X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Arcade Controller?


Svar
Wombat HarnishWombat HarnishSkrevet 13/08-04 22:54 
Jeg har lige fået MAME på min XBOX og vil usandsynlig gerne have fat i et arcadejoypad til skidtet... men jeg kan ikke rigtigt finde et her i europa der er til at komme til for menneske penge... er der nogle af jer der kender et sted hvor man kan finde sådan noget... er villig til at give op til 500 kr inkl fragt og helst her fra europa da jeg har lidt skidte erfaringer med transport tiden fra andre verdensdele...
Good, Bad... I'am The Guy With The Gun
ComradeComradeSkrevet 13/08-04 22:56, rettet 13/08-04 22:58 
Vil måske gerne sælge mit Gamester Arcadejoystick, hvis du skulle være interesseret. Hvad vil du give?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
WehnerWehnerSkrevet 14/08-04 00:51 
Gamester sticks er glimrende. Du kan få to for omkring 500,- Det har været oppe at vende før, så prøv at søge. Mener KTC i sin tid postede links til et sted i UK, hvor jeg købte mine.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 14/08-04 12:27 
Køb hellere noget Hori har lavet, og så en converter som f.eks. Dreamboxen. Gamester-tingene er noget fis i forhold til et Dreamcast eller Namco stick, og Horis sticks er i samme klasse som de to sidstnævnte. Der er ingen der siger, at det behøver at være det nye og dyreste, bare noget andet end det fra Gamester...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ComradeComradeSkrevet 14/08-04 15:40 
Det fra Gamester er skam ganske udmærket og er lavet robust samt sidder godt fast på bordet.
Gamester er ikke noget fis ...
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
NaieraNaieraSkrevet 14/08-04 15:50 
Du har vist ikke prøvet noget bedre. Jeg synes det føles som et stykke skrøbeligt legetøj. Hvis du virkelig snakker om det hertil linkede Gamester stick, så mangler du altså at prøve noget der er bedre.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 14/08-04 15:56 
Skrøbeligt er det i hvert fald ikke. Og til prisen er det et røverkøb. Kan se, at det er blevet endnu billigere siden jeg købte.

Men selvfølgelig findes der endnu bedre sticks. Gamester er dog også ret godt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ComradeComradeSkrevet 14/08-04 16:12 
Ja det er den arcade controller, og ja jeg synes stadig den er god. I forhold til hvad den koster får man et kanon godt arcade stick, med gode knapper og er robust. Jeg har prøvet andre arcade sticks, jeg er ikke ekspert, men synes altså ikke de er, i de fleste tilfælde, den høje pris værd.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
KeenKeenSkrevet 14/08-04 21:21, rettet 14/08-04 21:21 
jeg har også et gamester arcadestick til salg sammen med Capcom Vs. SNK 2 hvis det har interresse...

Link...
Wombat HarnishWombat HarnishSkrevet 17/08-04 17:06 
tak for rådene... det skal være kvalitets joystick da det primært skal bruges i festligt lag over en omgang track & field, så det bliver brugt max... vil tage et kig på namco-sticks og så dreambox konverter... mange tak...
Good, Bad... I'am The Guy With The Gun
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig