X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nogen der bor i tønder?


Svar
KoludaKoludaSkrevet 18/08-04 17:35 
Har en i tønder der skylder mig nogle penge, eller sende mig den forstærker jeg har betalt for , for snart 3 uger siden...:(

Manden er helt sunket i jorden, og svarer ikke tilbage på mail´s mere....:(
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 18/08-04 18:10 
bastard!!
By the power of Grayskull!
JuggernautJuggernautSkrevet 18/08-04 18:23 
Hvis én herinde skulle bo i Tønder, hvad ville du så have at han skulle kunne gøre ved situationen?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CoreCoreSkrevet 18/08-04 18:38 
Lave dørfis med synderen... :D
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 18/08-04 18:47, rettet 18/08-04 19:32 
måske kunne han få en adresse så koluda kunne anmelde ham eller sælge glæden til Ha'erne..

[Edit] jeg kan ikke fatte at jeg stavede sælge forkert!!
By the power of Grayskull!
KoludaKoludaSkrevet 18/08-04 19:12 
Nemlig, kan ikke få hans adresse oplyste gennem banken, kun hans navn.

Og manden har åbentbart ikke telefon, da nummeroplysningen ikke har noget på ham...:(

Så eneste jeg ved om ham, er hans navn , og at han bruger Tønder Bank, har sikkert kørt rundt med en PG ZX-500 forstærker i bilen, og er Elvis Fan...

Kan jeg jo ikke melde ham til polititet på, og kan heller ikke ringe til ham jo...:(
HardballerHardballerSkrevet 18/08-04 19:21 
Har du snakket med ham over MSN?? Så skal jeg da gerne add'e ham og se hvad jeg kan få ud af ham..
KoludaKoludaSkrevet 18/08-04 19:24 
Ved faktisk ikke om han har MSN, men han vil sikkert heller ikke godkende mig..

cjacobsen@e-mail.dk
HardballerHardballerSkrevet 18/08-04 19:28 
oki doki.. prøver lige..
HardballerHardballerSkrevet 18/08-04 19:29 
Kan meddele at han desværre ikke har MSN..
DizzyDizzySkrevet 18/08-04 19:46 
Hvis du kender hans bankkonto kan politiet få fat i hans adresse, så du kan da godt melde ham til politiet. Det er jo tale om bedrageri.
Det er da altid et forsøg værd
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 18/08-04 19:50 
Dizzy>
Hvis du kender hans bankkonto kan politiet få fat i hans adresse, så du kan da godt melde ham til politiet. Det er jo tale om bedrageri.
Det er da altid et forsøg værd

Som Dizzy siger så er der tale om bedrageri! bare gå til politiet, de vil behandle det som en bedrageri sag .. hvis du kan bevise ar du har betalt de penge til ham og at du ikke har fået varen!...
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
solid snakesolid snakeSkrevet 18/08-04 20:04 
Dizzy>
Hvis du kender hans bankkonto kan politiet få fat i hans adresse, så du kan da godt melde ham til politiet. Det er jo tale om bedrageri.
Det er da altid et forsøg værd

Det kommer an på hvor stort beløbet er. Jeg er selv blevet snydt af en for 250kr da jeg havde overført pengene til hans konto, og hørte ikke mere fra ham.
Jeg sagde det til min bank.
Men det det ville Sydbanken ikke gøre noget ved.
Og de mente at beløbet var for lille til at Politiet ville gøre noget ved det.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
DizzyDizzySkrevet 18/08-04 20:14 
Jeg tror nu ikke et beløb kan blive for lille. Hvis jeg snyder Bilka for 250 kr for jeg en politisag på halsen, så det gælder vel også mellem private.
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
KoludaKoludaSkrevet 18/08-04 20:53 
Det er 2100,- og jeg kontakter politiet i morgen...

Jeg havde faktisk også tænkt mig at melde det, men ville prøve først at få fat i manden, og evt. kunne få han til at indse at det nemmeste for ham, nok var at sende forstærkeren eller returnere pengene..

Har prøvet banken, de kan kun trække dem tilbage med hans godkendelse, som jeg sikkert ikke får jo.
solid snakesolid snakeSkrevet 18/08-04 21:50 
Jeg ved ikke om det er korrekt, men jeg har hørt at man kan sige det var den forkerte konto man overførte penge til.
Også skulle man kunne få dem tilbage. Men det er som sagt ikke sikkert.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
KoludaKoludaSkrevet 18/08-04 21:56 
Kan man også , men kun inden for 1 uge...
og tog det mig jo faktisk at få komfimeret at pengene var modtaget, vidste han sikkert, siden det tog så langt tid.
dchangdchangSkrevet 18/08-04 22:42, rettet 18/08-04 22:44 
Har du hans navn eller?

EDIT: Hvis ja, kan han ikke slåes op på krak så?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
KoludaKoludaSkrevet 18/08-04 22:56 
Claus Jacobsen

Nope, kan ikke findes på Krak...
Men han har tønder bank, men det betyder ikke han bor i tønder jo...:(

Det eneste jeg har PT. men har fundet et par der har solgt noget til ham nu, måske kan de levere hans adresse...:)
TurricanTurricanSkrevet 19/08-04 09:07 
Tønder Bank har faktisk en afdelingsleder der hedder Claus Jacobsen.

Scroll lidt ned...
The Gods pause for a moment...
KoludaKoludaSkrevet 19/08-04 17:11 
Og det som han har oplyst til QXL tilhører sjovt nok ikke ham.
Men krak har heldigvis det rigtige...:)
HardballerHardballerSkrevet 19/08-04 17:15 
Hehe.. Pay him a visit :D
KoludaKoludaSkrevet 19/08-04 17:21 
Har nu fået min bank til at ringe til Tønder bank endnu engang , for at prøve at få lokket adressen til det kontonr. ud af dem.
KoludaKoludaSkrevet 19/08-04 17:30 
Har nu fået en del oplysninger fra Banken, og personen arbejder ikke i banken...

Men har nu hans Adresse, Mobilnummer og hjemmenummer (Hos kæresten) , men siger da tak for hjælpen og interessen...:)
TKTKSkrevet 19/08-04 19:42 
(Vi venter spændt på afslutingen) (=
HardballerHardballerSkrevet 19/08-04 19:43 
Slå ham nu ikke ihjel :)
TKTKSkrevet 19/08-04 19:46 
Hehe..ikk helt ihvertfald :p
KoludaKoludaSkrevet 19/08-04 19:49 
Har nu ringet 6 gange, til både mobil og hjemme nummer.
Ingen der tager telefonen....:(

Men skal nok holde jer updated..
TKTKSkrevet 19/08-04 19:50 
Hvis jeg nu havde bil så havde jeg kørt derned for dig..for bor i nærheden !

Han kan jo ikke slippe fra det...så forstår ikke hvorfor han ikke bare "melder" sig frem...tsk tsk!
HardballerHardballerSkrevet 19/08-04 19:58 
Hvis han ikke tager den efter nogle gange vil jeg da gerne prøve at ringe.. Bare for at se om han gider tage den..
KoludaKoludaSkrevet 19/08-04 19:59 
Har nu fået fat i hans samlever, den er pakket og hun lovede hun sender den til mig i morgen.
Han er ude at rejse og hun skulle sende den for ham, men det er altså ikke sket endnu...

Så ser ud til jeg alligevel får den. ( Håber jeg.. )
HardballerHardballerSkrevet 19/08-04 20:01 
Okay, det var da godt.. :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig