X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Red Alert 1 på WinXp?


Svar
XiwanaXiwanaSkrevet 15/08-04 19:02 
Hejsa..
Jeg ville bare høre, om der er nogle der ved, om C&C: Red Alert 1 virker på XP.
[inspirational quote here]
FanboyFanboySkrevet 15/08-04 19:46 
Hvorfor skulle det ikke det? Godt nok var der ikke noget der hed WinXP den gang, men det burde da virke.
KakarotKakarotSkrevet 15/08-04 19:50 
Ja, det kan det godt... Du ska bare bruge Hjælp&Support i Winxp, og så under spil/"Køre ældre programmer under Windows XP",så skulle det virke.. :)
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
TLTLSkrevet 01/02-07 21:53 
Jeg har lige et tillægs spørgsmål til dette emne... Er det muligt at spille det klassiske Red Alert over nettet? Eller bare ved brug af et lokalt netværk. Det ser kun ud til at det understøtter Dial up modem?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
KTCKTCSkrevet 01/02-07 23:20 
Det er i hvert fald muligt at vælge "Internet Game" i Red Alert fra "The First Decade" opsamlingspakken.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JinkJinkSkrevet 02/02-07 00:02 
Jeg mener ikke at Red Alert 1 kan spilles på xp. Prøvede selv engang, og det var med hjælp fra google, og fik det ikke til at virke.
KTCKTCSkrevet 02/02-07 00:43 
Igen, det er fikset i "The First Decade" pakken, så alle spillene fungerer i Windows XP :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JmogJmogSkrevet 02/02-07 04:36 
Den oprindelige udgivelse virkede fint under Win2000, så der burde ikke være noget i vejen for at køre det under XP.

Har du prøvet det i compatibility mode? (under "properties" på .exe-filen).
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig