X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Itagaki styrer alt?


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 19/08-04 22:53 
Quote fra Play Magazine i et inteview med Itagaki:

"Play: Are there any games or developers you particularly admire?

Itagaki: "Of course, there are other games I like to play, but I would not say I could not do a better job. Because I know I could do a better job of making any game that is out there. Personally, I like Pikmin 2. Again, if I were asked to do Pikmin 3, I could do a better job than Nintendo. But then if I do that, I can't just play for my personal enjoyment anymore. I want to have enough games outside of my own that I can enjoy playing without any distractions." "

Hahahah.. Han er en sjov fætter var! Fedt ego:/

-Val
Well crucify the insincere tonight...
OkottaOkottaSkrevet 19/08-04 23:37 
Han skal være mere end velkommen, til at prøve at lave en forrygende FPS.

Vi ved jo alle, at japanerne laver fantastiske first person shootere..
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ValkyrieValkyrieSkrevet 20/08-04 00:11 
Er han virkelig bedre end hele Nintendo som han siger?

Hvad har han egentlig lavet før DOA?:O
Well crucify the insincere tonight...
JmogJmogSkrevet 20/08-04 00:39 
Okotta>
Vi ved jo alle, at japanerne laver fantastiske first person shootere..

Ikke ligefrem det de er kendt for, men de har faktisk lavet ét enkelt som er rigtig godt. Breakdown er bestemt ikke for masserne, men når først man bliver bidt af det, er man fortabt.
OkottaOkottaSkrevet 20/08-04 00:53 
Breakdown er jo ikke en rigtig FPS'er - spillet er jo nærmest on rails, og man har ingen rigtig frihed i det.

Hvergang jeg ser det, så minder det mig om f.eks Virtua Cop.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OmenOmenSkrevet 20/08-04 08:01 
Ehhhh, hvor mange FPS titler har du spillet med egentlig frihed?!!!
Vote Ficus!
dRxLdRxLSkrevet 20/08-04 09:05 
Jeg har lige prøvet spillet Psi-Ops med nogle venner. Det spil virkede til at have en forholdsvis stor grad af frihed takket være Havoc2 fysik maskinen =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
3of193of19Skrevet 20/08-04 09:20, rettet 20/08-04 09:23 
Itakagi er en irriterende nar. OK, jeg sidder da også ofte og finder kritikpunkter i spil. Ting som, hvis jeg havde designet det, lavet anderledes. OK, hans spil er ikke ligefrem dårlige. Men at påstå at han er den bedste spildesigner i verden er kvalmende.
Lidt mere ydmyghed fra en fyr der fik mange af sine programrutiner til DoA foræret fra Yu Suzuki, tak!
OkottaOkottaSkrevet 20/08-04 10:40 
Omen>
Ehhhh, hvor mange FPS titler har du spillet med egentlig frihed?!!!

Frihed på den måde, at det ikke foregår nærmest on-rails = Alle rigtige FPS'ere.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
HeroldHeroldSkrevet 20/08-04 15:00 
Dem er der altså ikke så satans mange af, Thomas :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
OkottaOkottaSkrevet 20/08-04 15:49 
Jeg tror vi snakker forbi hinanden nu :-)

Når det er spillet som styrer spilleren, og ikke omvendt, så tangerer det seriøst noget on-rails skyderi.

Alt det jeg har set af Break Down, ligner et spil som helst vil være i stil med Virtua Cop / Time Crisis.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ValkyrieValkyrieSkrevet 27/02-05 12:50 
*Epic Valkyrie bump*

Hahaha:)

Mere bashing fra Itagaki. Namco og Tekken for mere bashing:o Han har et utroligt ego....:)

Han er lidt ligesom Eminem. Han har helt klart talent, men han lukker mere crap ud end nogen kan klare.

Itagaki 1up inteviewO_o
Well crucify the insincere tonight...
Bede-xBede-xSkrevet 08/06-07 02:55 
Itagaki kommer igen med arrogante og halvprovokerende udtalelser:

GI: Games like Code Cronos and Ninja Gaiden 2 have been sort of waiting in the wings for quite a while now. Do you think we’ll be hearing some announcements about those titles in 2007?

Itagaki: I’d like to show everybody some of the new stuff that we’ve been working on in the near future. The only problem with that is that when the other developers see what we’re doing, they’re going to lose all of their motivation to create any game in the same genre, because there’s no way they can beat it.

http://www.gameinformer.com/News/Story/200705/N07.0531.1640.29312.htm?Page=1
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/06-07 09:29 
Men han har jo nået sin grænse for hvor mange henchmen/followers han kan have, så han kan da ikke være så højlevel igen. :-)
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 08/06-07 14:22 
Bede-x>
Itagaki kommer igen med arrogante og halvprovokerende udtalelser:

I kan vel forhåbentlig godt tænke jer til, at det nok er lidt for sjov han siger sådanne ting? :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/06-07 14:47 
Så vidt jeg har hørt så ER han en arrogant skiderik. Så jeg tror bestemt han mener det. Desuden er det jo langt fra første gang han lukker sådan en gang l... ud.

Personligt bryder jeg mig slet ikke om de spil han spytter ud, og det har intet med hans udtagelser at gøre. DOA Beach Volleyball er nok det bedste han har lavet IMO :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/06-07 20:28 
Men helt ærligt der er sgu intet i samme genre der slår Ninja Gaiden.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/06-07 21:16, rettet 17/06-07 21:16 
Jeg kan ikke lige komme på noget der ligner men der er MANGE spil der er meget bedre end NG. Det er middelmådigt IMO, og det er totalt ulækkert så meget suppe der skal koges på den. Desuden er PS3 spillet ikke synligt flottere end Xbox spillet. Foruden HD selvfølgelig.
Spiller nu: Phantasy Star IV
RooneyRooneySkrevet 19/06-07 23:49 
Konsolkongen>
Desuden er PS3 spillet ikke synligt flottere end Xbox spillet.

Jeg ved ikke hvad du har røget, men det der er ikke engang i nærheden af at være sandt.

Har gennemført PS3 demoen et par gange nu - og har spillet Xbox udgaven indenfor de sidste par måneder - og det er helt tydeligt at Sigma er flottest.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/06-07 23:50 
Ok.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 19/06-07 23:51, rettet 19/06-07 23:56 
Fuldstændig enig(med både Rooney og B2P). Sigma ser super godt ud og man må være blind, hvis man ikke kan se forskel.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/06-07 23:59, rettet 20/06-07 00:31 
Jeg har ikke sagt at der ikke er forskel. Jeg har sagt at forskellen primært ligger i HD opløsningen. Nu startede jeg lige skidtet op på Xbox og det er da ganske vidst noget grimmere end jeg husker det. Men jeg vil stadig holde på at forskellen ikke er så stor. Den ligger nok i baggrundene da jeg ikke kan se den store forskel på figurene.*
Sigma er ikke nogen grafisk bedrift, der er f.eks. laaaang vej endnu til et spil som Virtua Fighter 5. Selvom Sigma er meget mere åbent synes jeg alligevel godt de kan sammenlignes, især når man tænker på hvor meget det spil skulle loade i den korte demo bane.

*Sådan var det også med DOA 4 vs. DOA 3. Ingen synlig forskel på karakterene, men baggrundene havde bestemt fået et løft.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 20/06-07 09:43 
Ninja Gaiden på Xbox var flot da det kom, og er stadig flot. Sigma har ikke meget mere at byde på. Som Konsolkongen siger, en højere opløsning og bedre detaljegrad, ting som primært kan tilskrives PS3'ens bedre ydeevne.
Selvfølgelig er Sigma flottere, men jeg synes egentlig heller ikke forskellen er slående. Ikke noget jeg ville købe spillet igen for.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RooneyRooneySkrevet 20/06-07 10:37 
På et godt SD TV ser Sigma utroligt lækkert ud - meget flottere end det gamle Xbox spil.

Forestiller mig at Sigma på et godt HD TV, ser fuldstændig, fabelagtigt fantastisk ud.

Og med det her mener jeg ikke, at den gamle Xbox version nu pludselig er grim; Den er stadig utrolig flot. Men prøv lige at sammenligne den første bane, på de to versioner - banen i Sigma demoen - med hinanden. Min - næsten - første tanke var, at et slør var trukket væk fra mine øjne...næsten...da jeg så Sigma første gang. Xbox versionen har aldrig haft de fuldstændigt vilde textures - lyset og frameraten gjorde istedet sit til at det ser lækkert ud - hvorimod tingene i Sigma nu ser fuldt textured ud + det flotte lys og de 60 fps stadig er der.

Seriøst - no contest.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
lightyear dklightyear dkSkrevet 20/06-07 11:59 
Det ser da bedre ud imo, men nok ikke noget der for mig til at spille det igen.

Spillede Originalen uden beheadings, så det var selvfølgelig også xtra fedt.

Hvornår får vi et "nyt" Ninja Gaiden?
are you CHICKEN?
SumezSumezSkrevet 20/06-07 13:38, rettet 20/06-07 13:39 
Jeg forstår ikke det bedårende ved Sigmas grafik. Ja, det kører i høj opløsning, der er detaljerede teksturer, og det kører i 60hz, men det gælder vel nærmest alle PS3-spil, fra Motorstorm til Rub' a Dub.

Meen, det er vist en gammel debat.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 20/06-07 13:58, rettet 20/06-07 13:59 
lightyear dk>
Hvornår får vi et "nyt" Ninja Gaiden?

Der kommer et til DS'en og rygterne går på, at det ikke varer længe, før Ninja Gaiden 2 bliver fremvist.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 20/06-07 14:21, rettet 20/06-07 14:21 
Så om fem års tid, kan vi vente et nyt Ninja Gaiden Trilogy? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig