X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Neo Geo RGB


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 30/07-04 10:21 
Jeg skal bruge et rgb-kabel til min AES da billedet med standardkablet simpelthen er for ringe. Nu har jeg så fundet et nyt, men inden jeg ofrer mig fuldstændigt, vil jeg gerne høre jeres erfaringer. Bliver billedet så meget bedre af at bruge rgb?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 30/07-04 10:45 
Selvfølgelig gør det det. Du skulle have en henstilling for at stille det spørgsmål! ;)

Hvis ikke du har lyst til at punge ud for et dyrt kabel, kan du måske støve et Mega Drive 1 RGB-kabel op. Sådan et bruger jeg.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 30/07-04 10:54 
Hehe...Naah der er trods lidt alvor bag ordene. VGI sælger et kabel (nok det du omtaler) til £17 + forsendelse, men der skriver de intet om billedet. Kun om lyden. Hos japangamesnow.com tilbyder Ryan et kabel til $50 inkl forsendelse og han mener bestemt at det skulle forbedre billedet. Så jeg blev lidt forvirret når den ene taler om lyd og den anden om billedet....
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 30/07-04 10:59 
Hvis det er RGB (Red Green Blue), så bliver billedet bedre. Faktum!

Det er ligemeget hvad VGI skriver, eller ikke skriver. Hvis kablet er RGB får du et bedre billede, for Neo Geo'en understøtter det selvfølgelig, ligesom dit TV selvfølgelig også skal gøre...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 30/07-04 11:20 
Ebay.de har nogle stykker af de Mega Drive kabler og det vil uden tvivl blive billigere end et originalt. Der burde ikke være tvivl om hvilket jeg skal smide mine surt opsparede penge efter :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SøgAArdSøgAArdSkrevet 30/07-04 12:15 
Tror jeg har et liggende!
Home is where the hardware is..
JuggernautJuggernautSkrevet 02/08-04 21:59 
Besked afsendt.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig