X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fahrenheit 9/11 - download hvor?


Svar
OkottaOkottaSkrevet 17/08-04 10:23 
Siden Michael Moore officielt har givet tilladelse til, at man henter Fahrenheit 9/11 via. internettet, så er jeg interesseret i at høre, hvor man i det hele taget kan hente den henne?

Fahrenheit trivia
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OvermindOvermindSkrevet 17/08-04 11:05 
Hvor har du hør det henne? har du et link?
You are not a Tanaka!!
dRxLdRxLSkrevet 17/08-04 11:06, rettet 17/08-04 11:09 
Den ligger selvfølgelig på suprnova (som jeg ikke har tænkt mig at give et kursus i) i bla. DVD rips kvalitet.

Når det er sagt så vil jeg hellere råde dig til at se den i en biograf med masser af lyd og andre mennesker omkring dig, det er en oplevelse der kun kan fåes nu og du kan altid se den på den lille skærm senere.

edit: det står i det link han gav.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 17/08-04 11:30 
Kunne godt tænke mig at se et link hvor MM giver denne tilladelse og ikke kun IMDB der nævner det...

Der står ikke noget på www.michaelmoore.com.
RJKRJKSkrevet 17/08-04 11:38 
Selvom Moore måtte mene dette, så sidder han altså ikke personligt på alle rettighederne til hans film. Det gør pågældende filmselskab.

Så lad være med at bryde vores regler vedrørende piratkopier, tak...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 17/08-04 11:38, rettet 17/08-04 11:40 
Spørgsmålet er også om Michael Moore overhovedet har lov til at give den tilladelse.
Selvom han har udtalt at han gerne vil have at folk gør det, er det ikke ensbetydende med at det er lovligt.
Der er jo nok en masse firmaer, producenter og whatever involveret.

EDIT: Nå, Rune kom et sekund i forvejen :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 17/08-04 11:51 
Jeg vil også gerne lige nævne at Moore giver 60% af indtægterne til godgørende formål (valgt af Disney desværre), jeg ved dog ikke om dette også gælder i Danmark.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SeventhSunSeventhSunSkrevet 17/08-04 12:57, rettet 17/08-04 12:59 
Her er et link hvor Michael Moore bliver spurgt om hans forhold til piratkopiering (af hans film):

Man skal have en Torrent client for at dl'e filmen.

Men som nævnt er det ikke noget han kan give "tilladelse" til.
Ligegyldigt hvad er det ulovligt at gøre.

Moore About Filesharing
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig