X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox2 - noget at glæde sig til?


Svar
OkottaOkottaSkrevet 29/07-04 11:40 
Dette er ikke en nu-skal-Okotta-bashe-Xbox-fordi-han-har-fået-Gamecube-tråd.

Nej – dette er nærmere en nu-glæder-Okotta-sig-til-Xbox2-fordi-Xbox-snart-har-aftjent-sin-værnepligt-tråd.

Jeg sad og kiggede nogle ca. et år gamle Xbox spil, den anden dag. Titlerne var Brute Force, Otogi, og Halo.

Det slog mig, hvor ikke særligt pæne disse spil egentligt er i dag,... Se hele indlægget
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
192 emne(r).
« < 1 2 3 4

Svar
OkottaOkottaSkrevet 16/08-04 18:21, rettet 16/08-04 18:21 
Det var simpelthen for anstrengende for dig, bare at prøve - endsige stave mit navn rigtigt.

Selvfølgelig er det også nemmere bare at besvare et spørgsmål, med flere spørgsmål.

Keep up the good work.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ValkyrieValkyrieSkrevet 16/08-04 22:06 
Jmog>
Det Halflife bidrog til genren med var skriptede begivenheder, som gav genren en filmisk stemning. Det var aldrig til at sige hvornår noget uventet kunne ske.

Det gjorde Halflife godt. AI'en var også mere veludviklet end i andre spil i den genre. Andet nyt var der dog ikke, men det var nok til at gøre spillet til et af de bedste i sin genre.

Og alligevel var det inferior til MGS der kom samme år.

Seriøst - Ja, Half-Life var PC game of the year og det havde en fantastisk præstratio! Men det skilte sig ikke merkant ud!

Jeg holder stadig på at Goldenye, PD og Halo har været revolutionen efter Quake! Der disse spil der har sat milepælen!

Men så low og dårligt accepteret blandt PC gamers at du tror det er løgn.

Hvis du kigger på halflife2.net vil du se folk der mener at Daitakana er et bedre spil end Halo!:/ Hey - Det er fint med mig at der er nogen der ikke kan lide Halo, og det er fint med mig at der er nogen der så det som en skuffelse, men der må være grænser.

Jeg bryder mig f.eks. Ikke om Metroid Prime og kan ikke forstå dets kvaliteter - Det er min mening, men jeg har stor respekt og er åbensindet nok til at se hvorfor nogen folk kan lide det.

Jeg synes ikke der er nogen grund til at resumere hvad GE, PD og Halo gjorde for der er så mange reviews der forklarede det. Reviews bestemmer ikke et spils kvalitet eller gør et spil bedre end et andet, men jeg synes det er en fin guideline for information!

IGN, Gamespot og Edge har beskrevet de 3 reviews ekstremt godt efter min mening!

Dog bliver vi aldrig enig om dette:/

-Val
Well crucify the insincere tonight...
JmogJmogSkrevet 16/08-04 22:45 
Valkyrie>
Og alligevel var det inferior til MGS der kom samme år.

Metal Gear Solid? Jamen det er jo en anden genre.

Seriøst - Ja, Half-Life var PC game of the year og det havde en fantastisk præstratio! Men det skilte sig ikke merkant ud!

I forhold til andre spil i den genre på PC skildte det sig da i høj grad ud.

Prøv i øvrigt at holde lidt igen med de engelske udtryk. Det er mildest talt ikke læsevenligt.
SumezSumezSkrevet 17/08-04 10:43 
KTC>
Marines kastede granater, søgte dækning og arbejde sammen i grupper, samtidig med at man også kan høre dem kommunikere.

Hvordan pokker gør det et spil revolutionerende?
For at "revolutionere" skal vi mindst op på niveau med MGS, som Valkyrie nævner, der betød en mindre revolution indenfor filmisk ind/oplevelse i spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 17/08-04 10:54 
Det er altså en revolution, når de fjender/venner man spiller mod/med begynder at 'tænke' i stedet for at opføre sig mere eller mere hjerneløst eller i hvert fald meget mønsterbaseret.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 17/08-04 10:59, rettet 17/08-04 11:09 
Sumez>
For at "revolutionere" skal vi mindst op på niveau med MGS, som Valkyrie nævner, der betød en mindre revolution indenfor filmisk ind/oplevelse i spil.

Sjovt nok skubbede filmsekvenserne mig længere ud af spillet...

Faktisk mener jeg at Half-life gav mig en mere "revolutionerende" ind-oplevelse, da alting forgik i real time.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 17/08-04 11:05 
Sumez>
For at "revolutionere" skal vi mindst op på niveau med MGS, som Valkyrie nævner, der betød en mindre revolution indenfor filmisk ind/oplevelse i spil.

Cutscenes, i sig selv, er revolutionerende?

MGS var en revolution indenfor spil, pga. mulighederne i og med spillet - men spillets cutscenes (de var bare små nærmest selvstændige film), de var bare det; Cutscenes.

Half-Life havde revolutionen i gameplayet - opdag snart forskellen.

Men siden det tyder på, at du alligevel ikke har spillet Half-Life, så er det nærmest nytteløst at blive ved at pointere overfor dig, hvad det spil gjorde for genren, og mediet, i al almindelighed.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KTCKTCSkrevet 17/08-04 11:07 
Sumez>
Hvordan pokker gør det et spil revolutionerende?
Nu har jeg så ikke skrevet revolutionerende, men siden du ligger ordene i min mund, så vil jeg faktisk kalde Half-Life revolutionerende alligevel. Da jeg prøvede "Day One" demoen før spillet udkom, var jeg simpelthen lamslået. Hele spillet er jo så cinematisk, at man ikke tænker "hvor mange baner er der endnu". AI'en var så udbygget at jeg spillede demoen igen og igen, bare for at se hvordan de reagerede på forskellige ting. Jeg mener at spillet satte nye standarder for den godt fortalte historie i efterfølgende FPS'er.

Sumez>
For at "revolutionere" skal vi mindst op på niveau med MGS, som Valkyrie nævner, der betød en mindre revolution indenfor filmisk ind/oplevelse i spil.
Jeg elsker også MGS, men så vildt er det altså heller ikke. AI'en består mest af korttidshukommelse, der svigter efter et halvt minut. Javist, den formår at underholde og skabe en spænding, men det er på en arcadeagtig måde, der ikke får mine tanker i nærheden af realisme.
Desuden er MGS jo ikke samme genre som Half-Life...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Bede-xBede-xSkrevet 17/08-04 11:11 
Okotta>
Cutscenes, i sig selv, er revolutionerende?

Ja, det lyder helt skørt. Efter min mening var der ikke tale om revolution, men et skridt i den forkerte retning.

MGS2 var ikke et hak bedre.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 17/08-04 11:13, rettet 17/08-04 11:13 
Okotta>
Half-Life havde revolutionen i gameplayet - opdag snart forskellen.

At de par mariner, man støder på, kan kaste granater og hvad det ellers var i nævnte - Hvad har det med gameplay at gøre? Vær dog lidt specifik for en gangs skyld.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 17/08-04 11:16 
Det har meget med gameplay at gøre! AI er utrolig vigtig for en god fps-oplevelse. Det er vi vel ikke uenige om?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 17/08-04 11:18, rettet 17/08-04 11:19 
Sumez>
Vær dog lidt specifik for en gangs skyld.

Netop dine ejne ord med ind-oplevelse passer så godt på Half-life. Netop fordi det forgik i real-time, blev man revet ind i handlingen.

Starten var noget af det mest fantastiske, der var set på det tidspunkt. Meget bedre end nogle kedelige cut-scenes, hvor man ligger joypaddet fra sig, mens man lytter til en middelmådig historie og voiceacting(MGS).

HL's historie er heller ikke noget specielt, men man er hele tiden MIDT i den.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 17/08-04 11:19 
KTC>
Da jeg prøvede "Day One" demoen før spillet udkom, var jeg simpelthen lamslået. Hele spillet er jo så cinematisk, at man ikke tænker "hvor mange baner er der endnu". AI'en var så udbygget at jeg spillede demoen igen og igen, bare for at se hvordan de reagerede på forskellige ting.

Nu må i godt nok snart stoppe med jeres "godt fortalte historie". Den er jo direkte kedelig. Det eneste rigtig interessante var introen. Hvis hele spillet havde været som den, ville jeg måske være enig. Men på den anden side, hvor havde selve spillet så været?
Bare fordi Duke Nukem 3D og Jedi Knight var de bedste tidligere forsøg på at fortælle en historie i et FPS, betyder det ikke at det er nogen revolution at gøre det bedre, det betyder bare at der ikke var særlig mange FPS'er på det givne tidspunkt. I burde se at komme ud af jeres "de andre er jo ikke samme genre" verden. Hvad med det første System Shock? Det må vel til en hvis grad tælle som FPS, men det betyder alligevel ikke noget? Det er efter min mening noget mere "revolutionerende" end HL.

Da jeg spillede HL, var min reaktion mere i retning af "Wow, fedt spil. Også rart at fjenderne faktisk prøver at undgå min ild. Men ellers ikke noget, vi ikke har set før."
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 17/08-04 11:21 
Sumez>
Bare fordi Duke Nukem 3D og Jedi Knight var de bedste tidligere forsøg på at fortælle en historie i et FPS, betyder det ikke at det er nogen revolution at gøre det bedre, det betyder bare at der ikke var særlig mange FPS'er på det givne tidspunkt.

Mener du godt nok seriøst, at det giver en bedre ind-oplevelse, at lægge joypaddet fra sig i en cutscene, end den metode HL bruger?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 17/08-04 11:23 
Nu har jeg ikke spillet HL, men for mig betyder det, at fjenderne opfører sig intelligent, 1000% mere end historie. Jeg spiller _ikke_ en fps for at få fortalt eventyr. Jeg spille dem for at spille. Ellers har jeg masser af bøger på hylden.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 17/08-04 11:25 
Wehner>
Det har meget med gameplay at gøre! AI er utrolig vigtig for en god fps-oplevelse. Det er vi vel ikke uenige om?

Det er det der idag adskiller en god fps fra en dårlig.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KTCKTCSkrevet 17/08-04 11:26 
Personligt blev jeg suget ind i historien, og det kan du ikke tage fra mig...

Og det med genrerne, det er da yderst aktuelt. MGS er et tredjepersons snigerspil, hvor Half-Life er FPS, hvor man på intet tidspunkt er tvunget til at snige sig rundt.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
OkottaOkottaSkrevet 17/08-04 11:31 
Sumez>
At de par mariner, man støder på, kan kaste granater og hvad det ellers var i nævnte - Hvad har det med gameplay at gøre? Vær dog lidt specifik for en gangs skyld.

Specifik? SPECIFIK? Hvad f..... er det jeg og alle de andre har været, på snart 8(!) sider nu?

Fra side 7 - som jeg deler mine sider op på P:R - "Hvordan var det lige AI, pacing, historie, indhold, gameplay osv, var i FPS spil, inden Half-Life? Du får det til at lyde som om, at alle FPS spil i forevejen indeholdt de ting, og at disse samme ting allerede var godt gennemarbejdet i de spil, inden Half-Life.

Bare AI'en i HL var en åbenbaring, men hele INDHOLDET var ikke set før: Man spiller en velskrevet sci-fi historie - næsten som en film, med god dialog osv. At man kunne rekruttere hjælp fra andre af spillets figurer, og få dem til at hjælpe sig i ildkampe, eller f.eks åbne hemmelige døre m. health og våben, eller LADE VÆRE med at snakke med dem og bruge dem (man havde dette valg i HL, men ikke i andre FPS'ere). Half-Life er nærmest levendegørelsen, af en velskreven Michael Crichton techno-thriller.

Du dismisser jo fuldstændigt alt hvad HL gjorde, og hvad FPS'ere i tiden efter, begyndte at gøre for genren."

Gør du det i et forsøg på at være morsom, eller gider du bare ikke læse folks argumentation?

Jeg ved ikke om du kan huske hvad der skete, da jeg indrømmede at jeg ikke havde spillet HELE Final Fantasy serien, men kun et par af spillene? Hele moderator staben stod klar til at piske mine rygstykker, fordi jeg formastede mig til at udtale mig om noget, jeg ikke HELT havde 100 % forstand på.

Gad vide hvor meget du egentligt VED om Half-Life, Sumez?

Det her bliver mit sidste svar til dig, hvis du ikke mander dig op i denne diskussion.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SumezSumezSkrevet 17/08-04 11:36 
Bede-x>
Mener du godt nok seriøst, at det giver en bedre ind-oplevelse, at lægge joypaddet fra sig i en cutscene, end den metode HL bruger?

Overhovedet ikke, og det var på ingen måder det, jeg sagde.
KTC>
Og det med genrerne, det er da yderst aktuelt. MGS er et tredjepersons snigerspil, hvor Half-Life er FPS, hvor man på intet tidspunkt er tvunget til at snige sig rundt.

På nogen punkter gør det, ja, men ikke hvad angår historiefortælling. Det kræver på ingen måder mere af udviklerne at integrere historie i et FPS end i et 3D-baseret sneak'em up.
Desuden lægger MGS sig ikke bare opad cut-scenes. Et eksempel er når man befinder sig i elevatoren, og Otacon kontakter en (skal nok ikke fortælle mere pga. spoilers). Jeg synes MGS udmærker sig netop fordi det ikke bare er en "interaktiv" film, som man ellers nemt kan kritisere spil, der er så historiedrevede for.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 17/08-04 11:58 
Sumez>
Bede-x>
Mener du godt nok seriøst, at det giver en bedre ind-oplevelse, at lægge joypaddet fra sig i en cutscene, end den metode HL bruger?

Overhovedet ikke, og det var på ingen måder det, jeg sagde.

Men alligevel kalder du MGSs brug af cutscenes for revolutionerende, mens HL slet ikke nærmer sig samme status? Det var det der gav mig indtrykket af, at du hellere ville sidde og kigge end at deltage.

På hvilken måde er MGS revolutionerende med sine cutscenes?

Hvis der i sin efterligning af filmindustrien er det ikke noget specielt, for den retning er spil cutscenes gået i i mange år.

Bedømt som film er hverken historien eller måden de er konstrueret på bemærkelsesværdige. Det er vel i bedste fald en B film. En Hollywood efterligning...

Det er vel heller ikke tilfældigt, at mange har bedt Kojima om at skære ned på de "revolutionerede" cutscenes i MGS3!
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 17/08-04 12:16, rettet 17/08-04 12:17 
MGS imponerede mig, men jeg vil godt gå med til at det ikke er en revolution.

Men jeg kan så, ud fra dine egne argumenter, heller ikke se hvordan HL overhovedet kommer i nærheden af at være revolutionerende med sine sløve historie, der ikke engang når op på B film-niveau.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 17/08-04 12:26, rettet 17/08-04 12:29 
Sumez>
Men jeg kan så, ud fra dine egne argumenter, heller ikke se hvordan HL overhovedet kommer i nærheden af at være revolutionerende med sine sløve historie, der ikke engang når op på B film-niveau.

Jamen, jeg mener ikke at HL var en revolution. Har faktisk været meget forsigtig med at bruge det ord. Det var derfor jeg satte gåsetegn om ordet i et tidligere indlæg. De indlæg hvor jeg bruger ordet...

Er HL en B filmshistorie? Ja, men det har jeg allerede skrevet:

Bede-x>
Starten var noget af det mest fantastiske, der var set på det tidspunkt. Meget bedre end nogle kedelige cut-scenes, hvor man ligger joypaddet fra sig, mens man lytter til en middelmådig historie og voiceacting(MGS).

HL's historie er heller ikke noget specielt, men man er hele tiden MIDT i den.

Så det lader til at vi er enige :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 17/08-04 12:40 
Bede-x>
Jamen, jeg mener ikke at HL var en revolution.

Så er det jo heller ikke dig, jeg skal diskutere med. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 17/08-04 12:48 
Måske ikke :)

Men jeg mener stadig at HLs fortællermåde var væsentlig bedre end MGSs. Bedømt som spil, vel og mærke...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 17/08-04 13:12 
Bede-x>
Er HL en B filmshistorie? Ja, men det har jeg allerede skrevet:

Jeg er nysgerrig, men synes du Halo er en B films historie, og hvorfor?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 17/08-04 13:20 
Ja. Det er en typisk cliche drevet action film. I et andet medie som fx bøger eller film, ville historien være ganske standard.

Men det tager ikke nødvendigvis meget fra spillet. Ligesom det ikke gør det i HLs tilfælde. For den primære grund man spiller spillet, er ikke at få fortalt en historie, men at interagere inden for de parametere som spillet sætter op.

Historien er bare det der sætter handlingen/spillet igang. Det betyder ikka at den er uvæsentlig, blot at den er af sekundær karakter.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 17/08-04 13:29 
Enig.

Det der bl.a er godt ved HL og Halo's historie er, at det er B film, men med et A list talent og et ordentligt budget - man tager det alvorligt nok, og talentet og budgetet gør at det fungerer.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
CoreCoreSkrevet 17/08-04 13:32, rettet 17/08-04 13:33 
Hvis man ser bort fra filmens Beverly Hills 90210 element, så syntes jeg at Halo minder MEGET om Starship Troopers...men det'nok bare mig
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Bede-xBede-xSkrevet 17/08-04 13:33, rettet 17/08-04 13:35 
Til Okotta: At begge spil er ualmindeligt velfungerende, kan vi ikke blive uenige om.

Jeg glæder mig sindsygt meget til deres efterfølgere.

Core>
Hvis man ser bort fra filmens Beverly Hills 90210 element, så syntes jeg at Halo minder MEGET om Starship Troopers...men det'nok bare mig

Og Aliens og flere andre film i samme genre...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 17/08-04 13:37 
Core>
Halo minder MEGET om Starship Troopers...

Hvor er den ironiske humor og samfundsparodierne i Halo...? Jeg spørger bare...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CoreCoreSkrevet 17/08-04 13:39 
Ja ok så. Så omfattende er Halos verden jo ikke, jeg tænker mere på våbnene, rumvæsnerne og de af banerne der foregår i klipperne...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WehnerWehnerSkrevet 17/08-04 13:46 
RJK>
Hvor er den ironiske humor og samfundsparodierne i Halo...? Jeg spørger bare...

Er jeg den eneste, der synes at Halo har sin egen på en gang underfundige og overdrevne humor?

Alene navnet Master Chief og den måde marinerne omtaler ham. Favorit: "He's much bigger than I thought!" eller noget i den stil. Det er skam ikke uden ironi.

Missionernes navne: Breaking Stuff to Look Tough

The Monitor der nynner...osv.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 17/08-04 13:49 
Wehner>
Er jeg den eneste, der synes at Halo har sin egen på en gang underfundige og overdrevne humor?

Nej. Halo har helt klart nogen kvaliteter der. Særligt sjovt er det, når man i traileren til to'eren, ser Master Chief hoppe ud fra sit rumskib, ned mod den tæppebombede jord. Snak lige om overdrivelse :)

Men det alene gør ikke historien fantastisk. Alligevel må jeg indrømme, at jeg nyder mere historien i Half-life og Halo, end jeg gør i de fleste japanske rollepil.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KTCKTCSkrevet 17/08-04 13:49 
Core>
Hvis man ser bort fra filmens Beverly Hills 90210 element, så syntes jeg at Halo minder MEGET om Starship Troopers...men det'nok bare mig
Jeg synes mere det er Starcraft, der minder om Starship Troopers.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
WehnerWehnerSkrevet 17/08-04 13:54, rettet 17/08-04 14:00 
Core - i øvrigt er jeg nysgerrig, hvad angår Beverly-sammenligningen.

Jeg nægter ikke at ligheden er der, men jeg har ikke set ret meget Beverly (det eneste positive i den serie er vel Tiffani-Amber Thiessens kavalergang), så jeg kan ikke lige selv fange den. Kan du uddybe?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 17/08-04 13:55 
Bede-x>
Men det alene gør ikke historien fantastisk. Alligevel må jeg indrømme, at jeg nyder mere historien i Half-life og Halo, end jeg gør i de fleste japanske rollepil.

WOW! Det var en modig bemærkning...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
CoreCoreSkrevet 17/08-04 13:56 
Wehner>
Jeg nægter ikke at ligheden er der, men jeg har ikke set ret meget Beverly (det eneste positive i den serie er vel Tiffany-Amber Thiessens kavalergang), så jeg kan ikke lige selv fange den. Kan du uddybe?

Hele den her "high-school-buddies"-ting og kærligheds-intrigeren de har kørende...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Bede-xBede-xSkrevet 17/08-04 13:56, rettet 17/08-04 13:57 
Core>
WOW! Det var en modig bemærkning...

Jeg er skam meget modig ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/08-04 14:14 
Core>
Hele den her "high-school-buddies"-ting og kærligheds-intrigeren de har kørende...

Øh... snakker vi Halo nu? For jeg fatter godt nok ikke hvad du snakker om...
Spiller nu: Phantasy Star IV
CoreCoreSkrevet 17/08-04 14:16, rettet 17/08-04 14:17 
Det var et svar på Wehners spørgsmål om "Beverly-Hills-90210"-elementet i Starship Troopers...

EDIT: Fire indlæg højere oppe, og så fatter de fleste det :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/08-04 14:20, rettet 17/08-04 14:22 
Ok. Jeg fik lige vendt dit indlæg 180 grader.
Kunne heller ikke mindes at have set en alliance af rumvæsner i Beverliy Hills :)

EDIT:

Altså, for lige at gøre det klart, så troede jeg du sammenlignede Halo med Beverly...
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 17/08-04 14:21, rettet 17/08-04 14:21 
Ahh, tak Konsolkonge.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
192 emne(r).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig