X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Deus Ex: Invisible War


Svar
CoreCoreSkrevet 24/07-04 12:28, rettet 24/07-04 13:05 
Jeg er her til formiddag givet mig i kast med Deus Ex: IW.
Jeg anskaffede mig det, fordi at jeg var ret sikker på at jeg ville syntes at det er rigtig fedt spil. Men nu er jeg kommet lidt i tvivl. Umiddelbart så syntes jeg at det går lige en tand for langsomt, der er ikke særlig meget action, og grafikken er ikke så flot som jeg havde forventet. Samtidigt har jeg også mig selv mistænkt for at dømme for hurtigt, og at spillet måske er smule for omfattende til at jeg kan tillade mig at danne mig en mening så tidligt i spillet. Jeg er lige kommet til "Upper Seattle".

Hvad syntes i andre der har spillet, og evt. gennemført det ?

Vinder det ved nærmere bekendtskab eller kører det stilen videre i samme tempo ?

Jeg har læst vurderingerne, men jeg syntes ikke rigtig at de hjælper mig særlig meget i det her tilfælde. Selvfølgelig sæter jeg mig og spiller videre, men jeg vil da gerne høre andres meningre om det...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 24/07-04 12:57, rettet 24/07-04 13:00 
Ligesom forgængeren er Invisible War mildest talt ikke overvældende som rent action spil. Det sjove ligger i de mange muligheder, de moralske problemstillinger og generelt at lege rundt i spilverdnen. Jeg morede mig f.eks. meget med at eksperimentere med fysikken og rag-doll systemet og kaste rundt med lig til højre og venstre. Men det er nok bare mig ;)

Overordnet set IW er bestemt ikke et fantastisk spil - det kunne godt have brugt længere tid i udvikling mht. den træge framerate og lunkne AI i actionsekvenserne. Men den fængende historie med dens dystopi af en fremtidsvision og den forholdsvis store form for valgfrihed gjorde, at jeg hang ved det til slutningen.

Det skal dog siges, at det hjælper på ens forståelse af historien, hvis man har spillet 1'eren.
(...)
Danny SallingDanny SallingSkrevet 24/07-04 16:01 
Vil give fox ret i at man nok skulle have brugt noget tid sammen med 1´eren før end man bliver fanget på den helt "rigtige" måde. Kunne iøvrigt også godt lide at kaste med døde folk i spillet, så du er ikke den eneste ;-)
Der er på tidspunkter i spillet når du kommer længere frem hvor det er lige vildt nok med enemys og roboter der skyder på/efter dig, så glæd dig ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Goose FrabaGoose FrabaSkrevet 24/07-04 16:09, rettet 24/07-04 16:09 
Jeg har skrevet en nogenlunde omfattende anmeldelse af spillet online. De vigtigste ting jeg kom frem til, efter at have gået spillet grundigt igennem, var at spillet byder på en middelmådig blanding af action og rpg. En interessant blanding men de to genrer er set bedre repræsenteret hver for sig i andre spil til boxen. Drivkraften skal komme i form af din interesse for Deus Ex universet og historien. Hvis den ikke er til stede i starten, så vil du nok heller ikke nyde resten af spillet.
CoreCoreSkrevet 24/07-04 16:12, rettet 24/07-04 16:12 
Goose Fraba>
Hvis den ikke er til stede i starten, så vil du nok heller ikke nyde resten af spillet.

Og det er nok der problemet ligger, jeg har hverken temperament eller tålmodighed til den stil det lægger op til. Så nu har jeg smidt det ud i "handel", og sat mig til at spille Ninja Gaiden :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
jaesjaesSkrevet 24/07-04 16:16 
Core, din bandit, Hvis du kan spille slow paced spil som FF, kan du også spille DE: IW. Det er ikke en shooter, men jeg oplevede da meget action allerede på første bane, og spillet er lidt hvad man gør det til, lige som Morrowind :)
jaesjaesSkrevet 19/05-07 12:13 
Da det ikke officielt er annonceret, nøjes jeg med at skrive her, at Deus Ex-serien ret sikkert, måske, muligvis, sandsynligvis får et nyt kapitel. Dobbelt yay.
http://ps3.ign.com/articles/7...

Jeg håber dog, at Warren Spector som minimum bliver konsulent på spillet (og så ikke et ondt ord om 2'eren, tak :) ).

EDIT: Flyttet til bedre tråd, la la laa ;)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig