X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Star Wars 7,8 & 9 Rygter


Svar
LingobarLingobarSkrevet 23/08-04 16:30 
Det er vagt som bare f... Men hvorfor skulle de så skrive under?

http://film.tv2.dk/article.php?id=1200886
Dine dage er salte...
54 emne(r).
1 2 > »

Svar
LingobarLingobarSkrevet 23/08-04 16:30 
Det er vagt som bare f... Men hvorfor skulle de så skrive under?

http://film.tv2.dk/article.php?id=1200886
Dine dage er salte...
CoreCoreSkrevet 23/08-04 17:08 
Sådanne rygter hørte man allerede dengang Episode 1, 2 og 3 blev planlagt. Senere hen gik det over i at det i stedet "kun" var en episode 7 der var på tegnebordet, men alt er vel muligt. Dog ser det ud til, tempoet taget i betragtning, at Lucas selv er pensioneret længe inden de har fundet på en titel til Ep. 7, så går jo nok til en anden instruktør, HVIS der var hold i noget af det...

Faktisk snakkede man også dengang om genindspilninger af Episode 4, 5 og 6.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
solid snakesolid snakeSkrevet 23/08-04 17:15 
Engang for længe siden på en fjern fjern planet hvor de sendte Troldspejlet sagde Jakob Stegleman at der var planlagt 9 Star Wars film i alt.
Jeg har det stadig på video.
Jeg tro dog aldrig det sker.
Fordi hvor vil han dog klare det uden computer teknologi.
Jeg mener stadig at 4-5-6 er de bedste. Hvorefter 1-2 kommer langt nede på ranglisten af mine yngningsfilm. Pga af al den computer grafik, som efter min mening ødelægger filmene helt.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
LingobarLingobarSkrevet 23/08-04 17:15 
Hmm. Jeg synes det ville være synd med genindspilninger. Men det kommer jo nok før eller siden. :S Der skal nok være en eller anden bumset knægt født år 2020, der synes at han kan gøre det bedre, og alle under 25 vil være enige.

Mere gas til rygterne:
Sølle svënska afledninger af et interview: http://www.tellusfilm.com/nyhetsnotis.php?id=80002040
Dine dage er salte...
ValkyrieValkyrieSkrevet 23/08-04 17:17 
Det har gået sådanne rygter i lang tid. Nu kan jeg ikke helt huske hvornår 7eren begyndte, men Mark Hamil, Fisher og Han Solo ville være gamle nok til at lave dem... Måske er de lidt for uge endnu! Der giv vist 20-40 år mellem Episode 6 og 7!

Dog virker det lidt "Hmmm..."! Jeg tror ikke der er mere gas på Starwara ballonen! Var det ikke noget med at flere ville se Spiderman 2 end Episode 2?:/

De gamle film er da stadig cool, men jeg tror kun det ville skade serien mere ved at lave flere film.

Of course kunne være at Lucasfilm gav rettighederne til en anden, så måske?

Er det ikke bare Lord of the Rings der ligesom har taget Starwars Arv? Altså - LOTR er vores generations store cinema eventyr.. Eller hvad du vil kalde det?

-Val, may the force be with you:P
Well crucify the insincere tonight...
CoreCoreSkrevet 23/08-04 17:25 
Valkyrie>
Mark Hamil, Fisher og Han Solo

Sjovt nok er den eneste du ikke nævner ved sit rigtige navn, den eneste af dem der for alvor stadig er aktiv i skuspillerfaget :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
CoreCoreSkrevet 23/08-04 17:26 
solid snake>
Jakob Stegleman at der var planlagt 9 Star Wars film i alt.

Det var bl.a. dét jeg også så :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/08-04 17:43 
Se lige her:

"Han Solo" (Harrison Ford):
http://imdb.com/name/nm0000148/
Der er da god gang i karrieren, "Indy" osv.

Fisher (Carrie Fisher):
http://imdb.com/name/nm0000402/
Holder sit niveau ganske godt med de mange mindre produktioner.

Mark Hamill:
http://imdb.com/name/nm0000434/
Har aldrig været HELT stor, men bliver dog ved med de småprojekter han kan komme til.
LingobarLingobarSkrevet 23/08-04 17:47 
Valkyrie>
Er det ikke bare Lord of the Rings der ligesom har taget Starwars Arv? Altså - LOTR er vores generations store cinema eventyr.. Eller hvad du vil kalde det?

Stensikkert! Det er vi enige om, men husk på at der findes en dél mennesker der er ældre end 30, der så star wars der den kom frem. De ved der er mere i historien, men de gider ikke læse bogen. Men de vil gerne betale for billetten. Pengene skal nok løbe rundt.

Pointen: Ringen er smeltet, Frodo er død = ikke flere ringenes herre. Der er stadig historie i Star Wars.

Jeg blev født da Star Wars 6 havde premiere, jeg vil da alligevel gerne se mere, hvis Lucas kan tage kritikken til efterretning.
Dine dage er salte...
DarkenDarkenSkrevet 23/08-04 17:54, rettet 23/08-04 17:56 
de har bare ikke at røre de gamle 4,5,6 .... (har orig og remastered =)

1'eren er .... ok, ikke lige så go men ok.
2'eren... heh en af mine venner vendte sig om i cinimaxx til premieren og spurgte mig højlydt:
"Hvad har det med starwars at gøre?!?!"

super enig, den "romantiske" scene på den græsmark med de der tykke plante ædere var bare for meget!
Klart "vi" er interesseret i, hvad den første dreng hun har kysset hed! blah!, ved godt de PRØVER at spille op til slutningen, men de kunne for pokker have holdt det i stil med de gamle film, og ikke bare smidt en scene ind der kunne være taget fra en kærligheds-hankøn-slæbt-modstridende-med-film, lige så er han også klynke-hovede nr 1 (nej snakker ikke om en hvis persons død)

Og til dem der nu vil komme med sammenligninger til bøgerne, så er jeg ligeglad, man bør som scriptforfatter og producer tage sig den frihed og skære fra og tilføje hvor det vil gavne en film (se bare hvor god LOTR blev selvom meget blev skåret fra/ændret)

Hvis det forsætter trenden med 1'eren til 2'eren, så, så jeg hellere at afsnit 7+ ikke bliver lavet... men lad os nu se hvordan 3'eren udarter sig... bliver spændende at se hvordan de binder den sammen med den orignale trilogi.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
MarcusMarcusSkrevet 23/08-04 17:55 
Dog kan LOTR ikke slet ikke måle sig med star wars, men det er en anden sag.

Uden computer teknologi er selvfølgelig det bedste men det bliver sikkert for dyrt.
DarkenDarkenSkrevet 23/08-04 17:59 
kan den sagtens (starwars 1+2 tæller ikke med, for de er ikke VILDT gode) lotr fik mig måske ikke så langt op som da jeg så SW første gang, men tror jeg har noget at gøre med at jeg var barn dengang og at der bliver spyttet så mange film med masser af effecter i, at man næsten kan blive immun over for dem =\
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
CoreCoreSkrevet 23/08-04 19:35 
Hyakotake>
Se lige her:

...og din pointe er ?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
ValkyrieValkyrieSkrevet 23/08-04 19:43 
True, men sådan er vi så forskellige.

Jeg første gang starwars i starten af 90erne, og der var jeg også imponeret. Det er jeg vel stadig, men jeg tror bare(jeg er kun 17, så det er nok derfor) At Starwars er min generations.. Storfilm!

Jeg tror jeg kom så langt op af stolen efter den sidste LOTR, som da i gjorde i slutnigen af RotJ!?

Jeg er fuldkommen enig i at SW, var fantastisk lavet! Det er virkelig et genialt univers i sin egen form. Jeg er personligt virkelig vild med at der ligesom er inspiration fra så mange "Ancient" Ting selvom det er sci-fi! Helt klart Jedi ridderne, som minder om samuraier, og de meditere og er gode eller onde(Sith) og de kæmper med disse stylish sværd der lyser, og det virker genialt sammensat med alt det andet!

Om 30 år vil der sikkert være en ny ting. Måske en fantastisk genskabelse af græsk mytologi som det burde været der(Troy = Mest skuffende film ever:( ) eller en anden form for storfilm, som vil tage den generation med storm.

LOTR bygger vel meget på computere og teknologi! Lidt ligesom Starwars også dengang havde mange nyskabende og banebrydende effekter.:)

-Val
Well crucify the insincere tonight...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/08-04 20:50 
Core>
...og din pointe er ?

Tja, at Harrison Ford godt nok stadig er med i de store film, men hverken Carrie Fisher eller Mark Hamill er da "gået død" i skuespillerfaget. De har sandt nok aldrig nået samme højde som Harrison, men at Mark Hamill f.eks. selv har instrueret og været hovedrolle i en film er da ikke nogen lille ting.
CoreCoreSkrevet 23/08-04 21:04 
Det var også derfor at jeg skrev "...for alvor stadig aktiv i skuespillerfaget" ;)

Fisher har mere eller mindre helliget sig forfatterskabet, og hendes roller i diverse film er oftest nogle små "appearances".

Hamill's roller blliver mindre og mindre, og efterhånden nede på kun at være "voice-acting" og tv-produktioner.

Men ja, begge er de der endnu, dog er det ikke på et plan der virker særlig alvorligt...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
DizzyDizzySkrevet 23/08-04 23:30 
jeg vil lige gentage mig selv fra tidliger tråd.

http://www.supershadow.com/starwars/episode7/plot.html

http://www.supershadow.com/starwars/episode8/plot.html

http://www.supershadow.com/starwars/episode9/plot.html
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
nerosnerosSkrevet 24/08-04 10:25 
1'eren var en katestofe og 2'eren var så lidt bedre men stadig for meget computerteknologi og rumskibe lavet af poselæn. Nej 4,5 og 6 var de bedste, men de skulle aldrig og jeg mener aldrig have lavet nye versioner af dem. Jeg har i det hele taget ikke meget til overs for Lukas når han tror alt ting er så let. Jeg hørte ham sige engang "now is the time" da han havde set den første Jurassic Park. Det var det bare ikke!!!!!!!!
Bashful Neophyte
SeventhSunSeventhSunSkrevet 25/08-04 09:20 
Lucas havde fra starten planlagt 9 film - det er ikke nogen hemmelighed.
Men han har også i forbindelse med Ep. 1 og 2 sagt at 7,8 og 9 ikke vil blive til noget. Til gengæld som det står i artiklen, så er han ikke just kendt for at stå 110% fast på sine udtalelser.

Og så for lige at slå en ting fast:
Star Wars findes IKKE som bøger før de bliver film!!!
Basta!
Dermed har LOTR selvfølgelig en klar fordel.
Dermed er Ep 1 og 2 ikke dårlige filmatiseringer af gode bøger.
Dermed er de 3 scripts til Ep. 7,8 og 9 falske. Eller de historiske hovedtræk der beskrives, er sikkert korrekte nok - der findes trods alt vildt mange bøger som foregår på de tidspunkt. Men selve manuskripterne er ikke skrevet endnu.

Og så er jeg pissetræt af det evindelige "åh Ep 1 og 2 er ikke nær så gode som OT"
Hvis man gider se dem med åbent sind er det faktisk ganske udemærkede film.
Klart Jar Jar Binks er irriterende, men hans rolle har faktisk en super vigtig pointe, selvom figuren er lidt for børneagtig.
Klart kærlighedsscenerne i Ep. 2 er lidt klistrede.
Og så må man i øvrigt aldrig tro at Star Wars er film, der forsøger at få Oscars for bedste skuespilpræstation.
I Star Wars er det historien der er det vigtigste, skuespillerne er blot dukker der fører fortællingen frem.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 25/08-04 13:39 
SeventhSun siger præcis hvad jeg tænker, så jeg behøver vist slet ikke udtale mig.
George Lucas har pengene til at lave lige præcis hvad han vil. Som det er blevet diskuteret, har han lyst til at droppe Star Wars efter ep. 3, for at lave andre ting, men det ville ikke komme bag på mig hvis han var bare lidt involveret i produktionen af 1, 2 eller 3 nye film.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 25/08-04 15:50 
De nye starwars film "er" bare dårlige sådan er det ligegyldigt hvad man siger så må i sku da give mig ret i at også historien halter kraftigt og det er sku ikke bare Jar jar binks skyld men hele filmen!!!
Bashful Neophyte
ValkyrieValkyrieSkrevet 25/08-04 15:51 
Jeg er uening med Sun!

Efter EP 1 og 2 var det svært bare at tage Starwars lidt mere seriøst end et afsnit af Pokemon!

Historien? Historien har da aldrig været Starwars store trumpf kort!? Det var en historie om en lille farm boy, der skal kæmpe mod en ond all powerful nemesis, og bringe fred over galaksen.

Det var da effekterne der gjorde Starwars til noget helt vildt fantastisk! Og der var da også massere af humor og underholdning i de gamle, som mangler fra de nye.

Selv Liam Nesson har gjort af sin egen rolle som Qui-Gon Jinn og siger at de film er blevet fjollede! Både ham og Ewan spillede ekstremt dårligt, men klart når de foran en blå skærm konstant!

Jeg synes bare det er blevet for fjollet! C3POs far er Darth Vader:S

Jeg kan ikke se hvordan at det er en fordel for LOTR at have været baseret på bøger! Kommer næsten ikke alt kritik af LOTR filmene, af at de ikke er fuldt baseret på bøgerne og skal leve op til den best solgte bog overhovdet(Pånær Biblen?)?

Jeg har prøvet at se de nye med åbent sind, men jeg synes ikke de er spor intressante, og har for mig ødelagt serien totalt. Jeg kan heller ikke forholde mig til Matrix 1, mere da de efterfølgende var dårlige(IMO)!

Og sådan vil jeg da helt klart også have det hvis Peter Jackson laver The hobbit og den stinker, men Episode 3 skal da ses! Vil gerne se Darth vader blive født:)

Prøv at tjekke dette Starwars OT preview ud! Jeg har ikke set de gamle film i meget meget lang tid, men de var altså nogen klassikere alligevel! Jeg ser dem på samme måde, som jeg ser de gamle james bond film med Sean C!:) underholdende hele vejen igennem: http://images.amazon.com/media/i3d/01/star-wars-trilogy-hi.asx

-Val:)
Well crucify the insincere tonight...
ValkyrieValkyrieSkrevet 25/08-04 15:54 
Nerosretro>
De nye starwars film "er" bare dårlige sådan er det ligegyldigt hvad man siger så må i sku da give mig ret i at også historien halter kraftigt og det er sku ikke bare Jar jar binks skyld men hele filmen!!!

Well, ikke altsammen!

Darth Maul kampen til sidst i Episode 1 var fantastisk!

Dual of the fates musikken af John Williams, er det bedste han har lavet IMO! Måske pånær Last of the mohicans:P

Episodes 2s problem var mere at "Ani"(:/) var lidt af en whiner! Det er surt hans mor døde, men han opførte sig konstant som en 10 årig der ikke måtte få sit slik! Dog var skuespillet mellem ham og Ewan ret underholdende engang imellem! Og den havde da også en del god action!:)

-Val
Well crucify the insincere tonight...
SumezSumezSkrevet 26/08-04 09:57 
Valkyrie>
Efter EP 1 og 2 var det svært bare at tage Starwars lidt mere seriøst end et afsnit af Pokemon!

Star Wars har da aldrig været seriøst.

Det var da effekterne der gjorde Starwars til noget helt vildt fantastisk!

Jeg synes godt nok det er sørgeligt at se en film for effekterne alene. Jeg så Dinosaur fordi den var 100% computeranimeret, men så er jeg heller ikke gået længere (den var også ret dårlig). Star Wars er fed, og de gode effekter holder den fra at være helt kikset, men det er sgu ikke dem, der gør filmene fede.

Og der var da også massere af humor og underholdning i de gamle, som mangler fra de nye.

Episode 2 er da nok den Star Wars-film med mest komik indtil videre.

Selv Liam Nesson har gjort af sin egen rolle som Qui-Gon Jinn og siger at de film er blevet fjollede! Både ham og Ewan spillede ekstremt dårligt, men klart når de foran en blå skærm konstant!

De spillede ikke videre godt, men det var der da heller ikke nogen af skuespillerne i de gamle film, der gjorde. Som det allerede er blevet redegjort i denne tråd, er det ikke skuespillerpræstationerne, der bærer serien. Forresten tror jeg lige du skal læse de sætninger igennem igen, det er ret svært at få mening ud af dem.

Jeg synes bare det er blevet for fjollet! C3POs far er Darth Vader:S

Enig.. Det var helt unødvendigt at skrive de to robotter ind i ep1-3.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CoreCoreSkrevet 26/08-04 10:41, rettet 26/08-04 10:42 
Jeg syntes at Ep. 1 & 2, er helt i orden, de ligner rigtig nok ikke de gamle på mange områder, men set med den nye generations øjne, så tror jeg heller ikke at de gamles stil ville komme særlig langt idag.

Jeg selv er inkarneret Star Wars-nørd, og en af dem der helt sikkert er blind for mange af de kritik-punkter i andre ser i de nye, men jeg ved det godt selv, og har egentlig heller ikke rigtig lyst til at smide skyklapperne.

Jeg syntes at værdien i Star Wars, ligger i "universet", stemningen, og selve sagaen. Det er fedt at en så stor fortælling kan opleves uden at det handler om et olieimperium, eller en bjælkehytte på landet.

Jeg selv er fra '77 og har været på siden den første hype tilbage i 80'erne, nu har jeg så fået børn, hvoraf den ældste er fra '99, og den dag idag er han TOTALT hooked på Star Wars, og han ser hele striben, både nye og gamle. Dog startede det hele med de to nye, så jeg ser sådan på det at, når de to nye formår at indhente nye fans, og for mit vedkommende mit eget yngel, så er det en præstation i sig selv. Det skal lige siges at Junior ikke værdiger Jar Jar Binks så meget som en anerkendende bemærkning, hans SW-idol er af en eller anden grund gået hen og blevet Jango Fett (!).

Jeg syntes også at kampen med Darth Maul er for cool, faktisk syntes jeg at Maul-characteren på alle måder er for hardcore. Men jeg syntes også at det er totalt latterligt at Obi Wan, river ham ned på sådan en måde, når han er både Obi Wan og Qui Gon Jinn, så ekstremt overlegen.

Jeg ved godt at min mening måske ikke rigtigt tæller så meget med, da jeg ikke er i stand til at se objektivt på Star Wars på nogen måde overhovedet, men jeg ved det som sagt godt selv, og der er sgu ikke så meget at gøre ved det :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 26/08-04 11:10 
Yes Core Star Wars universet er mega fedt, og jeg er også selv fra 77. Det år hvor det hele startede haha! Det jeg bare vil sige er, at jeg nok bare ikke kan lade være med at surmule over små latterlige detaljer som jeg finder dybt irreterene ved de nye film! Jeg elsker Star Wars spillene og musikken ej at forglemme!!! Nr 4 i serien "A New Hope" tror jeg nok den hedder er min favorit! Man kan sige at jeg faldt over Jar jar binks og en tohovedet kommentator til pod raceløbet og mine skyklapper faldt af!!!
Bashful Neophyte
OkottaOkottaSkrevet 26/08-04 11:41 
Valkyrie>
Dual of the fates musikken af John Williams, er det bedste han har lavet IMO! Måske pånær Last of the mohicans:P

Hvad i alverden har John Williams med musikken i Last of the Mohicans, at gøre!?

Randy Edelman og Trevor Jones har lavet musikken, til Michael Mann's film.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 26/08-04 11:48 
Valkyrie>
Det var da effekterne der gjorde Starwars til noget helt vildt fantastisk!

Hvis flotte effekter er det eneste du får ud af at se Star Wars, så tror jeg du sku' se nogle andre film.

Selv Liam Nesson har gjort af sin egen rolle som Qui-Gon Jinn og siger at de film er blevet fjollede!

Hvor siger han det henne? Et link til en artikel ville være en god idé.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
solid snakesolid snakeSkrevet 01/06-05 20:08 
Jeg har hørt rygter om at Lucas vil lave en Star Wars 0
som kun Yoda er med i. Alle andre er nye personer.
Er der nogen som der kan bekræfte det?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
BeanoBeanoSkrevet 01/06-05 23:45, rettet 02/06-05 07:40 
Hvor har du hørt det?

Min nabo sagde engang at Troels Trier ville være med i en remake af Borte Med Blæsten.. men det passer vel ikke? ;)
Danny SallingDanny SallingSkrevet 02/06-05 01:23 
Beano>
Hvor har du hørt det ?

Min nabo sagde engang at Troels Trier ville være med i en remake af Borte Med Blæsten.. men det passer vel ikke ? ;)

Troels Trier*roflm* ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 02/06-05 08:16 
Beano>
Hvor har du hørt det?

Det bliver i hvertfald nævnt her.

http://www.bt.dk/underholdning/artikel:aid=364314:fid=100300358/
solid snakesolid snakeSkrevet 02/06-05 09:09 
Ja det var der jeg har set det. Jeg blev bare i tvivl om det var på tv eller i avisen jeg havde set/hørt det.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/06-05 09:59 
Klap... nu... hesten!!! Det vigtigste ord i denne sammenhæng er "RYGTER"!
solid snakesolid snakeSkrevet 02/06-05 10:11 
Jeg regner også med at det kun er rygter.
En fjer bliver jo nemt til en høne.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
BeanoBeanoSkrevet 02/06-05 11:01 
Når BT skriver det, skal det jo 100% nok passe :!
ChronoChronoSkrevet 02/06-05 11:06 
Mon Yoda også var en lille rynket grøn dværg da han var 100 år yngre? Eller skal han spilles af Elijah Wood?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KilroyKilroySkrevet 02/06-05 11:23 
Ikke mange ved at arten Yoda tilhører vokser NEDAF. Derfor er Yoda i Star Wars 0 en to meter høj sort mand der snakker i gadesprog. Filmen udspiller sig inden civilisationen kom til galaksen;)

"Fo' Shizzle! It's da force. Concentrate ya will!"
Kilroy Was Here
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 02/06-05 11:50, rettet 02/06-05 11:51 
Hyakotake>
Klap... nu... hesten!!! Det vigtigste ord i denne sammenhæng er "RYGTER"!

Hvad skal den udtalelse til for? Hele den her tråd handler jo om rygter :/
la0sla0sSkrevet 02/06-05 12:53 
Angående de 1 og 2, har jeg min egen tese om hvorfor de er so-so i forhold til de gamle og 3eren.

Problemet er simpelt, og det er tesen også: I actionmovies skal der ikke være sidehistorier, og alt for mange locationskift.

Hvis vi ser de bedste actionmovies, og ser på de gamle starwars film, så er der ikke mange sidehistorier eller locationskift. Ep 4 er jo utroligt simpel i sin opbygning, og godt nok skifter ep5 mellem to historier, men der er ikke mange locationskift. I Ep1 og Ep2 især, skiftes der locations konstant. I Ep2 rejser Obiwan rundt omkring, vi følger Anakin sammen med Padme, og de rejser frem og tilbage, så det bliver for meget. Ser vi på film som de store klassiske actionfilm såsom Die hard og Terminator er der også samme form for simple opbygning, og efter min mening er det lige præcis dét der går galt for Matrix 2 og 3.
Det betyder ikke at indholdet skal være simpelt, blot at actionfilm ikke bør blive for flagrende i deres konstruktioner, men bør skæres skarpt over meget få locationskift og allerhelst et handlingsspor.
Hvad sker der?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/06-05 13:35 
Svovlmunk>
Hyakotake>
Klap... nu... hesten!!! Det vigtigste ord i denne sammenhæng er "RYGTER"!

Hvad skal den udtalelse til for? Hele den her tråd handler jo om rygter :/

Jeg har også hørt rygterne, men hvad hjælper det at få BEKRÆFTET, at rygterne er i omløb? Det er jo totalt ligegyldig sladder-pladder-viden. Lad os vente til nogen kommer med en officiel udmelding med hårde fakta, i stedet for at sumpe rundt i latterlige gisninger.
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 02/06-05 14:41 
Nu var svaret jo også til Beano, som gerne ville høre, hvor vi havde hørt rygtet. Så jeg forstår ikke hvorfor i alverden du hidser dig op over sådan noget. Det er da dét, der er latterligt.
WonderboyWonderboySkrevet 02/06-05 21:47 
Hva det ikke noget om at der skulle komme nogle star wars tegnefilm det syndes jeg at jeg så i tv2 da de hva i cannes og interveiw af lucas.
I love monster land
SumezSumezSkrevet 02/06-05 22:01 
Tegnefilmene er kommet forlængst, og det kan vist alle fås på DVD nu. Serien hedder Clone Wars, og blev vist på Cartoon Network i USA. Tjek Axel Music.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Michael_Michael_Skrevet 02/06-05 22:14 
Også på Cartoon Network i Danmark. Først i småbidder og nu i hele afsnit.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 03/06-05 15:29 
http://www.starwars.com/clonewars/

Det er kun de første 20 afsnit, som er på DVD'en. De resterende udkommer først senere. De er i øvrigt KAnon (som i "officielle Lucas-godkendte historier")... foruden at være kaNON :-)
WehnerWehnerSkrevet 03/06-05 15:39 
Er det seriøst Johan? Mener du at de er gode? For så bliver jeg jo næsten nødt til at tjekke dem ud.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 03/06-05 16:41 
Hvis ikke du gør det frivilligt, må jeg jo tvinge dig! :-) (Jeg har DVD'en, så... you know...)
KilroyKilroySkrevet 03/06-05 16:43 
De er faktisk ganske udemærket. De forklarer meget angående begivenheder i Episode 3.
Kilroy Was Here
WehnerWehnerSkrevet 03/06-05 17:38 
Jamen så er jeg frisk!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
54 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig