X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Det særeste spil...


Svar
ComradeComradeSkrevet 17/04-03 22:43, rettet 17/04-03 22:44 
Jeg var lige ovre hos en ven, og han havde lige fået fat på det særeste spil fra Japan!

Men spillet hedder Magi Death Fight (Eller deromkring..), nogen der kender til det? Det er et slags "party" spil, hvor 4 personer render rundt i en bane og skal skyde hinanden med nogle kugler man samler op! Grafisk er det rimelig ringe, ikke særligt detaljeret eller noget..
Men vi fatter ik særlig meget af det, da alt står på japansk, og det fattede vi jo ikke ligefrem så meget af! ;D
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 17/04-03 22:59 
lol det er ikke fordi der står særligt meget om det spil på IGN :-)

http://xbox.ign.com/objects/482/482968.html
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
dRxLdRxLSkrevet 17/04-03 23:02 
Hmmmm... det lyder ellers ret dyrt at importere et spil fra japan hvis man overhovedet ikke har sat sig ind i hvad det handler om i forvejen...

<man tænker jo sit når man læser den slags...>
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ValkyrieValkyrieSkrevet 17/04-03 23:14 
Når vi taler japanske spil, er der så nogen der ved om Bangai-O kommer til Xbox..... Ifølge Edge var der en N64 version, men det har jeg aldrig hørt noget om:(

Men i må da indrømme at det der Xbox Live spil, fra form software kaldet "Thousands lands" ser cool ud.... Gider bare ikke købe japansk box plus spil for kun at tale og spille mod japanere:P


Not worth it^_^
Well crucify the insincere tonight...
RJKRJKSkrevet 17/04-03 23:18 
Bangai-O er til Nintendo 64 og Dreamcast. En Xbox-version lyder meget usandsynlig IMO.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SolaegSolaegSkrevet 17/04-03 23:21 
Hvad med N.U.D.E? Det er vist kommet nu og fik 28 på famitsu.

Nogen der ved lidt mere om det?
asmasmSkrevet 17/04-03 23:41 
N.U.D.E ser ud som en kombination af seaman, roomania* og doax...

http://24.42.250.88/game041403h.htm

*(ok teknisk se mere måske "generic datingsim" end roomania)
I am Neo-ExDeath, I will destroy all memory...all time...all existence. Then I too will pass away....forever!
kimmerkimmerSkrevet 18/04-03 09:17 
Kender godt Magidesu Fight. Havde det en kort overgang og det er ikke noget at råbe hurra for. Ved ikke om jeg vil kalde det for det sværeste Xbox spil, men måske en af de dårligste? :-)

Sig til din ven, at han skal importere "Jockey's Road", det styre fandme!
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
SolaegSolaegSkrevet 18/04-03 10:28 
Kimmer >
Kender godt Magidesu Fight. Ved ikke om jeg vil kalde det for det sværeste Xbox spil, men måske en af de dårligste? :-)


Han sagde ikke det sværeste, men det særeste.
kimmerkimmerSkrevet 18/04-03 11:50 
ahhh...mig spasser... :-)

Sorry.. hehe
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
ValkyrieValkyrieSkrevet 18/04-03 13:43 
RJK >
Bangai-O er til Nintendo 64 og Dreamcast. En Xbox-version lyder meget usandsynlig IMO.

Kom Bangai-O i PAL til N64??

Fordi jeg har altså aldrig set det.... Det skulle være rimelig cool...??
Well crucify the insincere tonight...
kimmerkimmerSkrevet 18/04-03 15:33 
Det kom kun i Japan
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig