X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Import Doom 3


Svar
RonaldoRonaldoSkrevet 01/08-04 18:34 
Spillet er allerede ude i butikkerne flere steder i USA, men jeg skal vente til d. 13?

Hvor kan man nemmest importere spillet fra?
OkottaOkottaSkrevet 01/08-04 18:49 
Plejer Betafon ikke tit at ta' de amerikanske udgaver af PC spil hjem?

Jeg husker dem dog ikke som særligt billige..
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 01/08-04 18:58 
EBGames havde FFXI et godt stykke tid før det kom herovre. Det kostede dog en mindre formue.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SonicSonicSkrevet 01/08-04 19:36 
Du kan vist købe det hos gamestop, men det er hamrende dyrt der, eftersom hvad jeg kan se ihvertfald :(
Parental Advisory: Explicit Lyrics
The DaneThe DaneSkrevet 02/08-04 08:30 
Efter hvad jeg har set indtil videre er det billigst i England (små 250,- + fragt) - og man skal jo nok lægge noget told oveni alt efter hvilket US butik man bruger.
Men nu er der trodsalt ikke så lang tid igen, så det kan ikke betale sig.

Ang. Betafon, så skulle de køre med et Spec. Edd. udgave til lidt mere.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
KilroyKilroySkrevet 02/08-04 09:28 
Nu stiller jeg så et dumt spørgsmål. Hvis man er uheldig, kan man så ikke risikere at importen tager så lang tid at det bedre kan betale sig at vente disse 10 dage på at spillet udkommer herhjemme?
Kilroy Was Here
The DaneThe DaneSkrevet 02/08-04 09:43 
Selve fragten kan tage den tid og længere, og ellers jo - man kan godt risikere at vente den tid og længere på den kommer helt gennem et toldtjek.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
PaenPaenSkrevet 02/08-04 09:45 
spar nogle penge og vent til den 13, men så bryder helvedet også løs :)
Lóriens blade falder ikke forgæves
LessCDTLessCDTSkrevet 05/08-04 16:45 
Men de er gullerødemig heller ikke ublu her i Danmark. Jeg var nede i EB idag, og så at det ville komme til at koste 429,- spir!
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
The BaptizerThe BaptizerSkrevet 05/08-04 18:01 
Ja de ved sq godt hvad de skal tage for den. Den skal dog nok også være det værd \m/

Men som jeg skrev i en anden tråd så kan man købe den hos CD-wow for 289.99 norske kroner og svarer til sølle 254 danske inkl porto.
http://www5.cd-wow.fm/detail_results_3.php?product_code=12564

Jeg blev pæn overrasket da jeg så den til den pris og skyndte mig at bestille et eksemplar.
Hvis de holder de priser er CD-wow hermed min nye Spil-pusher :)

Det kræver dog at man har et VISA eller lign. betalingskort at bestille hos dem.
Xbox udgaven har de desuden til 379,99NOK.
OkottaOkottaSkrevet 05/08-04 18:06 
Xbox udgaven er slet ikke udkommet endnu - måske til jul.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
The BaptizerThe BaptizerSkrevet 05/08-04 18:09 
Det er PC versionen jo heller ikke ;)

Men nej, jeg kan se CD-wow har sat den til d. 3. januar. Den kan dog stadig forudbestilles til den billige penge.
psychomantispsychomantisSkrevet 05/08-04 18:43 
Det er ikke specielt billigt, men den normale pris for nye konsolspil hos cdwow.
The DaneThe DaneSkrevet 06/08-04 16:56 
LessCDT>
Men de er gullerødemig heller ikke ublu her i Danmark. Jeg var nede i EB idag, og så at det ville komme til at koste 429,- spir!


Du mener 399,- - hvis ikke de køre med forskellige priser fra nettet og til fysiske butikker. Nu er der så også plakat + trøje med ved forudbestilling der, ellers havde jeg ikke selv købt mit hos dem.
Men spil - bortset fra dem på tilbud - er generelt aldrig billige i DK.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
LessCDTLessCDTSkrevet 06/08-04 19:24 
Havde da også skrevet at der hørte trøje og plakat med i mit indlæg men ... hmm.... nå ja, det røg væk efter censureringen af en mine ukvemsord :)
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig