X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Resident Evil - nu med et budget


Svar
OkottaOkottaSkrevet 09/08-04 11:50 
Det ser ud til at Resident Evil: Apocalypse rent faktisk har et pænt budget denne gang, så nu tyder det på, at der rent faktisk *sker* noget i filmen.

Og så er det fedt at Nemesis er med! Smukt!

Check traileren.

Resi: Apocalypse
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
seebergseebergSkrevet 09/08-04 15:53 
OMFG! Det der.... Det, det, det er jo godt! Det ser jo fantastisk ud, og så er "Jill" med... lækkert ;P
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
dRxLdRxLSkrevet 09/08-04 16:14 
"Rating: non stop violence, language and some nudity"

Hvad mere kan man ønske sig? ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
PlaykidPlaykidSkrevet 09/08-04 16:34 
Jeg ved ikke helt hvad jeg føler for filmen ved at have set traileren. På den ene side er der noget jeg godt kan lide ved den, tilgengæld synes jeg også den virker plat på et eller andet plan.
Jeg forventer ikke man kan lave filmene som spillene, men det virker lidt for actionpræget IMO.
Spiller nu: Halo 3
seebergseebergSkrevet 09/08-04 16:58 
Hvis de skulle lave filmen/filmene lige efter spillene, ville de jo nok blive ret kedelige. Synes det der ser ud til at være en heldig løsning.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
OkottaOkottaSkrevet 09/08-04 17:19 
dRxL>
"Rating: non stop violence, language and some nudity"

Hvad mere kan man ønske sig? ;-)

Ah ja - en R rating er altid god :-)

Men man kan altid ønske sig et unrated cut på DVD ;-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PlaykidPlaykidSkrevet 09/08-04 17:41 
Seeberg>
Hvis de skulle lave filmen/filmene lige efter spillene, ville de jo nok blive ret kedelige. Synes det der ser ud til at være en heldig løsning.

Sikkert rigtigt, men stadigt for meget action IMO :)
Spiller nu: Halo 3
OkottaOkottaSkrevet 09/08-04 18:08 
En trailer bliver jo altid klippet sammen med en masse action i - det er helt normalt.

Mon ikke selve filmen også indeholder suspense; Det er jo noget af det Resi spillene lever på.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PlaykidPlaykidSkrevet 09/08-04 18:26 
Ved jeg ikke.
Under alle omstændigheder, skulle jeg alligevel ind og se filmen.
Tror bare jeg vil bebømme den der så.
Spiller nu: Halo 3
KakarotKakarotSkrevet 09/08-04 21:55 
Ser fed nu ud.. :)
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
HeroldHeroldSkrevet 10/08-04 13:00 
Jeg ville også gerne have en smule mere suspense end det der vises i traileren, men hey - er der levende døde, er jeg klar! :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig