X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zelda Collector edition?


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 19/08-04 15:57 
Er der nogen der ved om det stadig er muligt at få fat i den disc?

Nintendo.dks tilbud sluttede for over et halvt år siden, men jeg hørte noget om at i USA sælger nogen butikker dem som om de var normale spil!

Er der nogen der har set eller hørt noget om hvor man kan købe den? Eller er det helt udelukket?:(

-Val
Well crucify the insincere tonight...
HardballerHardballerSkrevet 19/08-04 16:26 
Jeg har en i folie du kan købe..

Skriv besked, så aftaler vi videre :D
RuneSPRuneSPSkrevet 19/08-04 21:19 
Damnit, der skulle vel ikke være flere som har en til salg ;)?
PlaykidPlaykidSkrevet 19/08-04 21:26 
Jeg tror stadigt han her har en.

Her.
Spiller nu: Halo 3
KoludaKoludaSkrevet 19/08-04 21:51 
Ellers har jeg et eller 2 tilbage i folie også.
HardballerHardballerSkrevet 19/08-04 22:08 
I får bare min til samme pris som Koluda sælger sine til..

Gider sgu ikke konkurrere med ham :)
RuneSPRuneSPSkrevet 20/08-04 19:50 
Hvad er prisen så?
MarcusMarcusSkrevet 20/08-04 21:49 
Det vil jeg også gerne vide.
KoludaKoludaSkrevet 20/08-04 22:50 
100,- + porto.
JuggernautJuggernautSkrevet 20/08-04 23:10 
Et eller andet siger mig at en eller anden vil få en tilfældig henstilling for det her....:)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KoludaKoludaSkrevet 21/08-04 09:52 
Hmm, ved godt det er en Not For Resale..
Men den kan jo ikke købes nogle steder mere, og har ikke noget at bruge den til.

Den kostede jo 99,- + porto , så jeg taber faktisk på det , da den jo så har kostet mere end 1,- at sende...

Uanset hvad så er det en PAL version, og har kun US maskiner, så kan ikke bruge den til noget.
bootsbootsSkrevet 21/08-04 10:09 
Arh, hvis du købte den hos Nintendo.dk kostede den nu altså kun 99,- inkl. porto. De 99,- var faktisk fragtgebyret - disken var egentlig gratis...

- men når butikker - både fysiske og netbutikker - kan tage op til 499,- for disken, så er 100,- + porto vel ikke for meget. På QXL og andre auktioner skal man slippe væsentlig mere for at få fingre i disken....

Om jeg forstår hvordan butikker kan tillade sig at sælge disken for horrible priser, når den slet ikke må sælges. Jeg ved, at Nintendo.dk reagerede mod nogen af de første auktioner på QXL med vanvittige priser; men de gav hurtigt op, da disken dukkede op overalt til priser fra 275-500,-. Det var umuligt for dem at få fat i alle, og alt andet lige er det vel også udmærket reklame for Nintendo, at folk er parate til at betale så høje priser for en gratis disk...
RuneSPRuneSPSkrevet 21/08-04 11:07 
Koluda>
100,- + porto.

Vil gerne købe én til den pris, det er helt sikkert...
RJKRJKSkrevet 21/08-04 11:12 
Vi har været igennem det her før. Handel med promoer og des lige er ikke tilladt herinde. Tråd lukket.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig