X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Månedlige amerikanske salgstal


Svar
SephirothSephirothSkrevet 17/08-04 09:10 
Hvorfor ikke...?

Juni 2004:

Pos. Title Publisher Umsatz USD * Verkaufte Einheiten *
---------------------------------------------------------------------------------------
1 SPIDER-MAN:THE MOVIE2 Activision 10,038,050 $ 205,575
2 DRIV3R Atari 7,041,583 $ 142,295
3 SHREK 2 Activision 5,432,124 $ 125,911
4 MVP BASEBALL 2004 Electronic Arts 4,7... Se hele indlægget
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
437 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 06/07-07 10:17, rettet 06/07-07 10:31 
MS har lige annonceret at de pr. 30 juni har udsendt lige under 12 millioner 360 konsoller totalt hvilket ligger lidt under deres oprindelige mål på 13-15 millioner.

Men annoncerede de ikke at de havde udsendt 10 millioner maskiner i januar?
Hvis det passer, så lyder 2 millioner på 6 måneder altså ikke af meget... eller er det noget jeg har misset?

"We missed 360 target - Moore"
Bede-xBede-xSkrevet 06/07-07 10:32, rettet 06/07-07 10:41 
Det er bestemt ikke meget. To grunde:

1: De ti millioner de havde udsendt var ikke alle blevet solgt.

Microsoft er - så langt som Xbox angår - et firma som overstocker forhandler kanalerne. De sender ikke bare det ud, der skal bruges, men mere til. I øjeblikket er de kun "in stock". Samtidigt har de i flere af de seneste kvartalsregnskaber, haft Xbox reperationer listet som en af deres allerstørste udgifter. Når man kombinerer de to fakts, er det meget tydeligt at se, at 360 defekter har været et problem for dem. Der er ingen, som har haft mere lyst til at løse det end Microsoft, for det rammer dem der, hvor det gør allermest ondt: Pengepungen. Det leder frem til grund to:

2: De var ved at rette hardwarefejl.

I stedet for at fylde forhandlerne op med mere end de skal bruge, har man nedtrappet 360 shipments indtil man bliver mere klar over, hvordan fejlraten skal gribes an.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Jack_DJack_DSkrevet 06/07-07 10:33 
Jow de meldte til CES i januar at de havde rundet de 10 mil., så 2 mil på 6 måneder må siges at være meget skuffende og viser vel tydeligt at interessen for Xbox360 er støt dalende.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Bede-xBede-xSkrevet 06/07-07 10:36 
Xboxens salgstal er lunkne. Den eneste grund til, at der ikke fokuseres på det, er at Sonys er endnu dårligere.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 06/07-07 10:44, rettet 06/07-07 10:45 
Det er ikke 360'ens salgstal så sår'n jeg pointerer for den sælger trods alt bedre end PS3 i USA (og Europa?).

Men mere den åbenlyse manipulering af salgstal som der er sket. Det er kendt at MS hårdt pumpede maskiner ud i butikkerne i Q4 2006 for kunstigt at nå deres mål på 10 millioner. Men at det var SÅ slemt og at det har ramt dem i nakken så hårdt, overraskede mig. Og hvem siger at salgsledet ikke stadig pumpes.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 06/07-07 10:47 
Ja, man taler jo ikke om trafikuheldet, hvor én person fik lidt knubs og ellers slap uden mén. Man taler om harmonikasammenstødet med 14 dræbte og 400 liter blod og afrevne lemmer fordelt på 3 kvadratkilometer :-)
Bede-xBede-xSkrevet 06/07-07 10:48, rettet 06/07-07 10:49 
Man må aldrig lytte til de tal MS(og for den sags skyld Sony)kommer med. Hellere kigge på forskellige andre mere uafhængige kilder, når man skal finde frem til, hvordan det går for den enkelte producent.

Ivørigt er der ikke tale om nogen speciel bemærkelsesværdig eller ny manipuleringsmetode. MS og Sony har gjort det i årevis.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Jack_DJack_DSkrevet 06/07-07 10:58 
Bede-x>
Xboxens salgstal er lunkne. Den eneste grund til, at der ikke fokuseres på det, er at Sonys er endnu dårligere.

Ja, men hvor PS3 trods alt har meget tilgode (prisnedsættelse, de store titler mv), så er der ikke meget som Xbox360 kan ryste op med. Prisen er allerede nu nede i et leje hvor du stort set får den kastet i nakken, den har været ude i lang tid, der er masser af gode spi, men alligevel rykker salget ikke.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Bede-xBede-xSkrevet 06/07-07 11:03, rettet 06/07-07 11:13 
Jeg er faktisk enig. Microsofts situation er bestemt ikke rosenrød. Ligesom Sony har de også deres problemer.

Det bliver meget spændende at følge PS3s salgstal, hvis den får en nedsættelse i næste uge. For alt hvad vi ved, kunne den begynde at ligge over 360 uge efter uge. Katastrofen er først indtruffet for Sony, hvis den ikke sælger efter nedsættelsen, for så har de ikke mange kort tilbage på hånden. Så må de vente på redning i form af software eller stigende Blu-Ray efterspørgsel.

Indtil videre er ingenting afgjort.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HyakotakeHyakotakeSkrevet 06/07-07 11:09 
Få den kastet i nakken? 2700,-?
BeanoBeanoSkrevet 06/07-07 11:10 
Bede-x>
Ivørigt er der ikke tale om nogen speciel bemærkelsesværdig eller ny manipuleringsmetode. MS og Sony har gjort det i årevis.

Sikkert - kan bare ikke erindre noget så slemt som dette eksempel :)

Mht. 360 salget, så er jeg ret overbevist om at Halo 3 nok skal sælge mange maskiner for dem. Hvis Halo 3 ikke kan, så har MS ihvertfald et problem ;)
Bede-xBede-xSkrevet 06/07-07 11:12 
Beano>
Sikkert - kan bare ikke erindre noget så slemt som dette eksempel :)

Well... Sony kan jo godt lide at snakke om tallet 5.5 millioner, når de skal snakke om PS3. Der er selvfølgelig tale om shipped :)

Og ja, hvis Halo 3 ikke antænder 360'erens salg, så har Microsoft et alvorligt problem, som jeg har svært ved at se, hvordan de skal løse.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Jack_DJack_DSkrevet 06/07-07 11:17, rettet 06/07-07 11:29 
Bede-x>
Det bliver meget spændende at følge PS3s salgstal, hvis den får en nedsættelse i næste uge. For alt hvad vi ved, kunne den begynde at ligge over 360 uge efter uge. Katastrofen er først indtruffet for Sony, hvis den ikke sælger efter nedsættelsen, for så har de ikke mange kort tilbage. Så må de vente på redning i form af software eller stigende Blu-Ray efterspørgsel.

Jeg ville nu ikke forvente mig et meget større salg som følge af den omtalte prisnedsættelse, så at kalde det katastrofe vil være at skyde langt over målet. Det der imo skal til, er software og først når de store titler på kommer banen vil man kunne vurdere om det står så galt til som nogen vil gøre det til.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 06/07-07 11:18, rettet 06/07-07 11:30 
Bede-x>
Beano>
Sikkert - kan bare ikke erindre noget så slemt som dette eksempel :)

Well... Sony kan jo godt lide at snakke om tallet 5.5 millioner, når de skal snakke om PS3. Der er selvfølgelig tale om shipped :)

Ja, men det er måden de hele tiden har opgjort det på, så det kan vel ikke komme som nogen overraskelse?
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Bede-xBede-xSkrevet 06/07-07 11:20, rettet 06/07-07 11:22 
Jack_D>
Det er imo skal til er software

Så er det jo heldigt, at de har et ganske fornuftigt line-up. Om det så er nok til at slå Nintendo og Microsoft, skal blive spændende at følge med i.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 06/07-07 11:51, rettet 06/07-07 11:52 
Bede-x>
Well... Sony kan jo godt lide at snakke om tallet 5.5 millioner, når de skal snakke om PS3. Der er selvfølgelig tale om shipped :)

Men Sony har ikke annonceret tal på 5 millioner og så ½ år efter annonceret 6 millioner (eller noget lignende med PS2/PSP). Deri ligger pointen - ikke at det er shippet eller reelt solgt, men at det første tal var over-bloated.
BeanoBeanoSkrevet 06/07-07 12:17 
Bede-x>
Nu tyder det på, at der er et prisfald på vej til PS3:

Skal vi begynde at lave væddemål om hvor mange minutter det tager MS at svare igen med en 360 prisnedsættelse? ;)
RooneyRooneySkrevet 06/07-07 12:20 
Tror ikke MS skærer meget af prisen - et par hundrede kroner max, tror jeg.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HyakotakeHyakotakeSkrevet 06/07-07 13:28 
Det væddemål er der nok ikke mange der vil tage... omend prisnedsættelsen som Rooney siger nok ikke bliver tilsvarende PS3 med $100.
BeanoBeanoSkrevet 06/07-07 13:34 
Tror jeg skam heller ikke.. vil skyde på omkring $50 ;)
fumfumSkrevet 06/07-07 13:39 
Sat ned ?

Eurogamer
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
BeanoBeanoSkrevet 06/07-07 13:48 
Det skal de jo sige... det kaldes en "non-denial denial" :)
Bede-xBede-xSkrevet 07/07-07 06:01, rettet 07/07-07 06:30 
Beano>
Deri ligger pointen - ikke at det er shippet eller reelt solgt, men at det første tal var over-bloated.

Jeg er slet ikke med. For mig er det nøjagtig det samme, men jeg har på fornemmelsen, at du snakker om noget andet...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 07/07-07 07:29 
Kan da godt prøve igen... MS er kort sagt taget med bukserne nede mht. at pumpe maskiner ud til forhandlerne i så stor grad for at nå 2006 målet hvilket har givet bagslag så deres tal efterfølgende kun er steget 2 millioner på 6 måneder. Noget jeg ikke kan huske Sony har gjort, som du antydede.

At det de begge angiver udsendt antal og ikke solgt, ved vi alle - det er der jo intet nyt i ;)
Bede-xBede-xSkrevet 07/07-07 07:54, rettet 07/07-07 07:56 
Beano>
Noget jeg ikke kan huske Sony har gjort, som du antydede.

De gør da nøjagtig det samme. Først sender de mere ud, end der skal bruges og derefter går der noget tid, før der kommer nye maskiner.

Det var da derfor, de skar ned på PS3 produktionen:

http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=5770&Itemid=2

Der var simpelthen nok i forretningerne. Jeg kan ikke se nogen forskel overhovedet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 07/07-07 08:04 
Du taler uden om.

Det er slet ikke det samme - Hvornår har Sony annonceret et højt "shiped" tal hvilket 6 måneder senere har betydet at deres tal kun er steget er marginalt?

Det er da tydeligt at de har skulle nå et 2006 mål overfor aktionærerne som nu har ramt dem i nakken.

Jeg påstår slet ikke at Sony heller ikke pumper så mange maskiner ud til forhandlere som muligt (det har de altid gjort), men det er perioden og den lave stigning jeg pointerer.
Bede-xBede-xSkrevet 07/07-07 08:07, rettet 07/07-07 08:08 
Beano>
Hvornår har Sony annonceret et højt "shiped" tal hvilket 6 måneder senere har betydet at deres tal kun er steget er marginalt?

Var det efter marts, de sagde 5.5 millioner maskiner shipped(kan ikke huske den nøjagtige dato)? Dengang havde de solgt omkring 3 millioner. Derefter kommer det frem, at de har skåret tilbage på produktionen, fordi der er nok i forretningerne.

Det er da nøjagtig det samme. Først sender man et højt antal ud. De efterfølgende måneder falder ens shipmentrate så.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 07/07-07 08:12, rettet 07/07-07 08:18 
Uddybelse: Sony annoncerer 31 marts, at de har shipped 5.5 millioner maksiner. De udkom i midten af november. Dvs 5.5 millioner maskiner til fire en halv månded på markedet. Spørgsmålet er så nu: Tror vi, at Sony shipper yderligere 5.5 millioner maskiner over de efterfølgende fire en halv måned efter marts? Dvs at de midt i august skal annoncere, at de har shipped 11 millioner maskiner.

I og med at de skar ned på produktionen og deres slagstal ikke er i nærheden af de 5.5 millioner, tror jeg roligt, at vi kan svare nej. Sony shipper ikke lige så meget i den efterfølgende periode. Det er nøjagtig det samme.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 07/07-07 08:19, rettet 07/07-07 08:25 
Bede-x>
Var det efter marts, de sagde 5.5 millioner maskiner shipped(kan ikke huske den nøjagtige dato)? Dengang havde de solgt omkring 3 millioner. Derefter kommer det frem, at de har skåret tilbage på produktionen, fordi der er nok i forretningerne.

Det er da nøjagtig det samme. Først sender man et højt antal ud. De efterfølgende måneder falder ens shipmentrate så.

PS3: 5.5 millioner var SHIPPED, 3 millioner SOLGT (ikke officielt tal)
Xbox 360: 10 millioner SHIPPED, 12 millioner SHIPPED

Dvs IKKE det samme.
BeanoBeanoSkrevet 07/07-07 08:24 
Bede-x>
Uddybelse: Sony annoncerer 31 marts, at de har shipped 5.5 millioner maksiner. De udkom i midten af november. Dvs 5.5 millioner maskiner til fire en halv månded på markedet. Spørgsmålet er så nu: Tror vi, at Sony shipper yderligere 5.5 millioner maskiner over de efterfølgende fire en halv måned efter marts? Dvs at de midt i august skal annoncere, at de har shipped 11 millioner maskiner.

Nej, men jeg forventer en stigning i shipped antallet som mere realistik reflekterer det som er solgt mellemtiden.
For jeg vil påstå at Xbox 360 har solgt mere end 2 millioner enheder på de 6 måneder.
Det håber jeg ihvertfald for MS for ellers har de et problem.
Bede-xBede-xSkrevet 07/07-07 08:25, rettet 07/07-07 08:26 
Huh? De tre millioner er jo ikke et tal, du får fra Sony. Du kan da også liste, hvor meget MS har solgt i perioden, men det er jo ikke det, vi snakker om...

MS overstocker: Sender mere ud, end der skal bruges. MS: "vi har shipped 10 millioner". Seks måneder senere: "vi har shipped 2 millioner ekstra".

Sony overstocker: Sender mere ud, end der skal bruges. Sony: "Vi har shipped 5.5 millioner". Seks måneder senere. Forventet svar: " vi har ikke shipped særligt meget ekstra".

Hvor er forskellen?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 07/07-07 08:31, rettet 07/07-07 08:35 
Bede-x>
Hvor er forskellen?

Forskellen er at MS shipped stigning er lavere end det som salget (forhåbentligt) reelt er.

Igen: udfra shipped tal kunne det lyde som om de kun har solgt 2 millioner enheder ekstra, hvilket jeg tvivler på de har da de vist sælger ganske fornuftigt.

Lad os se hvilke shipped tal Sony annoncerer over de næste måneder, men tvivler på det om 4-5 måneder annoncerer at de har shipped 6.5 millioner :)
Bede-xBede-xSkrevet 07/07-07 08:39, rettet 07/07-07 08:50 
Beano>
Forskellen er at MS shipped stigning er lavere end det som det (forhåbentligt) reelt er.

Det er jo fordi, at der stadig er usolgte maskiner på butikshylderne. Nøjagtig ligesom der er ved Sony. Sony havde heller ikke solgt 5.5 millioner til forbrugerne og derfor, falder deres shipments i de efterfølgende måneder. Hvilket er grunden til, at de sætter PS3 produktionen ned.

Beano>
Lad os se hvilke shipped tal Sony annoncerer over de næste måneder, men tvivler på det om 4-5 måneder annoncerer at de har shipped 6.5 millioner :)

De skal jo heller ikke annoncere det om 4-5 måneder. I midten af august skal de have shipped 11 millioner maskiner, hvis de skal holde samme shipmentrate, som i starten, hvilket var 5.5 millioner på fire en halv måned!

Jeg er da overbevist om, at Sony ikke vil have shipped mere end omtrent to millioner ekstra i midten af august, siden de annoncerede de oprindelige 5.5 millioner.

Det giver jo sig selv. De har skåret ned på produktionen og de første 5.5 millioner maskiner, er ikke solgt endnu.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 07/07-07 08:55, rettet 07/07-07 08:56 
Bede-x>
De skal jo heller ikke annoncere det om 4-5 månderer. I midten af august skal de have shipped 11 millioner maskiner, hvis de skal holde samme shipmentrate, som i starten, hvilket var 5.5 millioner på fire en halv måned!

5.5 millioner PS3 maskiner på 4 måneder var primært launch maskiner så der er da ingen der forventer at de har shipper tilsvarende antal maskiner i de efterfølgende 4½ måneder - specielt ikke med det lave US/JAP salg taget i betragtning.

Men skal vi ikke se hvilke shipped tal som Sony faktisk kommer med, men jeg forventer en stigning på mere end 20% stiging efter 6 måneder (dvs. om ca. 4-5 måneder).
Bede-xBede-xSkrevet 07/07-07 09:01, rettet 07/07-07 09:24 
For det første er det ikke om 4-5 måneder. Det er næsten NU(midten af august). De shippede 5.5 på de første fire en halv måned og det er selvfølgelig inklusiv launchperioder.

Derefter kommer det frem, at de skærer ned på PS3 produktionen. Hvor meget kan vi forvente, at de vil have shipped efter en tilsvarende periode, som den første? Jeg vil gætte på meget mindre. Ligesom Microsoft.

Iøvrigt kan du ikke snakke om procenttal. Det giver jo sig selv, da maskinerne har forskellig installbase. Du siger, at 12 millioner er en stigning på 20% procent i forhold til 10 millioner. En lille stigning. Men man skal jo ikke kigge på, hvad stigningen er i forhold til den samlede installbase, men på hvad den er i forhold til, hvad de shippede sidste kvartal(evt samme tid sidste år).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 07/07-07 09:30, rettet 07/07-07 09:32 
Bede-x>
For det første er det ikke om 4-5 måneder. Det er næste NU(midten af august). De shippede 5.5 på de første fire en halv måned og det er selvfølgelig inklusiv launchperioder.

Jeg checkede lige op på det... de 5.5 millioner shipped var for Sony's regnskabsår 2006 (sluttede 31. marts 2007). Dvs. den næste 6 måneder periode slutter 30 sept 2007. Så om små 3 måneder kan vi sammenligne med Sony's shipped tal ;)

http://compoundsemiconductor.net/articles/news/11/6/30/1


Bede-x>
... men på hvad den er i forhold til hvad de shipped sidste kvartal(evt samme tid sidste år).

Det har du nok ret i :)

Man kunne dog nok forvente at Q1+Q2 salg i 2007 ville være højere end Q1+Q2 2006 da der var knaphed på 360 maskiner i starten af 2006 og spiludbudet i 2007 er betydeligt bedre.

Men om shipped stigningen bør være 20% (som var et slaw på tasken) eller mere, er egentligt ikke så vigtigt, min oprindelige pointe var bare at den lille stigning i shipped kunne få det til at lyde som om at deres salg var betydeligt lavere end det i virkeligheden er.

Jeg har ikke set nogen estimater på reelt salg for Xbox 360 (har du læst/hørt noget nogen steder?), men mit gæt er at der er solgt betydeligt mere end 2 millioner de sidste 6 måneder.

Anyway, jeg skal nok holde her da jeg har udpenslet min pointe flere gange, og fair nok hvis du mener jeg tager fejl - men vi kommer nok ikke meget videre ;)
Bede-xBede-xSkrevet 07/07-07 09:44, rettet 07/07-07 09:47 
Beano>
Så om små 3 måneder kan vi sammenligne med Sony's shipped tal ;)

Hvis du venter tre måneder, er der tale om en længere periode end den sidste. På 4.5 måneder nåede de 5.5 millioner. Hvad når de, de efterfølgende 4.5 måneder? Noget mindre.

Og selv hvis du fraregner launchtallene(+ fx de to første uger derefter), kommer de ikke i nærheden af det tal i midten af august.

Så skal de da i alle fald overstocke for vildt ;)

Man kunne dog nok forvente at Q1+Q2 salg i 2007 ville være højere end Q1+Q2 2006 da der var knaphed på 360 maskiner i starten af 2006 og spiludbudet i 2007 er betydeligt bedre.

Men det er jo så der, Microsofts problem ligger. De kan ikke rigtigt få salget til at antænde. Selv med billigere pris og bedre spil.

Tror at de går og håber på, at det sker her til jul med de stærke titler, de har på vej.

min oprindelige pointe var bare at den lille stigning i shipped kunne få det til at lyde som om at deres salg var betydeligt lavere en det i virkeligheden er.

Vi får jo tal fra andre steder end Microsoft og Sony. Og ingen af de tal er specielt imponerende. Det er Nintendos show i øjeblikket.

(har du læst/hørt noget nogen steder?)

Ikke noget andet end de tal, vi poster i diverse tråde.

men mit gæt er at der er solgt betydeligt mere end 2 millioner de sidste 6 måneder.

Microsoft sælger pt omkring 10000 om måneden i japan + 155000 i USA. Dertil kommer så EU salget.

Sony sælger pt ca 40000 i japan om måneden og omkring 80000 i USA. Igen + EU salget.

Det bliver altså ikke til mange i alt om måneden for nogen af dem.

Anyway, jeg skal nok holde her da jeg har udpenslet min pointe flere gange, og fair nok hvis du mener jeg tager fejl - men vi kommer nok ikke meget videre ;)

Det tror jeg heller ikke, men hyggeligt nok med en lille morgendiskussion ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 07/07-07 10:16 
Bede-x>
Hvis du venter tre måneder, er der tale om en længere periode end den sidste. På 4.5 måneder nåede de 5.5 millioner. Hvad når de, de efterfølgende 4.5 måneder? Noget mindre.

Ok, så har vi vist talt forbi hinanden - jeg snakkede om de 6 måneder som var samme periode om MS tallene ;)


Bede-x>
Tror at de går og håber på, at det sker her til jul med de stærke titler, de har på vej.

Ja, tror også deres forhåbninger bliver indfriet - de har ihvertfald nogle rigtigt stærke titler på vej til resten af året.. og så er der det der Hæjlå 3 ;)
Bede-xBede-xSkrevet 07/07-07 11:05, rettet 07/07-07 11:07 
Beano>
Ok, så har vi vist talt forbi hinanden

Lol. Synes jeg har snakket om det(argumentet)lige siden starten.

Så er vi måske enige? Hvis ikke, så fred være med det :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 07/07-07 11:14 
Faktisk skrev jeg 6 måneder lige fra starten og gentagne gange siden, men skidt pyt ;)
Bede-xBede-xSkrevet 07/07-07 11:15, rettet 07/07-07 11:17 
Og jeg skrev fire en halv fra starten ;)

Ikke at det egentlig rykker ved pointen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 07/07-07 11:20 
Nej egentligt ikke ;)
Bede-xBede-xSkrevet 20/07-07 11:02, rettet 20/07-07 11:29 
Microsofts Entertainment & Devices Division poster store tab. En del af det skyldes den udvidede garanti på 360.:

http://biz.gamedaily.com/industry/feature/?id=16869

Salgstal fra Canada(juni) mens vi venter på de amerikanske:

Wii- 53K
DS-46K
PS2-21K
PSP- 18K
360-13.5K
GBA- 8.8K
PS3-6.5K

http://uk.gamespot.com/news/6175362.html?part=rss&tag=gs_news&subj=6175362
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SephirothSephirothSkrevet 20/07-07 11:27 
De amerikanske tal skulle komme på mandag.

Nintendomination i Canada!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Bede-xBede-xSkrevet 20/07-07 11:28 
Nintendomination ALLE steder.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 20/07-07 11:29 
Nye US tal...

DS : 97,404
Wii : 76,394
PSP: 50,890
PS2 : 43,406
PS3 : 41,005
360 : 35,084
GBA : 14,451
GC : 1,864
XB : 11

Ikke overraskende mht. PS3, men det bliver så spændende at se tallene i de næste par uger/måneder og om det falder tilbage igen.

Kilde
Bede-xBede-xSkrevet 20/07-07 11:31, rettet 20/07-07 11:33 
Det er VGChartz GÆT, Beano. Ikke officielle tal.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 20/07-07 11:35, rettet 20/07-07 11:38 
Øh ok... kender ikke sitet, faldt bare over et link til dem.

EDIT: Men hvis deres tal gæt så er det da nogle ret specifikke tal de skriver?
RooneyRooneySkrevet 20/07-07 11:42 
Bede-x>
Det er VGChartz GÆT, Beano. Ikke officielle tal.

Når jeg kigger på det chart, så står der ikke noget om et gæt noglesteder.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 20/07-07 11:43, rettet 20/07-07 12:39 
Der bliver ikke udgivet ugentlige amerikanske tal. VGchartz er ikke officielle tal. De gætter hver uge på tallene og har ofte mere end de 10% fejlmarginer, som en dygtig analytiker ville kunne holde sig indenfor.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
437 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig