X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fable m. bonus-dvd


Svar
CronossCronossSkrevet 15/08-04 23:48 
Jeg SKAL have Fable med den bonus-dvd, så jeg er nødt til at bestille fra et af de hjemmesider som Lionhead og Big Blue Box har lavet en aftale med.

Af dem kender jeg kun EBGames, men det ser ikke ud til at de sender til Danmark med denne preorder. Så er der kun Gamestop tilbage af steder som ser bare nogenlunde respektable ud, og derfor kommer så her mit spørgsmål:

Er Gamestop et godt sted at handle spil? Det ser meget dyrt ud (49$ for spillet, 25$ for forsendelse), og derfor er det også væsentligt om man bliver nuppet i tolden.
Bede-xBede-xSkrevet 16/08-04 10:13 
Hvad er der på den bonus dvd?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
CronossCronossSkrevet 16/08-04 12:07 
En dokumentar om spillet, plus demoer fra Sudeki og en række andre spil. Plus interviews med forskellige folk fra udviklerteamet.
Bede-xBede-xSkrevet 16/08-04 13:10 
Men kommer bonus dvd'en ikke i DK?

Eller er det bare fordi, at du ikke kan vente og vil have spillet så hurtigt som muligt?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
CronossCronossSkrevet 16/08-04 13:17 
Begge dele :p

Jeg tror kun at den kommer i US.
OkottaOkottaSkrevet 16/08-04 13:41 
Fable er et engelsk udviklet spil - jeg vil næsten vædde på, at bonus disken også kommer i PAL udgaven.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
CronossCronossSkrevet 16/08-04 14:01 
Ved jeg, men ifølge Big Blue Box´s pressemeddelelse omkring udgivelse d. 14 september, står der at de har lavet en aftale med en række butikker, heriblandt EBGames og Gamestop, omkring bonus-dvd´en. Den vil kun kunne fåes ved at bestille fra een af disse butikker, og vil blive sendt i d. 14 september.

Eftersom den europæiske dato er d. 3 oktober, regner jeg ikke med at den kommer herhjemme - og derudover gider jeg ikke vente tre uger på spillet.
CronossCronossSkrevet 31/08-04 19:09 
Jeg KAN ikke finde et sted hvor man kan preorder Fable til Danmark. Det er seriøst noget crap.

Så jeg spørger jer igen: Kender i et sted hvor det rent faktisk kan lade sig gøre? Jeg har set Chips&Bits, men de er ekstremt dyre og jeg stoler ikke helt på dem.

Keep in mind at jeg forlængst har droppet at få limited edition...
HulleHulleSkrevet 01/09-04 10:26, rettet 01/09-04 10:32 
Du kan preorder på www.dvdcrave.com. Jeg fik en cupon med så man sparede x antal kroner, men da jeg lige har formateret er den gået tabt. Nogen andre der har fået den mail?

Edit: Ahh, du skal ha' US. Så hjælper crave jo ikke så meget..

Edit 2: Fandt kuponen på deres hjemmeside. Spillet koster 343 danske kroner, og så trækker de 5 australske $ fra den pris.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
CronossCronossSkrevet 01/09-04 17:47 
Da jeg så dit svart, blev jeg først glad. Nu hader jeg dig ;)

Jeg tror ikke at det kan fåes nogle steder... Er der nogen som har erfaring med Chips&Bits?
KeenKeenSkrevet 01/09-04 21:16, rettet 01/09-04 21:16 
Jeg har set det til 32.99£ hos Gameplay.com, de plejer at sende til danmark
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig