X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Købt dreamcast, mangler tips til spil


Svar
mauricemauriceSkrevet 17/08-04 00:38 
Har lige købt en dreamcast hos hr. Wagner og vil høre om der er nogen der har tips til gode games på dc'en! hvilke skal jeg købe osv.
Får Sega rally 2 med til den, men er mest til party games (flere spillere samtidig)og adventure og aner ikke hvad der findes.

4 år siden jeg ejede en dc, så glæder mig til at se en igen.... *overhappily smiley*

ps. nogen der også ved om Shenmue 2 findes på engelsk??

mau
JmogJmogSkrevet 17/08-04 01:08 
Samba De Amigo er jo oplagt, når du siger party games. Det kan dog godt blive lidt pebret for maracas. Omkring 800-1000 hvis de skal være originale. Har dog hørt om folk med uoriginale som var tilfredse.

Powerstone-spillene er også gode og har du ikke PS2 eller Gamecube, så skal du i hvert fald have Rez til DC'en.

Skies of Arcadia skulle efter sigende være dårligere i de konverterede udgivelser, så det oprindelige DC spil kan anbefales.
Le RoofLe RoofSkrevet 17/08-04 01:36, rettet 17/08-04 10:01 
maurice>
ps. nogen der også ved om Shenmue 2 findes på engelsk??

Det findes på PAL som er den eneste engelske udgave (engelsk tekst, japansk tale). Det kom kun til Xbox'en i USA...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
SumezSumezSkrevet 17/08-04 10:45 
Er det gode, danske ord "spil" fuldstændig uddødt? :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 17/08-04 11:00 
Det der bidrog så ikke synderligt til diskussionen, Sumez :/

Jeg elsker selv at spille Virtua Tennis, Jet Set Radio, Chu Chu Rocket, Super Puzzle Fighter 2 og Zero Gunner 2 på min DC. Men der er selvfølgelig mange flere fede spil til maskinen.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 17/08-04 11:11 
Jamen, så vil jeg bidrage med en af de utallige tidligere tråde om emnet:

http://www.playright.dk/forumemne.php?id=385&sort=0&start=0
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DenverDenverSkrevet 17/08-04 11:17, rettet 17/08-04 11:18 
Det klart bedste flerplayerspil til dreamcast er efter min mening virtua tennis 2.
dRxLdRxLSkrevet 17/08-04 11:22 
I så tilfælde er det jo forunderligt at vi er nogle der mener at 1'eren er langt bedre og mere afbalancert ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HankyHankySkrevet 17/08-04 12:40 
Vil mene at man også bør eje Sonic Adventure 1 & 2
samt Soul Calibur :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
nerosnerosSkrevet 17/08-04 12:57 
Shenmue 2 findes på engelsk jeg har det!!

Der er også mange gode sportsspil! NBA 2k2, NFL 2k2, NHL 2k2 og 90 minutes et fodboldspil.

Akuriga som ligner lidt en efterfølger til Rediant Silvergun. Mega fedt spil!! Propellerarena, Daytona 2001, Test Drive Le mans, Metropolis Street Racer og så synes jeg faktisk også at Ready to Rumble spillende er ganske glimrende!! Men man kan jo blive ved!
Bashful Neophyte
RJKRJKSkrevet 17/08-04 13:02 
Ikaruga...

Propeller Arena findes ikke i nogen lovlig udgave, da spillet aldrig er blevet udgivet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
nerosnerosSkrevet 17/08-04 13:46 
Ikaruga - Sorry!
Bashful Neophyte
Danny SallingDanny SallingSkrevet 17/08-04 14:25 
Af multiplayer games kan bomberman også andbefales
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
DenverDenverSkrevet 17/08-04 14:40 
dRxL>
I så tilfælde er det jo forunderligt at vi er nogle der mener at 1'eren er langt bedre og mere afbalancert ;-)

Jeg synes personligt at 2´eren er lettere at gå til mht. styringen og det at ramme bolden rigtigt. Det er grunden til at jeg synes det er det bedste til multiplayer.
mauricemauriceSkrevet 17/08-04 14:43 
Nerosretro>
Shenmue 2 findes på engelsk jeg har det!!

Lyder godt, dvs. at de taler engelsk i spillet?

TIl alle de andre besvarelser, THANKS A LOT!!!!! Sgu pænt af jer at gide skrive nogle spil ned som jeg kunne få brug for. :) kudos

Det lyder som nogle gode spil allesammen, så nu skal der købes løs! Sonic, der jo er maskinens maskot, bliver jeg nok nødt til at eje, selvom det nok mest er to'eren der indeholder bedste multiplayerdel! :)

Fandt en side om dreamcastspil her: IGN der er mange reviews og billeder. hvis folk kender til flere må i da gerne grifle et par stykker ned...

tak igen

mau

DC reviews
SumezSumezSkrevet 17/08-04 14:48, rettet 17/08-04 19:03 
De taler engelsk i Xbox-udgaven af Shenmue 2.
I Dreamcast-udgaven taler de gudskelov japansk!
De engelske stemmer er FORFÆRDELIGE. Med mindre du er helt vild efter engelske stemmer, vil du nok foretrække Dreamcast-udgaven med japanske stemmer.

Der er vist ikke multiplayer i nogle af Sonic-spillene til Dreamcast.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Le RoofLe RoofSkrevet 17/08-04 15:17 
Nerosretro>
Shenmue 2 findes på engelsk jeg har det!!

maurice>
Lyder godt, dvs. at de taler engelsk i spillet?

Det var dog utroligt som jeg føler mig ignoreret idag...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
Danny SallingDanny SallingSkrevet 17/08-04 15:50, rettet 17/08-04 15:51 
Ja i mit PAL Shenmue 2 til DC taler de altså også gook sprog
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
HankyHankySkrevet 17/08-04 16:01 
Sumez>
Der er vist ikke multiplayer i nogle af Sonic-spillene til Dreamcast.

Det er der rent faktisk i 2'eren
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 17/08-04 16:09 
Og Sonic Shufle ;-) *lol*
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
mauricemauriceSkrevet 17/08-04 17:06 
Le Roof>
Nerosretro>
Shenmue 2 findes på engelsk jeg har det!!

maurice>
Lyder godt, dvs. at de taler engelsk i spillet?

Det var dog utroligt som jeg føler mig ignoreret idag...

Sry Le Roof, den overså jeg..... men japansk tale og engelsk tekst er også fint for mig! Det var vidst også noget med at Shenmue 1 var forfærdelig dårlig på engelsk alligevel!!
SumezSumezSkrevet 17/08-04 19:01 
Skuespillet er i hvert fald helt til rotterne. Det er det så vidt jeg hører også i Xbox-udgaven af 2'eren.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
mauricemauriceSkrevet 18/08-04 20:50 
Sumez>
Skuespillet er i hvert fald helt til rotterne. Det er det så vidt jeg hører også i Xbox-udgaven af 2'eren.

Ja for filen, jeg var ude hos en kammerat og se shenmue 2 på engelsk...... ydrk!!!
Har lige erhvervet det på japansk med engelsk tekst og det er fileme nice!!! lige så flot på dc som xbox synes jeg...... bedre farver på dc, men selvfølgelig har boxen en fordel med textures!!
NaieraNaieraSkrevet 18/08-04 21:32 
Og gigantisk og ulideligt slowdown på DC...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 19/08-04 20:39 
Har ikke spillet Shenmue 2 så meget men jeg har da oplevet slowdown i en rimelig grad der ved springvandet, er der andre stedder der er lige så slemt som der?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
HulleHulleSkrevet 19/08-04 23:10 
Du bør IMO ikke købe Sonic 2 blot på grund af multiplayer, så godt er det altså ikke. I det hele taget er Sonic Adventure 2 et ringe spil..
Sonic Adventure, det holder i singleplayer :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig