X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spørgsmål vedr. PSO III


Svar
HardballerHardballerSkrevet 19/08-04 22:16 
Hey hey..
Kan huske et eller andet med at da jeg købte mit gamle PSO I & II af Konsolkongen, så skulle jeg bruge hans kode til at komme online med.. Eller noget i den stil..

Skal jeg også det hvis jeg køber PSO III af en som har været online en gang?? Og hvad er det nu jeg skal bruge den kode til, kan nemlig ikke helt huske det, bare at det var noget om det..
psychomantispsychomantisSkrevet 20/08-04 11:31, rettet 20/08-04 11:32 
Du kan bruge samme HL som du brugte til PSO I+II. Det vil sige du ikke skal bruge koden/brugernavn/password som hører til PSO III. Du skal bare indtaste det gamle brugernavn og password (det vil sige det du fik fra konsolkongen).
På den måde skal du også kun betale ét månedligt beløb selvom du kan være online med begge spil.
Og husk, at du også bare skal indtaste koden bag på PSO I+II manualen når du opretter PSO III, og ikke bruge den kode der følger med PSO III.
HardballerHardballerSkrevet 20/08-04 16:15 
Kan ikke huske konsolkongens pass, har også solgt det videre.. Kan vel oprette en ny PSO III???
psychomantispsychomantisSkrevet 21/08-04 14:08 
Klart, men hvis det er brugt skal du bruge vedkommendes brugernavn og password da han første gang gik online.
AndyAndySkrevet 21/08-04 16:59 
Han har tænkt sig at købe det af mig. Jeg har brugt mit PSO I+II kodeord og brugernavn til 3'eren.. kan han så ikke bare lave et nyt brugernavn og kodeord når han kun har Ep III?
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
psychomantispsychomantisSkrevet 21/08-04 17:26 
Jo da.
AndyAndySkrevet 21/08-04 17:38 
Godt^_^ så fik vi det på plads:P
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig