X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Saturn Samurai Shodown 3?


Svar
nerosnerosSkrevet 16/08-04 14:24 
Kan man spille Samurai Shodown 3 på sin Sega Saturn hvis man har en 4-1 adapter? Jeg ved nemlig man skal have de her såkaldt spincards til den slags spil, eller skal man have en 5-1 adapter? Har nemlig lige set spillet ret billigt på ebay!!
Bashful Neophyte
NaieraNaieraSkrevet 16/08-04 14:41 
Spinecards har absolut intet at gøre med, om det kan køre på din maskine, eller ej. Det er "bare" af betydning for samlere, der gerne vil have en komplet udgave af spillet.

Om du kan køre spillet, kommer an på hvad for en RAM-udvidelse der sidder i din 4 i 1-adapter. Så vidt jeg husker skal de fleste SNK-konverteringer have 1MB RAM for overhovedet at virke, eller virke ordentligt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
nerosnerosSkrevet 16/08-04 14:46 
Okay så er jeg med! Jamen så skulle det da vist virke for min adapter har ihvertfald en 1MB RAM så mon ikke det skulle være iorden. Er der nogle som måske har spillet til sin Saturn?
Bashful Neophyte
msxtrdmsxtrdSkrevet 16/08-04 19:08 
Jo, jeg har. Kræver RAM ihverfald. Ellers er grafikken ganske ok.
Le RoofLe RoofSkrevet 16/08-04 21:28 
Naiera>
Så vidt jeg husker skal de fleste SNK-konverteringer have 1MB RAM for overhovedet at virke, eller virke ordentligt.

Brugte mit 4MB RAM cartdrige fra X-men vs. Street Fighter, til at spille Metal Slug for nogle måneder siden. Det virkede skam uden de mindste problemer :)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
NaieraNaieraSkrevet 16/08-04 21:30, rettet 16/08-04 21:32 
Det er meget vel, men det er et faktum at f.eks. KOF '95 enten ikke virker, eller har mange fejl når man bruger 4MB RAM i stedet for 1. Præcis hvad der sker kan jeg ikke huske, men det er bestemt ikke tilrådeligt, efter hvad jeg har læst. KOF '97, som jeg har, virker dog upåklageligt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig