atlantis er en fed historie (det bedste indy spil til dato). Men den vil ikke holde som film da man jo kender historien, og filmen dermed vil blive bedømt op imod spillet
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
jaesjaesSkrevet 24/08-04 19:05, rettet 24/08-04 20:29 
Der er meget mere potentiale i at lave mange Indy film end fx Aliens-serien, hvor 3 og 4 efter min mening er lidt for middelmådige - det er lettere at improvisere over Indy-temaet, uden at det vil gå ud over kvaliteten, da temaet ikke er så fastlåst som i Aliens-serien.

For at undgå at H. F. vil ligne en gammel nisse, og knap så meget en action-helt, kunne de evt. tage en yngre figur med i filmen. Men de skal selvfølgelig passe på ikke at kopiere konceptet fra 3´eren. S. C. er iøvrigt med igen og det kunne da være meget sjovt at se en film med tre generationer i. Så længe det ikke bliver en irriterende dreng som i 2´eren :!

Mht. handlingen er jeg forholdsvis ligeglad, så længe de fornyer sig. 1 og 3 var jo meget ens når det kom til handling, karaktertyper osv. Selvom det IMO er klart de bedste film, så håber jeg på lidt fornyelse.
The DaneThe DaneSkrevet 26/08-04 10:44 
Dizzy>
Man kan vel sige problemet med Indy 4 bliver at H Ford er ved at være pensionist. Så alle de stunt man brugte i de 3 første, vil komme til at se latterlige ud. Fate of Atlantis er en fed historie (det bedste indy spil til dato). Men den vil ikke holde som film da man jo kender historien, og filmen dermed vil blive bedømt op imod spillet

Sean Connery er jo også oppe i alderen, men det er da ikke nogen hindring for ham. Alderen har heller ikke nogen betydning for stunts eller udseende i filmen - Harrison Ford ligner efter min mening stort set sig selv efter alle disse år. Derudover er der jo computerteknik og makeup.
Hvad angår Fate of Atlantis kan du delvist have ret, men det gælder kun dem der kender spillet - og med alle de folk der ikke kender til adventurespil i vore tider kan det ikke være mange.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig