X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rally sport challenge er det så godt???


Svar
HaugeHaugeSkrevet 19/04-03 19:19 
Jeg har tænkt på at købe rally sport challenge.. jeg har hørt så meget godt om det..
er det virkelig så godt som de siger???
I am just killing for fun, not for money!
PapandPapandSkrevet 19/04-03 19:30 
Colin McRae 3 er efter min mening bedre...
Jeg fortrækker også V-Rally 3, da det er noget mere realistisk.. Dog er Rally sport challenge stadig et ganske udmærket spil.. Hvis du kan lide rally med et pift arkade følelse, er Rally sport challenge det oplagte valg..
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
APHAPHSkrevet 19/04-03 19:30 
hvis du et til spil, der slet intet gameplay har, så er Rallisport lige noget for dig :/

spillet lever kun højt på dets grafiske kvalitetet, men følelesen af at køre bil er slet ikke tilstæde...hvis du leder efter et bilspil, så køb Toca Race Driver
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 19/04-03 19:52 
Jeg synes bestemt at RSC er et godt spil, da der er en meget god fartfornemmelse kombineret med hurtigt gameplay. At spillet kun lever højt på sin udemærkede grafik er jeg uenig i, da jeg specielt synes at følelsen af de forskellige underlag (vibrationen i controlleren) er meget vellykket, og dermed mener jeg også der er en meget god fornemmelse af at fræse derudaf. Det er selvfølgelig ikke specielt realistisk, men hvornår er dette også blevet et must, for at spillet skulle være et køb værd. Kan du godt lide arcaderæs pakket ind i en lækker visuel overflade synes jeg bestemt at du skulle kigge nærmere på det. Det koster vist også kun 250 - et platinium series?
I win, you loose
NaieraNaieraSkrevet 19/04-03 19:55 
Enig med Rövsnaps, RSC er et fremragende spil, ligemeget om det er realistisk eller ej. Det er sjovt at spille, nemt at gå til, og så' det flot.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 19/04-03 19:56, rettet 19/04-03 19:57 
I multiplay er RSC en klar vinder!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KTCKTCSkrevet 19/04-03 23:04 
Jeg er enig med de positive kommentarer.

Realisme er ikke altid fedt i spil. Colin McRae 3 keder mig f.eks. vildt meget, hvor RalliSport Challenge får mig helt op at ringe.

Er du til hurtig arcade racing, så er RalliSport klart en vinder. Lidt ala den følelse jeg fik, da jeg spillede Sega Rally 2 i sin tid.

Jeg har prøvet Colin McRae 3, RalliSport Challenge, Project Gotham, Burnout, Crash, Crazy Taxi 3 og Sega GT 2002 til Xboxen, og jeg vil give RalliSport førstepladsen for fedeste gameplay (især i multiplayer)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ComradeComradeSkrevet 20/04-03 11:24 
DeluxScan >
I multiplay er RSC en klar vinder!

Er ganske enig der!

Det eneste jeg savner i spillet er, at man kan smadre bilerne mere end bare lygterne, men det er nu heller ikke altafgørende i et spil :)

Helt klart de 260,- kr. værd, som det jo koster i Classics serien!
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
ValkyrieValkyrieSkrevet 20/04-03 11:41 
..... Jeg må sige jeg bedre kan lide Project Gotham Racing, men ellers er Ralliesport Challnage en klar vinder;)

Har også lige fikset nogen reviews frem til dig:O

MSN games 5/6: http://games.msn.dk/pgs/docs/reviewItem_dk.asp?icn=32665&pi=32652

Boomtown 4/5: http://boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=37571

Gamereactor 90%: http://www.gamereactor.net/anmeld/SWAnmeld.asp?SWAnmeldID=1310

Håber det kan hjælpe dig:)
Well crucify the insincere tonight...
KTCKTCSkrevet 20/04-03 11:52 
MSBS >
Det eneste jeg savner i spillet er, at man kan smadre bilerne mere end bare lygterne, men det er nu heller ikke altafgørende i et spil :)

Vi er enige om at man ikke kan krølle bilerne totalt, men ruderne kan da smadres og der er da også mindre buler.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ComradeComradeSkrevet 20/04-03 12:33 
Ja, men det er ingen ting i forhold til TOCA ;)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
DeluxScanDeluxScanSkrevet 20/04-03 12:51 
MSBS >
Det eneste jeg savner i spillet er, at man kan smadre bilerne mere end bare lygterne, men det er nu heller ikke altafgørende i et spil :)

Ja, det ville selvfølgelig være sjovere med lidt federe skader, men der jo stadig lidt små skader - det er godt nok for mig.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 20/04-03 14:06 
Public EnemY >
..... Jeg må sige jeg bedre kan lide Project Gotham Racing, men ellers er Ralliesport Challnage en klar vinder;)

Helt enig. PGR er Xboxens bedste bilspil.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dRxLdRxLSkrevet 20/04-03 14:26 
Du kan købe mit Ralli Sport Challenge for 200,- inklusiv forsendelse.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HaugeHaugeSkrevet 20/04-03 19:13 
jeg har set på public enemy´s links og det ser meget overbevisende ud, så jeg tror sq jeg køber det..
I am just killing for fun, not for money!
PriestPriestSkrevet 21/04-03 23:17, rettet 21/04-03 23:17 
Måske jeg skulle tage mig sammen og få spillet pakket ud. Det var et af de to spil, som jeg fik "gratis" fra Microsoft. Det andet spil var DOA3. Heller ikke det spil er pakket ud endnu.
NaieraNaieraSkrevet 21/04-03 23:28 
Jeg fik de samme to spil. DOA3 er noget juks, sælg det hellere... Men RSC er godt :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
enfenenfenSkrevet 21/04-03 23:30 
Jeg holder nu til at DOA3 er godt, men sådan er vi alle sammen så forskellige :)
What is the Matrix?
PlaykidPlaykidSkrevet 21/04-03 23:34 
Lige for at tilføje en kommentar til emnet.

Selv er jeg også mest til RSC, grafikken er fed og jeg kan specielt god lide farfornemmelsen som bla. RQvsnapz nævnte.

CMR3 er slet ikke mig. Spillet er efter min mening alt for realistisk, hvilket keder mig til døde. Jeg prøvede spillet en god weekend sammen med nogle kammerater. Kammeraten der ejer spillet er selvfølgelig helt vild med det da han er meget glad for realistiske bilspil.
Jeg må da også indrømme at jeg finder skadesfunktionen meget imponerende og yderst vigtigt i et spil som CMR3. Nemlig heller lave et spil så realistisk som muligt på alle tænkelige måder, end at undlade ting som man måske ikke lige kunne se vigtigheden i.
Jeg kan godt være enig i at man burde kunne smadre bilerne end del mere i RSC, men jeg synes ikke det er en udpræget nødvendighed, før eller siden ville man nok vænne sig til ødelæggelserne på bilen.
Jeg er i hvertfald mest til RSC...
Spiller nu: Halo 3
KTCKTCSkrevet 22/04-03 00:35 
Jeg synes også RSC er mere realistisk end CMR3, når man kigger på andre ting i grafikken, hvor især RSC's baner er imponerende flotte og levende. CMR3 er direkte grimt flere steder, synes jeg...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig