X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ninja Gaiden på Very Hard


Svar
enfenenfenSkrevet 09/08-04 12:44 
Ja, så kom jeg igennem på Very Hard og det må siges af være en del sværere end Normal. Man vender sig selvfølgelig til den stigende sværhedsgrad, men der var stadig en masse steder, hvor jeg fik set "Continue YES or NO" :) - Ret irriterende at være tæt på og så lige blive fanget og miste alt energi i en combo.

De normale fjender er blevet sværere og blocker meget mere.

De fleste af bosserne har fået nye tricks, som de syntes de skulle bruge imod mig. Udover det så er de bare blevet sværere at slå. De tager mere energi, når de rammer og der forsvinder mindre energi fra dem, når man selv rammer. Den sværeste boss på Very Hard er nok Alma( første form), som jeg egentligt ikke fandt så svær på Normal. Når hun kaster søjler efter en, så kommer det vist 6-8 denne gang og hun benytter sig mere af sine homing-missiles, som der også kommer mange flere af på en gang. Får hun fat i én med sin tractorbeam, så forsvinder næsten alt ens energi. Sådan er det faktisk med alle bosserne. Hvis de får fat med deres "special", så er det stort set game over. Den nemmeste boss er Tentacle. Den sidste boss kom jeg igennem i første forsøg, men brugte dog en Talisman.

Alt i alt en fed oplevelse igen.

Jeg prøvede for sjovt at starte op igen på normal med mit "successive play" save fra første gennemspilning. Jeg spillede frem til Boss 3, men det er altså blevet alt for nemt nu på den sværhedsgrad, så det gad jeg ikke :)

Er der andre, som har præsteret det samme og hvordan var Jeres oplevelse?

Det skal siges, at min playtime, som kommer frem til sidst var 13:51, men mit save, som tager den reelle tid, siger 42:01. Jeg døde selvfølgelig mange gange, men genstartede også tit, da jeg meget gerne ville beholde mine talismænd til senere brug. Jeg var dog også tilbage og kæmpe i de samme rum mange gange, for at få mere essence, da elexirs, talismænd m.m. er blevet dyrere.
What is the Matrix?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig