X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Det fede rpg-spil.. endelig


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 04/08-04 13:38 
jeg snakker selvfølgelig om "tales of symphonia"

Det ligner jo lige det som cuben har brug for, og man kan tilmed spille 4 helt uden gba's .. fantastisk, se scuare, man kan godt hvis man vil.

Er der andre end mig som tænder på det her spil? hvis man ser bort fra det tvivlsomme design, og den elendige musik når man kæmper... resten ser topdollar ud :-) hvad mener i?

nogen som ved hvornår det udkommer her?
For The Love Of The Game
CronossCronossSkrevet 04/08-04 14:53 
Det er faktisk virkeligt godt.

Kampsystemet er fedt hvis man kunne lide Tales of Phantasia (Som i mine øjne er genialt). Historien er god, og spillet flyder generelt rigtigt godt.

Jeg kan ikke huske hvornår det udkommer herhjemme, men det er ikke voldsomt dyrt at hente fra USA - og det er klart pengene værd!
jaesjaesSkrevet 04/08-04 14:53, rettet 04/08-04 14:54 
Det er sat til 4. kvartal i år. Det er udkommet i USA og Japan.

Synes også det virker interssant, og overvejer at købe det sammen med en Freeloader :)

http://www.playright.dk/forumemne.php?id=1046#13738

EDIT: Cronoss, din... bisse.
ValkyrieValkyrieSkrevet 04/08-04 18:05 
Jeg har hørt ok gode ting omkring det, med intet fancy!

http://www.gamespot.com/gamecube/rpg/talesofphantasia/index.html?tag=mp_num1

http://cube.ign.com/articles/528/528400p1.html

Men det ser godt nok godt ud på sin egen måde. Ville Square ikke lave flere GC spIL?

-Val
Well crucify the insincere tonight...
gammagammaSkrevet 04/08-04 21:51 
Darknon>
og man kan tilmed spille 4 helt uden gba's .. fantastisk, se scuare, man kan godt hvis man vil.




Der står da at man kun kan være 1
KalicolaKalicolaSkrevet 05/08-04 09:04 
bare rolig.. man KAN være 4 på én gang.
For The Love Of The Game
IqonIqonSkrevet 05/08-04 12:25 
Jeg har netop fået gennemført det for to dage siden (54 timer tog det), og jeg synes bestemt også det er et ganske fint RPG. Historien er meget større og dybere, end den først ser ud til at være - herligt :) Kampsystemet er fint, men jeg synes det mangler lidt taktiske elementer i forhold til de turbaserede RPG'er, men det kan selvfølgelig være fordi jeg stort set kun valgte at styre Lloyd (hovedpersonen i spillet), som ikke kan noget magi, men kun kan slå og udføre diverse comboes (som også fungerer fint nok), mens jeg lod de andre figurer gøre dét, jeg havde indstillet dem til at gøre. Man har nemlig rimeligt mange muligheder for at bestemme, hvilket mønster de skal følge i kampene. Jeg er sikker på det er hamrende sjovt i multiplayer, i kampene i hvert fald, for jeg ved ikke lige hvor sjovt det for de andre personer at skulle sidde og kigge på at én farer rundt i byer og dungeons, og kun kan deltage når der er en kamp.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
SumezSumezSkrevet 05/08-04 12:32 
Det er sikkert sjovere end at spille multiplayer i Final Fantasy, og det har jeg alligevel haft det ganske sjovt med.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 05/08-04 17:02 
Øv, jeg var så sikker, på at det er turbaseret, at jeg ikke har undersøgt det nærmere. Nå, men når det engang bliver billigt, skal det da købes...
SumezSumezSkrevet 05/08-04 18:09 
Alle spillene i Tales-serien, er vist actionbaserede.
Som Iqon hentyder til, er der dog klart mere taktik/præg af turbaserede spil i dem, når man begynder at bruge meget magi, ligesom i Seiken Densetsu spillene.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig