X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GTA Vice City inden GTA III?


Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 24/07-04 02:00 
Ja, så skal jeg endelig til at spille GTA. :-)

Jeg har hverken spillet III'eren eller Vice City på PS2. Men har nu lige købt GTA Double Pack til XBOX.

Da hele 80'er viben virker meget tiltrækkende, tænkte jeg om man bare kan springe III'eren over.

Går man glip af noget væsentligt hvis man spiller Vice City uden at have spillet III? (historie? savegame bonus? selvrefererende in-game humor? etc.).
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
XBLRXBLRSkrevet 24/07-04 08:05 
Nej to vidt forskellige spil, og man mister ikke noget rigtigt ved at spille vice city først!!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 24/07-04 09:17 
Historie-mæssigt skulle det være ligemeget.

Så vidt jeg ved, har de ikke lavet noget bonus-savegame-extra-hidden-nerdy-stuff på Xbox-versionen (selvom det da var oplagt, nu du nævner det).

Jeg kan kun komme i tanker om én enkelt "selvrefererende in-game humor-episode", men den kan du selv finde. Jeg kan give dig et enkelt ledespor: "Radio!" og ellers sige, at den er morsom ligemeget hvilken rækkefølge du spiller spillene i.

Vær opmærksom på at Vice City har flere små features, så du kan føle dig lidt hæmmet ved at spille III'eren bagefter. Der er f.eks. ingen motorcykler eller samuraisværd i III :-)
HulleHulleSkrevet 24/07-04 14:59 
Som de andre så rigtigt siger, mister du nok ikke det store af at gennemtæske Vice City først. Men da den jo er en efterfølger og indeholder lidt forbedringer kan det være et lille skridt nedaf at spille 3'eren sidst. Det er dog et meget lille skridt..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KroeboCopKroeboCopSkrevet 30/06-11 12:59, rettet 30/06-11 13:04 
Jeg har dette originale flag til salg 100kr

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig