X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo 2 special edition


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 22/07-04 20:59, rettet 22/07-04 21:00 
Her noget for alle der ikke kan få nok HALO.
HALO 2 Limited Collector's Edition(samme som kommer i USA), to-disk special version vil blive udgivet samtidigt med den normale version d. 11. November.

HALO 2 Limited Collector's Edition indeholder spillet, samt en extra DVD med masser af extra content
- Making of Halo 2 documentary, features on game design, animation, music, outtakes of cinematics and characters, art galleries, commentaries from the development team, osv.

SÅ er det bare spændene om det bliver muligt at få fat i den??

HALO
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 22/07-04 21:03 
Jeg skal i hvert fald bestille et eksemplar for ja, vi er nogen der ikke kan få nok. Jeg håber bare kvaliteten af ekstramaterialet er i orden.
I win, you loose
GreaseballGreaseballSkrevet 22/07-04 21:30 
Hvis du, eller nogen er jer andre, finder en dansk forhandler der tager dem hjem så sig til. Tror nok EB tager nogen hjem, men jeg er ikke 100% sikker.

Ellers er der vel nok en net-butik der får dem.
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 22/07-04 22:28 
Gameplay.co.uk har den og de plejer at levere rimelig hurtigt.
I win, you loose
yokanabsteryokanabsterSkrevet 23/07-04 00:06 
Et par måneder old news, but stil good news. EB bringer dem hjem :)
soon the world will be one big computer
RitesRitesSkrevet 23/07-04 14:27 
De kommer i PAL versioner?
» a winner is you «
Wombat HarnishWombat HarnishSkrevet 23/07-04 14:42 
Hey... Jeg arbejder til dagligt i en bog & idé i Grenaa, jeg har igennem vores distributær fået at vide at vi får også en Special Edition til Danmark... men han var ikke hlet 100% sikker på at det var den samme som den de får i US of A... Men 99% sikker var han da... udkommer omkring d. 13 nov hos os...
Good, Bad... I'am The Guy With The Gun
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 23/07-04 15:14 
Yokanabster>
Et par måneder old news, but stil good news. EB bringer dem hjem :)

Underligt... i Bruuns Galleri, Århus vidste EB ikke noget om det. Det sagde det var muligt den kom hjem men man kunne endnu ikke forudbestille.
I win, you loose
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig