X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSO : GC Vs. Xbox


Svar
OkottaOkottaSkrevet 17/04-03 12:28 
Check lige IGN's PSO review, til Xbox.

Til Xbox kan man ikke engang spille det offline, uden at ha' en Xbox Live account; Det kan man til GC.

Til GC skal man købe et afsindigt dyrt keyboard, til 70 £ (!!) Næsten 800,- for et skide keyboard ! What !??

Til Xbox kan man bruge Voice Communication; Det kan man ikke på Cube.

Til GC er der kun et spil, som man kan spille online, og det er PSO; Til Xbox er der mange flere, så når man køber Xbox Live, får man mere online gaming for pengene.

PSO bliver en dyr fornøjelse på begge formater; Det er der vist ingen tvivl om.

Men det der med, at man pinedød SKAL ha' en Xbox Live account, for at kunne spille det OFF-LINE......det kan MS og Sega godt stikke skråt op.

Hmm....hvilken version ville I købe?

PSO på Xbox
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SoqratesSoqratesSkrevet 17/04-03 12:40 
Dette strider imod alle mine principper om at man kun skal betale EN gangfor at spille et spil, men PSO hungrende som jeg er regner jeg med at købe xbox versionen :(. Er der forresten nogen / 3of19, der ved om de smed den ide væk om at europæere ikke kunne spille mod japsere og amerikanere for hvis det stadig er sådan så gider jeg fandme ikke....
LWSLWSSkrevet 17/04-03 12:42 
Jeg tror bare at jeg kigger på imens andre bruger deres penge på det spil. Det lugter alt for meget af skruppelløs profit.
OmenOmenSkrevet 17/04-03 13:05 
Det der bekymrer mig mest ved Xbox versionen af PSO, er at jeg tror den bliver hacket i løbet af ingen tid.

Xbox'en er efterhånden blevet hacket på alle leder og kanter, og mon ikke der ligesom ved DC versionen sidder et par svage sjæle derude, som absolut VIL ødelægge det for andre gamere...
Vote Ficus!
3of193of19Skrevet 17/04-03 13:38, rettet 17/04-03 14:45 
Jeg har ikke hørt noget nyt ang. international gaming i Xbox PSO. Men det ser ud til at US versionen i hvert fald ikke kan spille sammen med japanere. PAL'en er jo ikke ude endnu...
RitesRitesSkrevet 17/04-03 13:43 
GC: Ingen Voice Communicator
Xbox: Voice Communicator

Ikke noget svært valg.
» a winner is you «
JAAJAASkrevet 17/04-03 15:00, rettet 17/04-03 15:01 
Jeg tager GC versionen. For det første ønsker jeg ikke at være begrænset til at spille med europæere, for det andet ønsker jeg ikke at høre på fedtede nørder, eller andre for den sags skyld, i headsættet (i PSO tror jeg det ville være lidt ødelæggende for illusionen), og sidst men ikke mindst kan man altså få Datels GC keyboard til £20.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig