X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Den Blå Avis


Svar Sortering
RJKRJKSkrevet 12/08-04 13:56 
Jeg har mere eller mindre boykottet Den Blå Avis siden de gik over til, at man skal betale mindst kr. 12,- for at få kontaktoplysningerne på bare en enkelt annonce. Jeg er for mikrobetaling og alting, men kr. 12,- for at få at vide at en vare er solgt eller lignende - det er over rimelighedens grænse.

Det er så bare lidt trist, når man egentligt godt ville bruge en enkelt annonce...

Er der mon nogen herinde der har et fast abonnement, køber avisen eller et eller andet andet, så jeg kan få kontaktoplysningerne uden at betale pågældende beløb, som jeg nægter af princip? Man får adgang til flere annoncer, når man køber, men det skal jeg jo ikke bruge til noget...

For the record er det et tomt arcadekabinet til arcademuseet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HankyHankySkrevet 12/08-04 14:03 
Er det avisen som gælder fra idag eller fra sidste uge?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BlossomBlossomSkrevet 12/08-04 14:04 
Det er også helt vanvittigt....

Jeg synes også det er for vildt at man skal betale 7 kr for at rykke en annonce ind i avisen, gennem nettet.

Hvis man ringer ind, er det godt nok gratis, men så er der tit både fejl i annoncens udformning og stavefejl...
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
RJKRJKSkrevet 12/08-04 14:06 
Hanky>
Er det avisen som gælder fra idag eller fra sidste uge?

Den står til 12/8, så jeg går ud fra, at det er fra denne uge.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 12/08-04 14:07 
Blossom>
Jeg synes også det er for vildt at man skal betale 7 kr for at rykke en annonce ind i avisen, gennem nettet.

Vildt, det vidste jeg ikke. Så er det hermed et komplet boykot...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
yokanabsteryokanabsterSkrevet 12/08-04 14:08, rettet 12/08-04 14:10 
Wow, det er godt nok en vild pris. Ærgeligt, da jeg ellers har brugt avisen et par gange om året. Magten ( at hæve prisen ) er åbenbart steget dem til hovedet :/

Edit: Og der er ingen gode gratis alternativer, vel? Gul&Gratis?
soon the world will be one big computer
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/08-04 14:10 
Siden man kun kan betale midst 30 kr ad gangen, burde jeg ha hmmm... ca 18kr til goe.
Så hvis du sender et link med annoncen så kan jeg undersøge det for dig.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 12/08-04 14:10 
RJK>
Den står til 12/8, så jeg går ud fra, at det er fra denne uge.

Okay, min fatter plejer altid at købe den samme dag, så
jeg skal da nok lige kigge efter annoncen.
Du kan få svar engang kl.16.00
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RJKRJKSkrevet 12/08-04 14:13 
Tak.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
King ChaosKing ChaosSkrevet 12/08-04 14:35 

Vildt, det vidste jeg ikke. Så er det hermed et komplet boykot...


LOL! Før var det okay at låne en andens account, men nu er målet fuldt eller hva'?! :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 12/08-04 14:36 
Er det i øvrigt ikke "en boykot"?
RJKRJKSkrevet 12/08-04 14:51 
King Chaos>
LOL! Før var det okay at låne en andens account, men nu er målet fuldt eller hva'?! :)

Næeh, det er stadig i orden.

Før var det okay at jeg stadig selv oprettede annoncer. Det er det så heller ikke mere ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
LindpindLindpindSkrevet 12/08-04 15:40 
der er jo en "naturlig" forklaring på hvorfor de tar' penge :P
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 12/08-04 16:05 
jeg plejer at sætte et billede ind af min email adresse og mit tlf.
MEn det er åndsvagt så meget det koster... mon ikke de kunne nøjdes med reklamepengene?
By the power of Grayskull!
The DaneThe DaneSkrevet 12/08-04 16:17, rettet 12/08-04 16:18 
Siden hvornår er det blevet til 12,- kr? Det kan da ikke være mere end to uger siden, da jeg næsten lige har brugt det. Eller er det kun avisen vi taler om her?

Ellers vil jeg give ret i, at 12,- er for meget for den smule information. De 7,- for en annonce er så en anden sag.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
RJKRJKSkrevet 12/08-04 16:28 
Det er et par uger siden.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 12/08-04 16:52 
det koster 7 for at lave en annonce i avisen og 12 for at se information på hjemmesiden.. jeg brugte den funktion for 14 dages tid siden til den pris.
By the power of Grayskull!
HardballerHardballerSkrevet 12/08-04 17:03 
Sygt.. Kan huske det kostede like 2,- engang :O Syntes det var vildt da den steg til 4,-
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 12/08-04 17:07 
thowse damm fat´Cats in Washington! *indsæt sur smiley med hævet næve*
By the power of Grayskull!
MrCaseMrCaseSkrevet 12/08-04 17:45 
Seriously! 12 Kroner for at se ens information i en indrykket annonce! ...så får jeg sgu da aldrig solgt de ting jeg har sat i... hvad er det for noget juks!
Have you considered sucking less?
kooikkooikSkrevet 12/08-04 20:12 
Køb dog et abbonment på 249 kr, hvor man får både avisen samt alle annoncer i 13 uger. Det kan klart betale sig.
RJKRJKSkrevet 12/08-04 20:32 
Hvordan er det billigere end kr. 12...? ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
kooikkooikSkrevet 12/08-04 22:28 
Gang det op på længere sigt. Du får jo også avisen tilsendt hver uge
RJKRJKSkrevet 12/08-04 22:34 
Det kommer jo an på, hvor meget man skal bruge det...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dchangdchangSkrevet 12/08-04 22:46 
Uanset om 249 kr er billigt for 13 ugers avis og annoncer i forhold til hvad man ellers kan få, så vil jeg stadigvæk ikke bruge det. De 12 kr er stadig bondefangeri for en annonce. Selv da det kostede 4 kr syntes jeg stadig at det var dyrt. Næsten halvdelen af gangene, er de ting man er ude efter jo solgt.

Så totalt boykot herfra også!
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/06-14 20:39, rettet 22/06-14 00:31 
Har en spilpakke tilsalg, hvis i lyster...

Edit:
Har byttet noget væk af det, så den er ikke længere aktiv.

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig