X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

System/Multi Selector


Svar
N-ZaneN-ZaneSkrevet 20/04-03 16:03 
Jeg har efterhånden så mange spillekonsoller og andet rod liggende, som gerne skulle tilsluttes mit fjernsyn!
Så jeg har kigget lidt efter en Multi-Selector...

Er der nogen der kan anbefale et bestemt mærke/type?
Den skal gerne køre med SCART-indgang og ikke KUN S-Video
I kick azz for the Lord!
AmbyAmbySkrevet 20/04-03 16:08, rettet 20/04-03 16:20 
Tror det var RJK der engang foreslog at bruge en SCART forlænger så du bare skiftede stik foran fjernsynet og ikke skal til at rode omme bagved.
På denne måde kan du have lige så mange konsoller du lyster og man risikerer ikke tab af kvalitet, som switchboxe nogen gange er gode til.

det lyder for mig som langt den bedste løsning..
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
N-ZaneN-ZaneSkrevet 20/04-03 16:18 
Det lyder jo som en glimrende idé!
Men så får jeg et problem med at smide lyden over på mit anlæg :(
I kick azz for the Lord!
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 20/04-03 16:25 
I EB games sælger de en Brooklyn Multi AV Selector for 149,-! Den har 3 indgange, både med RCA og Scart tilslutning og kan køre RGB, så det er ikke helt dårligt! :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
3of193of19Skrevet 20/04-03 16:26, rettet 20/04-03 16:27 
Jeg har en Scart switchbox fra Wolfsoft.
Den har jeg haft i snart et år og det var nok en af de bedste investitioner jeg har gjort i lang tid.
Ang stereo anlæg:
Der medfølger et Scart forbindelseskabel med RCA/chinch lydudgang. Bare en forlængerledning over i anlægget og færdig. Det er ikke en autoswitch (de stinker!). Billedet er bagsiden af boxen. Foran er der en kontakt man vælger konsol med.

Link...
NaieraNaieraSkrevet 20/04-03 16:32, rettet 20/04-03 16:38 
Azalon >
I EB games sælger de en Brooklyn Multi AV Selector for 149,-! Den har 3 indgange, både med RCA og Scart tilslutning og kan køre RGB, så det er ikke helt dårligt! :-)

Et ord kan beskrive den du snakker om: Dårlig.

Du får ikke andet, end noget der minder om Composite ud af den...

Jeg kan anbefale det samme som RJK. Jeg bruger selv en forlænger på 1.5 meter, og kvalitetstabet er minimalt. Med hensyn til lyd ud af anlægget, så får jeg den slags ud af fjernsynet. Man kunne jo altid smadre Scart forlængeren, og selv pille noget lyd ud (lignende har KTC gjort flere gange med Xbox RGB kabler).
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 20/04-03 16:36 
Ja, okay... Havde bare lige set en annonce....
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig