X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Retro-flip


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 14/08-04 10:52 
Jeg har i de sidste par timer brugt lidt tid på at spille Galaga 88 og Gradius. Begge til PCE. Og jeg må sige at det var en meget dejlig oplevelse at kunne blive smidt lidt tilbage i tiden og næsten nyde lugten af grillmad :)
Men men men... Jeg synes at have nået et punkt hvor jeg ligesom må prioritere hvad der skal spilles på og derfor går jeg og overvejer at sælge min Super Grafx og istedet lade mine penge gå til AES og senere MVS eller Supergun. NeoGeo gør bare et eller andet ved én som er svært at forklare. Man skal nok prøve at eje en før man kan forstå det.
Er der andre der kan følge mig bare en lille smule i det jeg skriver her eller er jeg fuldstændig åndssvag? ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 14/08-04 22:50 
Du skal nok vælge enten MVS eller AES.
Hvis først du køber en AES, har du alligevel ikke penge til en MVS. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 15/08-04 00:12 
Jeg har Aes og nyder det i fulde drag. Og kæresten har rykket lidt på brynene over de penge der er gået til dette formål. Og det er selvom det ikke er de dyre titler....

Samtidig har jeg også har lagt mærke til at en del er gået fra Aes til Mvs netop pga pengene der ligger i det og der vil jeg sikkert også ende, men det bliver ikke før jeg får et hus med kælder.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig